quote:Aad900 schreef op 08 mei 2012 @ 16:21:
[...]
[...]
Bedankt mannenIk ben ook heel blij met mijn Strom, en ik heb er natuurlijk ook wel genoeg tijd voor om hem te gebruiken
quote:Spro schreef op 12 mei 2012 @ 17:51:
Zo... 4 weken en 6dagen de Vstrom, en toen had ik een aanrijding!
Afgelopen donderdagavond vond een politieagent het nodig om achteruit te rijden voor een rood stoplicht, en mij over het hoofd te zien. hij tike mijn voorwiel aan en ik zat vast onder zijn bumper, omdat ik mijn rem losliet gleed ik keurig een halve meter mee naar achteren.
Gelukkig de Strom op zijn banden gehouden, waardoor ik maar 900euro schade heb(voorwiel+band zijn stuk)
Goed begin...
quote:V-TWim schreef op 13 mei 2012 @ 20:18:
[...]
'T zijn net mensen, laat wel je voorvork ff checken. Die kan ook best een tik gehad hebben wat je niet meteen ziet. Pas als na een paar 100 km je keerringen beginnen te lekken... En bewijs dan nog maar dat het van de aanrijding komt.
quote:ToniBraxton schreef op 13 mei 2012 @ 22:08:
Gelukkig ben je goed vanaf gekomen.
Morgen naar hyperpro voor zo'n kitje...ben benieuwd!
quote:The DanMan schreef op 14 mei 2012 @ 09:05:
Werkendam?
quote:Dragon's tail schreef op 13 mei 2012 @ 19:20:
Vandaag het rek voor de V35 koffers gemonteerd.
Binnenkort nog de valbeugels van Givi.
Nog een goede 2000 kilometer en dan de 12.000 beurt, gaan de TW er ook vanaf. Opzich een prima band alleen heb ik het idee dat als de band "koud" is en de weg nat dat ze glijden.
Weet nog niet wat er als vervanger opkomt all-road band of een "straat" band.
[afbeelding]

quote:Krov schreef op 14 mei 2012 @ 18:45:
[...]
Ik heb de Dunflop Roadsmart erop.. Opzich een lekker bandje. In het nat zijn ze niet te verslaan en op bochtige bergweggetjes idem. Een berg grip van hier tot verweggistan. Ik heb nog geen enkel moment gehad dat de achterband een uitstapje maakte. Iets wat met de TW meer regel dan uitzondering was. Alleen bij hoge snelheden is de voorkant nog nerveuzer geworden dan dat hij al was. Net alsof je aan het koortdansen bent. Komt door de eigenschappen van de band/ motor (niet voldoende neerwaartse druk). Ben er voor bij Dunlop geweest toen zij een keertje bij Goedhart waren.
quote:Br@mR schreef op 14 mei 2012 @ 19:26:
[afbeelding]
Ik heb er nu 2 jaar de Dunlop Roadsmart op liggen (achter al de tweede). Bevalt mij erg goed. Veel grip en veel vertrouwen. Ik zou hem zo weer kiezen.
quote:vonketrekker schreef op 14 mei 2012 @ 19:33:
Klinkt goed, hebben jullie al de mogelijkheid gehad om te vergelijken met een MPR2 of 3?
quote:ToniBraxton schreef op 14 mei 2012 @ 17:42:
Al die verslagen over hyperpro op het vstrom forum hebben mij zelfs die kant opgestuurd. ;-)
quote:Krov schreef op 14 mei 2012 @ 23:03:
MP3 is er toch niet in de juiste maat voor de voorband van de Strom? ...........
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3