Fazer 1000 undertail & uitlaat

je snapt het niet. ik zeg niet dat een undertray verkeerd is. sterker nog, ik vind ze de ideale oplossing. geen taartschep, lekker sportief, mooi afgewerkt etc. ... waar ik me aan erger is de mentaliteit dat ALLE undertails in dezelfde kleur moeten zijn gespoten als de motor zelf. da's een big no no!

en kick :P
Op die fiets :P
Wij hebben hem gekregen toen we de motor kochten, de dealer had hem nog liggen en dacht dat het dezelfde kleur was. Pas toen we hem wilde monteren viel ons het kleurverschil op, als hij zwart was geweest hadden we hem ook wel zelf gehouden... Maar persoonlijk vind ik het een gevalletje "wil wel maar kannie" om er een andere kleur blauw onder te hangen :+
 
Op die fiets :P
Wij hebben hem gekregen toen we de motor kochten, de dealer had hem nog liggen en dacht dat het dezelfde kleur was. Pas toen we hem wilde monteren viel ons het kleurverschil op, als hij zwart was geweest hadden we hem ook wel zelf gehouden... Maar persoonlijk vind ik het een gevalletje "wil wel maar kannie" om er een andere kleur blauw onder te hangen :+


Heel oud topic, maar ik kwam er via google bij, en zie nergens dat ie daadwerkelijk verkocht is... Ligt ie toevallig niet nog ergens op zolder te verstoffen ?

Ben opzoek naar een undertail namelijk :Y
 
Heel oud topic, maar ik kwam er via google bij, en zie nergens dat ie daadwerkelijk verkocht is... Ligt ie toevallig niet nog ergens op zolder te verstoffen ?

Ben opzoek naar een undertail namelijk :Y
Helaas, de undertail is uiteindelijk toch verkocht ;)
 
Hoi!

Heel oud topic idd :)
Ik heb het even nagevraagd bij mn vriend, maar die zegt dat we hem destijds al verkocht hebben.

Sorry en succes met je zoektocht!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan