Dit onderwerp is gesloten.
GS met slaap
quote:motorduiveltje schreef op 14 mei 2012 @ 21:13:
[...]
De F800GS heeft binnenbanden, lijkt me weinig te maken hebben met de Anakees. Ik controleer de spanning gewoon met zo'n los digitaal metertje en pomp de banden bij met een Michelinpompje gekocht bij Halfords. Volgens mij is het bij de mijne gewoon formaat autoventiel want ik kan mijn auto banden met hetzelfde pompje en nippeltje oppompen
quote:RobertAmsterdam schreef op 14 mei 2012 @ 21:35:
ik dacht een tijdje geleden al dat het wellicht een goede beslissing geweest was, ik zou het ook doen. Weg ermee en opnieuw beginnen
quote:Kato schreef op 14 mei 2012 @ 11:16:
[...]
[...]
... dat denk ik ook.
Het huidige verschil zit 'm in de kleur v/h pak.
* Girl = zwart
* Kato = blauw
BMW F 800 GS Triple Black
quote:RobertAmsterdam schreef op 14 mei 2012 @ 21:35:
ik dacht een tijdje geleden al dat het wellicht een goede beslissing geweest was, ik zou het ook doen. Weg ermee en opnieuw beginnen
quote:Korenwolf schreef op 14 mei 2012 @ 22:49:
[...]
Precies, daarnaast kost het de dealer geen 2000 euro, alleen wat verloren uurtjes en materiaal.![]()
Of ik nog eens een motor van 8 jaar oud met weinig km zou kopen, denk het niet. Hij blijft maar rijden maar het zijn iedere keer kleine dingetjes en het wordt een soort bodemloze put. Kep geen 13k voor een nieuwe 800 fulll options. Ik ga alle kosten van afgelopen 2 jaar eens optellen en kijken wat leasen van een nieuwe 800 gaat kosten inclusief allrisk etc. Ik denk dat ik op de lange termijn voordeliger uit ben want het is geen zwart gat.
quote:Heipaal schreef op 14 mei 2012 @ 20:07:
[...]
Dat zal wel niet passen dan, waar had jij het idee vandaan om hem op je 1200 te proberen dan?
quote:Korenwolf schreef op 14 mei 2012 @ 22:49:
[...]
Precies, daarnaast kost het de dealer geen 2000 euro, alleen wat verloren uurtjes en materiaal.![]()
Of ik nog eens een motor van 8 jaar oud met weinig km zou kopen, denk het niet. Hij blijft maar rijden maar het zijn iedere keer kleine dingetjes en het wordt een soort bodemloze put. Kep geen 13k voor een nieuwe 800 fulll options. Ik ga alle kosten van afgelopen 2 jaar eens optellen en kijken wat leasen van een nieuwe 800 gaat kosten inclusief allrisk etc. Ik denk dat ik op de lange termijn voordeliger uit ben want het is geen zwart gat.
quote:ferry34 schreef op 15 mei 2012 @ 13:09:
JHebben jullie n tip voor n leuk motorhotelletje in de eifel of Luxemburg?
Niet te duur maar wel netjes en lekker eten (schnitzels patat).
quote:SLIJKMOTO schreef op 15 mei 2012 @ 13:21:
Jij zou hier in Frankrijk niet aan je "gastronomische" trekken komen, Ferry...
quote:Kato schreef op 15 mei 2012 @ 13:17:
[...]
Klikkerdeklik
.... onze vaste bestemming in de Eifel.
Klik
.... en da's leuk voor in de Ardennen.
quote:SLIJKMOTO schreef op 15 mei 2012 @ 13:21:
Jij zou hier in Frankrijk niet aan je "gastronomische" trekken komen, Ferry...
quote:ferry34 schreef op 15 mei 2012 @ 14:25:
ah je hebt gelijkop mn phone zag ik t niet maar ff mn laptop gepakt

quote:Kato schreef op 15 mei 2012 @ 14:35:
Routes voor het Juni-weekend zijn klaar en d'r zitten weer een paar mooie hoogtepunten in:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.... over een maand is het zover.....
quote:Akula schreef op 15 mei 2012 @ 15:23:
Wat is trouwens de eerste foto? Foto 2 en 3 zijn Parpaillon en Tende, maar die eerste kan ik niet plaatsen.
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1