Ervaringen met HP motoren Eemnes

Proefrit maken bij ze is lastig. Je moet een contract ondertekenen, waarin je 100% aansprakelijk bent voor die motor.
Soms hebben ze wat leuks staan. Soms is dat ook "net" verkocht als je komt. Hun site is op zijn zachtst gezegd niet up tp date.
Leuke zaak om eens te gaan kijken als leerproject.
Zo kom je achter dingen die je bij een andere zaak zelf kan gebruiken.
Wees eerlijk als je (zelfs bij een particulier) komt om een motor te kopen dan probeer je toch ook de vraagprijs naar beneden te krijgen?
Alleen is het bij hp motoren wel erg extreem. Jouw fiets is eigenlijk een wondertje op wielen. Hoe je er in geslaagd bent om bij ze te komen op dat ding???
Wat ze zelf hebben staan is uiteraard zgan.

Gewoon erheen gaan en goed opslaan wat ie over je motor zegt.
Kan je gebruiken bij onderhandelingen bij een ander.
 
Rij 15 minuten door (Eemnes-Bunschoten-Nijkerk, lekker bochtenweggetje) en je staat bij Van de Bunt in Nijkerk voor de deur. Daar heb ik zelf heel goede ervaringen mee. (Wil niet te spammig overkomen, heb er geen belangen bij).
 
Prima zaak voor kortzichtige mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten om vervolgens te janken omdat ze een motor (poes/kat) in de zak kopen.
 
Hier dezelfde ervaring. Mijn motor had last van rotte kleppen, liep op 3 poten, was overgespoten en had problemen met de compressie. Hij snapte ook niet dat ik zo al minimaal 3000 km rond kon rijden zonder problemen. Toch vreemd dat tijdens een beurt 3 weken daarvoor men niets van dit alles heeft geconstateerd. HP kon mij nog 2000,- geven voor een r6 uit 2003 met 16000 op de klok. En als toppunt ook mijn vriendin nog beledigen. Maar wat opmerkingen terug gemaakt waarop mij te verstaan is gegeven de zaak z.s.m. te verlaten. Wat een tranentrekkende bedoeling daar zeg! Ik zeg wegblijven daar!!
 
!!! LET OP !!! :') Dit denk ik dus ook elke keer als ik die advertentie`s voorbij zie komen, dan ben je toch al meteen sceptisch? Zoiets sla ik bijna automatisch over, na dit topic gelezen te hebben zijn m`n vermoedens alleen maar bevestigd, zo te horen (lezen) een waardeloze tent :r

Suzuki drz 400 sm supermoto bj.05 bovaggarantie veel extra'S

Prijs:

Bekeken:183 keer sinds 12-01-12, 21:55
Meer foto's
KenmerkenSoort motor: SuperMoto Bouwjaar: 2005 Kilometerstand: 22.849 km Motorinhoud: 400 cc Beschrijving
TE KOOP : LET OP !!! NOG BIJNA NIEUWE SUZUKI DRZ 400 SM SUPERMOTARD BJ.2005 BOVAGGARANTIE VEEL EXTRA'S !!!

LET OP !!! HP MOTOREN WEER EEN VAN DE GOEDKOOPSTE OP HET NET MET NOG EEN BIJNA NIEUWE MOTOR !!!

LET OP !!! HP MOTOREN DE GROOTSTE EN VOORDELIGSTE BOVAG DEALER VAN MIDDEN NEDERLAND !!!

SUZUKI DRZ 400 SM SUPERMOTO
BJ. 07-05-2005
KM. 22849
KL. BLACK EDITION
PR. € 3950 EURO
BOVAGGARANTIE
VEEL EXTRA'S OA: LEO VINCE X3 TITANIUM SPORTDEMPER , ENZ.
ORIGINEEL NEDERLANDS KENTEKEN / ORIGINELE NEDERLANDSE MOTOR
HISTORIE BEKEND EN BOEKJE AANWEZIG
ALLE SLEUTELS AANWEZIG
SUZUKI DEALER GELEVERD EN ONDERHOUDEN
LET OP !!! NOG GEWOON EEN UNIEK MOOIE MOTOR FOTO'S ZEGGEN GENOEG !!! ( ZIE FOTO 1 EN 2 )


LET OP !!! KIJK ALTIJD EVEN VOOR DE LAATSTE UPDATE OP WWW.HPMOTOREN.NL

LET OP !!! KLIK OOK EVEN OP ALLE ADVERTENTIES VOOR NOG MEER ZEER SCHERPE AANBIEDINGEN !!!

LET OP !!! TEVENS NOG DIVERSEN GSXR600 , GSXR750 , GSXR1000 , GSXR1300 , GSX1400 , ENZ. TE KOOP !!! ALLE SCHERP GEPRIJSD !!! ZIE WWW.HPMOTOREN.NL


LET OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN ZIE TEKST HIERONDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LET OP ! 12 MND.UITGESTELD BETALEN MOGELIJK
LET OP ! 60 EURO PER MAAND BETALEN OOK MOGELIJK
LET OP ! WIJ RUILEN OOK MOTOREN EN AUTO'S IN
LET OP ! WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN
LET OP ! ALTIJD +-100 MOTOREN OP VOORAAD
LET OP ! ALTIJD ZEER SCHERP GEPRIJST
LET OP ! ALLE MOTOREN WORDEN MET BEURT GELEVERD

HP MOTOREN UW BOVAG DEALER

WWW.HPMOTOREN.NL
HP MOTOREN
BRAMENBERG 23 A
3755 BW EEMNES
TEL. 0355258485

OPENINGSTIJDEN: LET OP !!! DUS 3 AVONDEN GEOPEND !!!

MAANDAG: OP AFSPRAAK
DINSDAG: VAN 10.00 UUR T/M 17.30 UUR
WOENSDAG: VAN 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN AVOND VAN 19.00 UUR T/M 21.00 UUR
DONDERDAG: VAN 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN AVOND VAN 19.00 UUR T/M 21.00 UUR
VRIJDAG: VAN 10.00 UUR T/M 17.30 UUR EN AVOND VAN 19.00 UUR T/M 21.00 UUR
ZATERDAG: VAN 10.00 UUR T/M 16.00 UUR
ZONDAG: GESLOTEN

DE KOFFIE STAAT KLAAR !!!

GELIEVE TE BELLEN, DAN TE E-MAILEN !!!

UW MOTOR VERKOPEN ZONDER ZORGEN OP EEN PROBLEEMLOZE VEILIGE MANIER?
WIJ KOPEN ALLE SOORTEN MOTOREN IN.
WIJ BIEDEN U EEN GOEDE PRIJS.
WIJ ZIJN EEN ERKEND BOVAG BEDRIJF MET ORGINELE RDW VRIJWARING.
WIJ KOMEN DE MOTOR OP AFSPRAAK BIJ U THUIS OPHALEN.
KOMT U DE MOTOR ZELF BRENGEN KRIJGT U HIERVOOR EEN VERGOEDING.
BETALING ZOALS U WILT; DIRECT CONTANT OF VIA DE BANK.

HP MOTOREN
BRAMENBERG 23A
3755 BW EEMNES

TELEFONISCH BEREIKBAAR OP:

- 035 - 52 58 485
- 06 - 53 168 501


ALS U BELT ZORG DAN VOOR DE VOLGENDE GEGEVENS:

- TYPE
- BOUWJAAR
- KLEUR
- KM STAND
- EVENTUELE RICHTPRIJS
- EVENTUELE EXTRA?S
- STAAT VAN DE MOTOR WWW.HPMOTOREN.NL


Dit is toch geen advertentie man :')
Let op dit let op dat
Met zo een advertentie zoek je toch lekker verder?
 
Laatst bewerkt:
Soortgelijke ervaring:


Bod op m'n motor gehad na mails met veel foto's, ga erheen (300+ km heen&weer) krijg ineens minder geboden terwijl de motor exact de omschreven staat heeft (werd notabene door ze erkend), motor waarop ik in wilde ruilen bleek ineens wel import, ''nog geen krasje'' bleek wel een fikse kras te hebben in zicht op de kont en dan moest er ook nog 250aflevering bij die niet besproken was (zo mee condities bleken ineens niet meer mogelijk)........

Overigens: historie en onderhoud bekend > niet waar, ongestempelde boekjes/import. Sleutels compleet > niet waar, slechts één sleutel. Fotoserie marktplaats toont tevens zaken die niet bij de motor zaten.

Conclusie: voor Jan Doedel gereden. Overdenkend ga ik ze een benzinevergoeding eisen. Eens zien wat ze zeggen.

Op zich vriendelijke lui, maar fantasten vwb afgesproken zaken doen!!
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand eigenlijk al eens 2x een motor gekocht bij HP? :+

Hoeveel wederkerende klanten zullen ze hebben?
 
Een bekende van mij heeft een motor daar gekocht en er zat een tik in de voorrem. Uiteindelijk zou hij het oplossen maar nadat de motor was opgehaald was dit nog niet verholpen. Na contact te hebben gehad met HP gaven hun aan dat het mogelijk kwam doordat de schijfremslot was vergeten los te maken. Alleen heeft de gene van de motor geen schijfremslot. Ketting was ook niet optimale staat. Na lang je poot stijf houden heeft hij het verholpen. Zelf heb ik daar geen motor gekocht maar door zoiets zou ik al geen motor daar kopen.
 
Prima zaak voor kortzichtige mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten om vervolgens te janken omdat ze een motor (poes/kat) in de zak kopen.


Beetje onzin, heb mijn huidige blade daar vandaan...(in 2009 daar gekocht)

Prijs was goed, motor was/is goed, heb er nog steeds veel plezier van(ook al hebben ze schadeverhaal verzwegen, maar als ik beter had opgelet... maar goed.) Had ook via vorige eigenaar één en ander kunnen navragen maar heb ik niet gedaan.


Mij hoor je niet janken, kwam toevallig zo uit dat ze hadden staan wat ik zocht en na een proefritje heb ik de deal rondgemaakt...

Zijn het leugenachtige figuren? Ja... maar dat had ik meteen door.

Kom ik er nog een keertje terug? Nee... :N

Gewoon naar John vd Bunt in Nijkerk gaan, daar had ik 'm anders ook gekocht maar hij was met vakantie en ik had binnen paar dagen andere motor nodig. Vandaar mijn misstap ;)
 
Soortgelijke ervaring:



Conclusie: voor Jan Doedel gereden. Overdenkend ga ik ze een benzinevergoeding eisen. Eens zien wat ze zeggen.
ik heb zo`n vaag vermoeden....

funny1.jpg
 
Beetje onzin, heb mijn huidige blade daar vandaan...(in 2009 daar gekocht)

Prijs was goed, motor was/is goed, heb er nog steeds veel plezier van(ook al hebben ze schadeverhaal verzwegen, maar als ik beter had opgelet... maar goed.) Had ook via vorige eigenaar één en ander kunnen navragen maar heb ik niet gedaan.


Mij hoor je niet janken, kwam toevallig zo uit dat ze hadden staan wat ik zocht en na een proefritje heb ik de deal rondgemaakt...

Zijn het leugenachtige figuren? Ja... maar dat had ik meteen door.

Kom ik er nog een keertje terug? Nee... :N

Gewoon naar John vd Bunt in Nijkerk gaan, daar had ik 'm anders ook gekocht maar hij was met vakantie en ik had binnen paar dagen andere motor nodig. Vandaar mijn misstap ;)


Nwah, er staat spul genoeg bij John om je Blade in te ruilen en zo je misstap goed te maken... ;)
 
Beetje onzin, heb mijn huidige blade daar vandaan...(in 2009 daar gekocht)

Prijs was goed, motor was/is goed, heb er nog steeds veel plezier van(ook al hebben ze schadeverhaal verzwegen, maar als ik beter had opgelet... maar goed.) Had ook via vorige eigenaar één en ander kunnen navragen maar heb ik niet gedaan.


Mij hoor je niet janken, kwam toevallig zo uit dat ze hadden staan wat ik zocht en na een proefritje heb ik de deal rondgemaakt...

Zijn het leugenachtige figuren? Ja... maar dat had ik meteen door.

Kom ik er nog een keertje terug? Nee... :N

Gewoon naar John vd Bunt in Nijkerk gaan, daar had ik 'm anders ook gekocht maar hij was met vakantie en ik had binnen paar dagen andere motor nodig. Vandaar mijn misstap ;)
Zeg eens eerlijk?
Had je hem ook voor dezelfde prijs gekocht als je van dat schadeverhaal geweten had?
 
Kunt er lang of kort over discussieren maar motorzaken en garagebedrijven zijn net als aannemers, het zjn vrijwel allemaal oplichters en als ze een euro extra uit jou kunnen trekken zullen ze die mogelijkheid zeker aangrijpen.

Ik ken eerlijk gezegd maar heel weinig goede motorzaken, ik ben er inmiddels al 5/6 afgeweest voor onderhoud en overal was het wel wat.

We wonen nou eenmaal in een kruideniersland, deal with it.
 
Kunt er lang of kort over discussieren maar motorzaken en garagebedrijven zijn net als aannemers, het zjn vrijwel allemaal oplichters en als ze een euro extra uit jou kunnen trekken zullen ze die mogelijkheid zeker aangrijpen.

Ik ken eerlijk gezegd maar heel weinig goede motorzaken, ik ben er inmiddels al 5/6 afgeweest voor onderhoud en overal was het wel wat.

We wonen nou eenmaal in een kruideniersland, deal with it.

En je bent zelf freelancer in de ICT branche. En dan durf jij motorzaken, garagebedrijven en aannemers over één kam te scheren en vrijwel allemaal oplichters te noemen? Ik had dan juist van jou, als iemand met ook een eigen bedrijf, een iets genuanceerdere mening verwacht.
Als er één branche bekend staat als `veel te duur per uur`dan zijn het die zzp-ers in de ICT wel. (is ook ongenuanceerd, ik weet het. Maar als jij dat mag dan mag ik het ook :P )
 
Laatst bewerkt:
Kunt er lang of kort over discussieren maar motorzaken en garagebedrijven zijn net als aannemers, het zjn vrijwel allemaal oplichters en als ze een euro extra uit jou kunnen trekken zullen ze die mogelijkheid zeker aangrijpen.

Ik ken eerlijk gezegd maar heel weinig goede motorzaken, ik ben er inmiddels al 5/6 afgeweest voor onderhoud en overal was het wel wat.

We wonen nou eenmaal in een kruideniersland, deal with it.

:Z
 
Kunt er lang of kort over discussieren maar motorzaken en garagebedrijven zijn net als aannemers, het zjn vrijwel allemaal oplichters en als ze een euro extra uit jou kunnen trekken zullen ze die mogelijkheid zeker aangrijpen.

Ik ken eerlijk gezegd maar heel weinig goede motorzaken, ik ben er inmiddels al 5/6 afgeweest voor onderhoud en overal was het wel wat.

We wonen nou eenmaal in een kruideniersland, deal with it.


Na 5 a 6 bezoekjes aan motorzaken???
Denk dat het dan wel een beetje aan jou ligt, maar dat zal je natuurlijk niet eens door hebben.
 
Kunt er lang of kort over discussieren maar motorzaken en garagebedrijven zijn net als aannemers, het zjn vrijwel allemaal oplichters en als ze een euro extra uit jou kunnen trekken zullen ze die mogelijkheid zeker aangrijpen.

Ik ken eerlijk gezegd maar heel weinig goede motorzaken, ik ben er inmiddels al 5/6 afgeweest voor onderhoud en overal was het wel wat.

We wonen nou eenmaal in een kruideniersland, deal with it.
Heb je weleens afgevraagd of het aan jou ligt..... wat je zelf uitstraalt krijg je weer terug....

Ik heb slechte ervaringen met Safe.....uitkomst is inmiddels wel bekend...... :+
 
Dat is altijd de makkelijkste reactie, als je veel slechte ervaringen hebt zal het wel aan jezelf liggen. Dat is psychologie van de koude grond. Er zijn inderdaad maar verrekt weinig zaken die snappen dat het het om de klant gaat en niet om henzelf.
 
Dat is altijd de makkelijkste reactie, als je veel slechte ervaringen hebt zal het wel aan jezelf liggen. Dat is psychologie van de koude grond. Er zijn inderdaad maar verrekt weinig zaken die snappen dat het het om de klant gaat en niet om henzelf.


Als je bij een werkgever werkt dan ga je ook voor het hoogste salaris en werk je niet omdat je je baas zo aardig vind.
Overuurtjes schrijf je ook en je vakantiedagen geef je ook niet weg.
Lijkt mij niet slim om als ondernemer niet voor je zelf te werken, maar voor een ander.
Maar ik zal dat wel weer verkeerd zien.


Maar het gaat hier om HP.
Ik vind dat ze een moeilijke handel hebben, ze zijn doorgaans heel scherp aan de prijs en dat trekt natuurlijk klanten die een motor kopen die normaal gesproken niet te betalen is voor hun.
Dat zijn ook de grootste zeikerts, geen geld, veel frustratie en de teleurstelling dat ze toch net niet de hoofdprijs hebben aangeschaft voor weinig.
 
Tja, kunnen ook onervaren kopers zijn en als potentiële kopers besodemieterd worden mogen zulke handelaren neergesabeld worden.....maarja, verhaal heeft 2 kanten en als koper heb je zelf ook onderzoeksplicht......
 
Maar het gaat hier om HP.
Ik vind dat ze een moeilijke handel hebben, ze zijn doorgaans heel scherp aan de prijs en dat trekt natuurlijk klanten die een motor kopen die normaal gesproken niet te betalen is voor hun.
Dat zijn ook de grootste zeikerts, geen geld, veel frustratie en de teleurstelling dat ze toch net niet de hoofdprijs hebben aangeschaft voor weinig.


Moeilijke handel, scherpe prijs.... blabla.

En als er iets mis de klanten de rug toe keren, dat is voor jou volstrekt normaal, omdat ze in jouw ogen niet de hoofdprijs hebben betaald?

Je lijkt wel een motorhandelaar..... Oh, wacht, dat ben je ook. |(
 
Ze hebben inmiddels wel gereageerd op mijn bericht,

Die 250 Bovag mag maar moet niet zeggen ze nu (gister MOEST dat dus, ook ondanks mijn duidelijke verzoek om een ''handelsvoorstel''). Mijn circuitsporenvrije motor heeft een borgdraadje dus is het logisch dat ie minder opbrengt want dan zal het wel een circuitmotor zijn? Over een brandstofvergoeding wordt uiteraard niet gesproken.

Deel hun mening niet, loop ook lang genoeg mee om te oordelen dat het om verkapt prijs verhogen ging als je eenmaal ter plaatse bent, maar toch netjes dat ik antwoord krijg...
 
Moeilijke handel, scherpe prijs.... blabla.

En als er iets mis de klanten de rug toe keren, dat is voor jou volstrekt normaal, omdat ze in jouw ogen niet de hoofdprijs hebben betaald?

Je lijkt wel een motorhandelaar..... Oh, wacht, dat ben je ook. |(



Nee ik ben geen motorhandelaar :N :W .

Maar lees eens hoe het er staat en niet hoe jij denkt wat er staat.
En je mag van mij best kotsen op mensen die hun geld verdienen aan motorfietsen hoor, maar ik heb nog nooit 1 dag in mijn leven mijn handje op moeten houden bij een geld uitkerende instantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan