Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Figuranten gezocht voor de film USHI met Wendy van Dijk

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
  1. 1

Reg. datum:
04 mei. 2012
Vind je het leuk om studio-opnamen voor de film USHI met Wendy van Dijk, het bekende internationale medium Sally Morgan en/of Uri Geller bij te wonen?
In deze komedie komt Ushi in allerlei typische Ushi-situaties terecht. In twee dagen nemen we hilarische scenes op in de studio: op 25 mei Ushi met Sally Morgan en op 26 mei Ushi met Uri Geller.
Kortom, het worden twee leuke dagen waarbij je mee kan werken aan een grote Nederlandse komedie en waarbij je Wendy van Dijk met een professioneel medium of Uri Geller aan het werk kan zien!
Als je er een gezellige dag met je vriendin(nen) van wilt maken, stuur dan onderstaande gegevens van jullie allemaal op!
Mail je foto met je naam, woonplaats, leeftijd en je telefoonnummer naar: studiopubliek@gmail.com en wie weet zien wij je bij ons in de studio!

De opnamen zijn in het Engels!
Zo zijn de twee draaidagen verdeeld:
Sally Morgan
Wij beginnen op vrijdagochtend 25 mei rond 11:00 in een studio in Aalsmeer en de opname zal de hele dag in beslag nemen.
Uri Geller
Zaterdag 26 mei. Wij beginnen ongeveer om 11:00 in een studio in Hilversum en de opname duurt ongeveer een dag.

Groeten,

Sarah

goedkoper dan internet

Reg. datum:
28 mei. 2002
lijkt me spam
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

GSX 750 F '98

Reg. datum:
27 jan. 2010
:^

:W
Leef je eigen leven, en als een ander er problemen mee heeft, kijkt hij/zij maar een andere kant op.
Don't dream your life, live your dream

zx6rr & RC8

Reg. datum:
11 feb. 2005
Wat levert het op?
Dovi over Supersic: "....hij leek onoverwinnelijk en wat vandaag gebeurd is, is iets wat onmogelijk lijkt".
Next time you hear thunder, don't be afraid. It's just Marco on another fast lap.

Reg. datum:
04 mei. 2012
quote:
TVopnamen schreef op 04 mei 2012 @ 16:34:
Vind je het leuk om studio-opnamen voor de film USHI met Wendy van Dijk, het bekende internationale medium Sally Morgan en/of Uri Geller bij te wonen?
In deze komedie komt Ushi in allerlei typische Ushi-situaties terecht. In twee dagen nemen we hilarische scenes op in de studio: op 25 mei Ushi met Sally Morgan en op 26 mei Ushi met Uri Geller.
Kortom, het worden twee leuke dagen waarbij je mee kan werken aan een grote Nederlandse komedie en waarbij je Wendy van Dijk met een professioneel medium of Uri Geller aan het werk kan zien!
Als je er een gezellige dag met je vriendin/vriend(en) van wilt maken, stuur dan onderstaande gegevens van jullie allemaal op!
Mail je foto met je naam, woonplaats, leeftijd en je telefoonnummer naar: studiopubliek@gmail.com en wie weet zien wij je bij ons in de studio!

Sally Morgan
Wij beginnen op vrijdagochtend 25 mei rond 11:00 in een studio in Aalsmeer en de opname zal de hele dag in beslag nemen.
Uri Geller
Zaterdag 26 mei. Wij beginnen ongeveer om 11:00 in een studio in Hilversum en de opname duurt ongeveer een dag.

Groeten,

Sarah

C'mon Espaņa!!

Reg. datum:
29 sep. 2006
als we met de motor moeten komen is t leuk
Vivaaa Espaņa

cb400f

Reg. datum:
28 feb. 2002
op zijn minst erg vreemd, om motor forum hiervoor te gebruiken. En dan nog met een gmail adres.

Ben wel erg benieuwd wat ze nou precies van plan zijn met al die fotoos en adres gegevens.

Enige wat ik kan bedenken is voor motorzooi gerelateerde reclame. :W

GSX-R 600

Reg. datum:
08 okt. 2010
Studiopubliek?

Je zou op z'n minst verwachten dat ze een paar motorrijders nodig hebben ofzo, om 't hier te posten. :z
R.I.P. #58

goedkoper dan internet

Reg. datum:
28 mei. 2002
http://forum.margriet.nl/forum/list_messages/26525

en nou optyphen naar het libelle forum @#$%
motorzaak utrecht

tevreden? reageer hier

ontevreden? bel me:)

Team Circuitslet

Reg. datum:
30 mrt. 2008
quote:
TVopnamen schreef op 04 mei 2012 @ 16:34:
Als je er een gezellige dag met je vriendin(nen) van wilt maken, stuur dan onderstaande gegevens van jullie allemaal op!

Sally Morgan
Uri Geller

Groeten,

Sarah

Ik kijk wel uit :Y ,direct is mijn fiets krom :')

:+
Offerings to the God of Speed

volo et valeo

Reg. datum:
26 mei. 2003
Leuk vrijdag topic ;)

IBTL
-ik doe wel gewoon, dan doe ik al gek genoeg-

Ondertitel

Reg. datum:
09 dec. 2008
quote:
downsider schreef op 04 mei 2012 @ 16:43:

[...]

:') :') :')
Ondertekening

VTR-1000F Firestorm / SR 500

Reg. datum:
23 nov. 2007
quote:
downsider schreef op 04 mei 2012 @ 16:43:

[...]

_O- _O-
"Have you ever noticed? Anybody going slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac."

Oeloeboeloe

Reg. datum:
22 jan. 2009
Is 't al vrijdag?
Ducati M900 '00 *Mittens* - Suzuki GSX-R SRAD '97 *Rainbow Dash*

cb400f

Reg. datum:
28 feb. 2002
quote:

Daar staat het volgens mij ook al. :P

In ieder geval ook op dat fok forum.

Dus wat ze ook met je gegevens doen, in ieder geval geen motor specifieke reclame. :X

Misschien zijn het Ierse klusjes mannen, die via de fotoos hun doelgroep kunnen uitkiezen.

Waai oprit again maken als nieuw... :P

1% and proud of it!

Reg. datum:
18 jun. 2010
Medium sally morgan zeg je?
Misschien kunnen we als we van plan zijn een motorfiets aan te schaffen een foto meenemen, kan zij kijken of de vorige eigenaar het ding netjes heeft behandeld.
BolletjeBas '(

Moderator

ek elska pik

Reg. datum:
22 jun. 2009
Functie:
Moderator
slotje.
Helemaal into SM ..leren pakje , geur van rubber, strakke ketting...*grijns*
Bij sommige vrouwen weet je nooit precies waar de engel ophoudt en de duivel begint....

Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.