Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het grote GS-topic deel 15

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

F800GS twbastards.com

Reg. datum:
06 mei. 2009
ik dacht een tijdje geleden al dat het wellicht een goede beslissing geweest was, ik zou het ook doen. Weg ermee en opnieuw beginnen
F800GS +TWBasterds filmpjes http://www.youtube.com/user/RobertMokum/videos

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
En u had graag deze motorfiets tweedehands verkocht, ja ?
Hoeveel wilde u eraan toeleggen om hem uit uw garage te krijgen ??? :+

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
Ik zou eerst eens gaan zoeken naar een goede garage....
Succes is not final, failure not fatal, it,s the courage to continue that counts...!

GS en EML-EZS zijspan

Reg. datum:
24 jun. 2005
Wat herkenbaar verhaal korenwolf. :(
Het is groot en geel met blauwe lampen in je spiegels... OPZIJ, OPZIJ, OPZIJ, maak plaats, maak plaats, maak plaats! Ik heb ongelofelijke haast!

GS met slaap

Reg. datum:
28 mei. 2011
quote:
motorduiveltje schreef op 14 mei 2012 @ 21:13:

[...]

De F800GS heeft binnenbanden, lijkt me weinig te maken hebben met de Anakees. Ik controleer de spanning gewoon met zo'n los digitaal metertje en pomp de banden bij met een Michelinpompje gekocht bij Halfords. Volgens mij is het bij de mijne gewoon formaat autoventiel want ik kan mijn auto banden met hetzelfde pompje en nippeltje oppompen :)

Ja ik heb lopen kloten bij de pomp, die had idd niet juiste ventiel vul ding maar hij had wel een auto ventiel vul ding apart liggen bij zijn compressor :P

quote:
RobertAmsterdam schreef op 14 mei 2012 @ 21:35:
ik dacht een tijdje geleden al dat het wellicht een goede beslissing geweest was, ik zou het ook doen. Weg ermee en opnieuw beginnen

ah ik herken de avatar :D jullie zaten in het einde van motorileys video :D, hij was ook een reden dat ik voor de f800 ben gegaan *O*
gbtw wijzigde dit bericht op maandag 14 mei 2012 22:30 (0%)

BMW F800GS

Reg. datum:
31 jan. 2009
quote:
Kato schreef op 14 mei 2012 @ 11:16:

[...]

[...]

... dat denk ik ook. ;)

Het huidige verschil zit 'm in de kleur v/h pak.

* Girl = zwart
* Kato = blauw

:P

Ohh

* Girl is zwart
Kato is blauw

Ik snap het :+
Waarom niet? ;-)

BMW F 800 GS Triple Black

Reg. datum:
04 mei. 2008
quote:
RobertAmsterdam schreef op 14 mei 2012 @ 21:35:

Precies, daarnaast kost het de dealer geen 2000 euro, alleen wat verloren uurtjes en materiaal. :)

Of ik nog eens een motor van 8 jaar oud met weinig km zou kopen, denk het niet. Hij blijft maar rijden maar het zijn iedere keer kleine dingetjes en het wordt een soort bodemloze put. Kep geen 13k voor een nieuwe 800 fulll options. Ik ga alle kosten van afgelopen 2 jaar eens optellen en kijken wat leasen van een nieuwe 800 gaat kosten inclusief allrisk etc. Ik denk dat ik op de lange termijn voordeliger uit ben want het is geen zwart gat. :)
Korenwolf wijzigde dit bericht op maandag 14 mei 2012 23:07 (1%)

F800GS twbastards.com

Reg. datum:
06 mei. 2009
ik heb mijn f800gs full options gekocht voor 10300 met 2 jaar premium BMW garantie uit 2011 en bij de BMW dealer, dat was op het moment van koop een hele mooie deal ik weet niet wat ze nu kosten.
F800GS +TWBasterds filmpjes http://www.youtube.com/user/RobertMokum/videos

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
triple black hole? ;)
Aprilia SR300 Max, BMW F800GS

BB

Reg. datum:
09 aug. 2003
quote:
Korenwolf schreef op 14 mei 2012 @ 22:49:

[...]

Precies, daarnaast kost het de dealer geen 2000 euro, alleen wat verloren uurtjes en materiaal. :)

Of ik nog eens een motor van 8 jaar oud met weinig km zou kopen, denk het niet. Hij blijft maar rijden maar het zijn iedere keer kleine dingetjes en het wordt een soort bodemloze put. Kep geen 13k voor een nieuwe 800 fulll options. Ik ga alle kosten van afgelopen 2 jaar eens optellen en kijken wat leasen van een nieuwe 800 gaat kosten inclusief allrisk etc. Ik denk dat ik op de lange termijn voordeliger uit ben want het is geen zwart gat. :)

Koop gerust een oude vfr...
Succes is not final, failure not fatal, it,s the courage to continue that counts...!

STABILAC

Reg. datum:
12 mrt. 2004
quote:
Heipaal schreef op 14 mei 2012 @ 20:07:

[...]

Dat zal wel niet passen dan, waar had jij het idee vandaan om hem op je 1200 te proberen dan? :+

Dat is nou net mijn probleem :) Ik dacht op z'n Hollands geld uit te sparen door een uitlaat te recycleren :+
People who fit in with their communities have insufficient motivation to risk their psyches in creating something truly new, while those who are out of sync are driven by the constant need to prove their worth.

STABILAC

Reg. datum:
12 mrt. 2004
quote:
Korenwolf schreef op 14 mei 2012 @ 22:49:

[...]

Ik heb mijn motor ook in de financiele lease (zakelijk) en voor mij is het zeer zeker interessant. De rente is bijna verwaarloosbaar (3,99% vaste debetvoet) en aan het einde van de overeenkomst ruil ik de GS weer in en koop ik een nieuw(er) model.

En je kan gebruikte motorfietsen die onder de premiumvoorwaarden vallen ook in de financiele lease proppen. Da's dubbel handig.
People who fit in with their communities have insufficient motivation to risk their psyches in creating something truly new, while those who are out of sync are driven by the constant need to prove their worth.

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
JHebben jullie n tip voor n leuk motorhotelletje in de eifel of Luxemburg?
Niet te duur maar wel netjes en lekker eten (schnitzels patat).

Wil niet tussen dronken bikers zitten maar gewone leuke mensen zoals hier :)
Liefst met overdekte afgesloten stalling
ferry34 wijzigde dit bericht op dinsdag 15 mei 2012 13:10 (9%)

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
quote:
ferry34 schreef op 15 mei 2012 @ 13:09:
JHebben jullie n tip voor n leuk motorhotelletje in de eifel of Luxemburg?
Niet te duur maar wel netjes en lekker eten (schnitzels patat).

Klikkerdeklik

.... onze vaste bestemming in de Eifel. :Y

Klik

.... en da's leuk voor in de Ardennen. *D
Mijn favoriete plaats in de wereld? Naast jullie.

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
Jij zou hier in Frankrijk niet aan je "gastronomische" trekken komen, Ferry... :9
SLIJKMOTO wijzigde dit bericht op dinsdag 15 mei 2012 13:23 (14%)

STABILAC

Reg. datum:
12 mrt. 2004
quote:
SLIJKMOTO schreef op 15 mei 2012 @ 13:21:
Jij zou hier in Frankrijk niet aan je "gastronomische" trekken komen, Ferry... :9

Ik heb in Frankrijk, net als in elk ander land, bij tijden fantastisch gegeten. Maar zo slecht als ik wel eens in Frankrijk gegeten heb, zo heb ik nog nooit in een ander land gegeten. Mon dieu! Een uiensoep waar hooguit drie stukjes uit in dreven, een karbonade die 0,5 cm dik was, compleet uitgedroogd en zonder enige vorm van begeleidend eten, en het toetje kan ik me niet herinneren. Mijn vrouw had enkel lasagne geloof ik, maar dat was een zielig uitgedroogd hoopje pasta met een vleugje tomatenaroma. We zijn daarna snel naar de Mac geweest ...

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
quote:
Kato schreef op 15 mei 2012 @ 13:17:

[...]

Klikkerdeklik

.... onze vaste bestemming in de Eifel. :Y

Klik

.... en da's leuk voor in de Ardennen. *D

Bedankt! Ik zie bij die eerste geen bedragen. Hoeveel kost n overnachting ongeveer?
We willen een weekje :)

quote:
SLIJKMOTO schreef op 15 mei 2012 @ 13:21:

Ja Slijk....ze noemen me niet voor niets le connaisseur _O-
Nee maar ik wil gewoon normaal lekker eten en geen haute cuisine.
ferry34 wijzigde dit bericht op dinsdag 15 mei 2012 14:03 (26%)

Reg. datum:
13 mrt. 2007
Even goed kijken Ferry :-) ;-)
Groeten, Daan

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
ah je hebt gelijk :) op mn phone zag ik t niet maar ff mn laptop gepakt ;)

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
quote:
ferry34 schreef op 15 mei 2012 @ 14:25:
ah je hebt gelijk :) op mn phone zag ik t niet maar ff mn laptop gepakt ;)

http://bin.ilsemedia.nl/m/m1dyf1pw3vd0.jpg

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
Routes voor het Juni-weekend zijn klaar en d'r zitten weer een paar mooie hoogtepunten in:

http://farm3.static.flickr.com/2185/2144657398_8e0a653ba7_o.jpg

http://users.skynet.be/bigmikebelgium/foto_s/franse_hoogtepunten/02_02.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3044/2950626979_c5d2a68312_o.jpg

.... over een maand is het zover..... :]

houdt van Peetje xxx

Reg. datum:
15 apr. 2011
Eh weekend??

Wauw! Waar is die onderste en bovenste foto genomen?? Welke weg is dat ?
ferry34 wijzigde dit bericht op dinsdag 15 mei 2012 15:18 (7%)

GS Adventure

Reg. datum:
24 jul. 2003
quote:
Kato schreef op 15 mei 2012 @ 14:35:
Routes voor het Juni-weekend zijn klaar en d'r zitten weer een paar mooie hoogtepunten in:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

.... over een maand is het zover..... :]

Ik vind het nog steeds jammer dat ik dan niet kan. Had me erg leuk geleken om met een clubje deze trip te maken.

Wat is trouwens de eerste foto? Foto 2 en 3 zijn Parpaillon en Tende, maar die eerste kan ik niet plaatsen.

In september wil ik ook nog die kant op gaan en heb al een redelijke route gemaakt. Wijkt wat af van die van jullie maar ook met een paar mooie onverharde paden erin. Als er nog iemand mee wil: gezellig!
Akula wijzigde dit bericht op dinsdag 15 mei 2012 15:24 (6%)
Snoekhoek Youtube

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
quote:
Akula schreef op 15 mei 2012 @ 15:23:
Wat is trouwens de eerste foto? Foto 2 en 3 zijn Parpaillon en Tende, maar die eerste kan ik niet plaatsen.

Foto 1 & 2 zijn van de Papaillon en foto 3 is inderdaad de Tende.
En inderdaad jammer dat jij niet kunt aanhaken... volgende keer beter. ;)

**DRENTENIEREN**

Reg. datum:
28 mrt. 2005
quote:

Oké.... lang weekend: 14 - 18 juni.
5dgn. sturen en in totaal ongeveer 3700km.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.