Ik heb behoorlijke ervaring in kleinere motorscooters ..het is idd een ideaal vervoersmiddel in de stad..wat ik nog het gevaarlijkste vind zijn de andere weggebruikers dus daar erg mee oppassen omdat ze meestal denken dat je een brommertje bent..
Laat je vooral zien dus opvallen en zeer defensief rijden..
Ik ben met mijn Lead 100 aangereden en heb fucking luck dat ik nog hier iets kan neerzetten en heb 7 stukken titanium in mijn gezicht.. dus be prepaired ..de auto's zijn je vijand... vooral in Den Haag eo
Ik rij in omgeving Rotterdam dus weet wel eea..
Tja heb ook meerdere NTV's gehad..heerlijke fietsen erg goedmoedig maar fel genoeg en ook zuinig en fijne zithouding..
Ik zou met een 125 niet snel vaak op snelweg gaan rijden tenzij er veel files staan..je mist toch net het levensreddende stukje reserve wat een NTV toch zeker heeft..
Maar om dezelfde reden ben ik nu met een Spacy 250 bezig...niet eens dat die zoveel harder rijd maar dattie wel veel sneller zal optrekken ..
De vormen en afmetingen zijn redelijk hetzelfde ook de prijzen dus ga gewoon voor een 250
Het is dat de mijne niet bepaald meer in originele staat is anders konden we mooi ruilen
Succes ,MZlllss,Rob.