quote:2wheel_robbie schreef op 14 mei 2012 @ 21:37:
T was gezellig. Bier, wijn met glitters, roze snitzels, maar vooral veel flauwe humor!!
Thanks iedereen voor de gezelliheid!
quote:Marjo schreef op 14 mei 2012 @ 21:48:
Mijne is ook weer helemaal schoon, als nieuw!! Mel en ik weten wel hoe we ons mannen moeten verzorgen
Heb een topweekend gehad! Vond het echt superleuk en supergezellig!
Leuke groep! Als de commissie het toelaat, zou ik volgend jaar graag weer mee willen
quote:SwordsDance schreef op 14 mei 2012 @ 21:11:
bart gaat zn motor zo doen, mensen die willen dat hij die van jou ook doet moeten maar hierheen komen![]()
quote:
quote:2wheel_robbie schreef op 14 mei 2012 @ 21:55:
[...]
Durfde niet te kijken. Gewoon in t donker gedaan.![]()
Nog steeds geen idee hoe dat nou in mn wijn gekomen is.
quote:
quote:Marjo schreef op 14 mei 2012 @ 21:48:
Mijne is ook weer helemaal schoon, als nieuw!! Mel en ik weten wel hoe we ons mannen moeten verzorgen
Heb een topweekend gehad! Vond het echt superleuk en supergezellig!
Leuke groep! Als de commissie het toelaat, zou ik volgend jaar graag weer mee willen
quote:
quote:
quote:Marjo schreef op 14 mei 2012 @ 22:33:
Uh oh, dan moet ik nu toch echt het sporten weer oppakken.....
quote:DJ_Bartezzz schreef op 14 mei 2012 @ 20:14:
Dames Heren, Bedankt voor de gezelligheid!
Robin, Bedankt voor het regelen, was perfect geregeld.
ErwinGTI en Striver, Bedankt voor het meerijden, was gezellige en mooie routes bereden
ErwinGTI, nog veilig thuis gekomen met de mooie fix met ty-raps?
Alexed09, niets ernstigs?
Onze terugreis (Dark_falcon en ik) verliep niet zo heel voorspoedig.
circa 60km vanaf lutz blokkeerde mijn voorwiel bij het aanremmen naar een haarspeld.
ik kon kieze voor rechtdoor de motor proberen neer te zetten. of op hoop van zeggen de bocht veel te hard in te vliegen. gekozen voor het eerste.
moest wel even over een stoeprandje heen. Dus de terugreis verliep verder met een deuk in me velg. Snel gekeken of hij druk verloor. dit was gelukkig niet zichtbaar. 100km later toch nog even gecheckt bij de pomp. 0.5 bar verloren.(ondanks de opgewarmde band was de druk dus 2.1 ofzo)
opgepompt tot 2.8. Toen ik thuis was gelijk een nieuwe velg geregeld voor een paar tientjes op MP. Verder gelukkig geen schade en zelf een gedeukt ego overgehouden.
hopelijk snel weer in orde.
was trouwens me eigen fout om met een bijna versleten band te gaan rijden.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:alexed9 schreef op 14 mei 2012 @ 19:06:
Zow ook weer thuis.... was een gezellig vermoeiend weekendgenoten en een domper te verwerken gehad.. maar daar heb ik alle goede hoop voor...
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1