Dit onderwerp is gesloten.
quote:Kadett_GSX schreef op 15 mei 2012 @ 20:06:
Niemand hier trouwens van de 2011+ Speeds die een keer terug geweest is voor kromme schijven?
Mijne mochten bij 6800km vervangen worden (garantie of course!)
Monteur gaf de schuld aan de OEM Sunstar schijven die het geweld van de Brembo klauwen niet altijd goed aankonden. Hopelijk doe ik nog lang met deze blokken, setje voorkant kost 240,- om beide klauwen te vervangen(4 setjes nodig a60,-)
Niemand hier trouwens van de 2011+ Speeds die een keer terug geweest is voor kromme schijven?
Monteur gaf de schuld aan de OEM Sunstar schijven die het geweld van de Brembo klauwen niet altijd goed aankonden. Hopelijk doe ik nog lang met deze blokken, setje voorkant kost 240,- om beide klauwen te vervangen(4 setjes nodig a60,-)
quote:triple-t schreef op 15 mei 2012 @ 20:00:
[...]
avond![]()
[...]
hoeveel van ons daar al niet hebben gestaan![]()
en idd, drama om te vinden...zelfs na 3x was t nog zoeken![]()
wat heb je r eigenlijk in laten zetten voor, ook öhlins?
quote:
quote:
quote:Kadett_GSX schreef op 15 mei 2012 @ 20:00:
[...]
De tandjes! En dan mensen mij gek verklaren dat ik nog orginele telescoop kentekenplaathouder heb
quote:Kadett_GSX schreef op 15 mei 2012 @ 21:12:
[...]
Ja schrok er zelf van?!! Ben al aan het kijken voor directe Brembo blokken inplaats van 'Triumph' Brembo blokken maar so-far niets gevonden. Ook geen vervangings blokken van bijvoorbeeld EBC gezien voor deze klauwen.
quote:MDS schreef op 15 mei 2012 @ 21:33:
[...]
![]()
Wat een geld !!! Ik ben op dit moment mijn blokken aan vervangen van mijn brembo's met Lucas TRW MCB 721 SV blokken. Ik ben klaar voor €100 incl achter.
quote:dencoupe schreef op 15 mei 2012 @ 21:35:
[...]
geld dat ook voor ons, of is dat tegen speciale inkoopstarief?
quote:MDS schreef op 15 mei 2012 @ 21:33:
[...]
![]()
Wat een geld !!! Ik ben op dit moment mijn blokken aan vervangen van mijn brembo's met Lucas TRW MCB 721 SV blokken. Ik ben klaar voor €100 incl achter.

quote:MDS schreef op 15 mei 2012 @ 21:42:
[...]
Ik zou morgen ff de prijs opvragen, voor mij waren ze gratis
quote:Dré Pistolet schreef op 15 mei 2012 @ 17:32:
Niemand een idee welke afmeting van pakking ik moet bestellen?
http://www.motozoom.nl/in...amp;bestelnummer=70032906
*Edit: Arghh, die ***** motozoomlinks
quote:Gejabo schreef op 15 mei 2012 @ 17:41:
Ze zijn overigens met de toegangsweg van het industrie terrein bezig.
Lekker stukje offroad zo in de regen.
quote:
quote:dencoupe schreef op 15 mei 2012 @ 21:34:
[...]
hoezo 4 setjes ... levering is toch altijd per klauw (set van 2 stuks) ... kost je dan 120 euro.
Overigens ook lucas setjes leverbaar (zie motoport bv) dan ben je 110 euro armer.....
quote:Rnej schreef op 15 mei 2012 @ 22:26:
Over een paar weken ben ik niet meer te gast in dit forum....net afspraken gemaakt over een t509 uit '99
quote:dencoupe schreef op 15 mei 2012 @ 22:43:
[...]
hmm zelf vervangen en dan toch net 100 euro kwijt zijn ...dat is wel heel veel klein materiaal
quote:Robertd8 schreef op 15 mei 2012 @ 13:16:
[...]
Wow zuur. http://www.motorparts-online.com/ hier moet je even kijken. Staat nu ook 2 schijven op. Heb vorig jaar me dynamo ook gekocht en dat scheeld enorm met de nieuwprijs
Voor mensen die meer over hun veren willen bij leren.
Vering clinic 3 Juni bij Mobu Motors
quote:BenSpeed schreef op 15 mei 2012 @ 15:59:
Weer terug van een weekje Frankrijk. In een week bijna 3500kilometer afgelegd. Het was de bedoeling om geheel door de Alpen te rijden maar dit is maar beperkt gelukt omdat 80% van de passen nog gesloten zijn. Toch wel heel wat mooie bochten en wegen gezien. In de bergen was het verdomd koud maar na Lyon ook nog twee dagen van + 30 graden meegemaakt
.
Vandaag de motor naar Hyperpro in Alphen gebracht. Ben benieuwd hoe die rijd als ik haar aan het einde van de week terugkrijg. Voor de Speed 2011 moet wel het een en ander specifiek aangepast worden. Bas heeft echter beloofd dat alles in orde komt en dat er geen extra arbeidsuren voor gerekend worden.
quote:Gejabo schreef op 15 mei 2012 @ 16:27:
Zo bij HK geweest.
Wat een K...weer.![]()
gelukkig heb ik de Hagel gemist, zag het in de verte onweren ben voorde grote bui aangekomen.
Toen ik er weg ging leek het wel een winter wonder land met die witte bermen.
Goed geholpen daar.![]()
op de terug weg wel een stukje dijk mee gepakt maar heb rustig aan gedaan.
Ik haat koud en nat weer...
quote:mr.X schreef op 15 mei 2012 @ 17:26:
quote:LoSBoL schreef op 15 mei 2012 @ 10:06:
[...]
Als je er vanaf wilt heb ik daar een hele simpele manier voor gevonden om de toevoer af te doppen zonder dat je het hele systeem hoeft te verwijderen. Heb nog een stapeltje van die doppjes liggen, dus als je interesse hebt moet je me even je adres PM'en, dan doe ik er 1 op de post voor je.
thanks,
ik kijk nog ff hoe en wat. kan ook het vinkje weer aan zetten.
wat zou kunnen zijn:
met SAI aan breken de onverbrande koolwaterstoffen af door de komst van verse lucht, voorin het uitlaat traject.
als SAI uit staat komt aan het einde van de demper er pas lucht bij, en aan het einde tot ontbranding. (ook door ontbreken van kat en kort uitlaatsysteem)
logisch?
of heeft iemand een andere verklaring?
quote:MDS schreef op 15 mei 2012 @ 22:55:
[...]
![]()
Ik weet de exacte prijs nu niet, maar ik heb er niets voor betaald. Is altijd het goedkoopste
quote:Gejabo schreef op 15 mei 2012 @ 17:41:
Ze zijn overigens met de toegangsweg van het industrie terrein bezig.
Lekker stukje offroad zo in de regen.
[afbeelding]
quote:
tripleklus schreef op 15 mei 2012 @ 23:09:
Hoeveel kilometer heb jij met de originele blokjes gereden?
quote:dencoupe schreef op 15 mei 2012 @ 20:21:
[...]
dacht dat er idd problemen zijn met de schijven van de 2011+ types. Volgens mij gevalletje garantie in die gevallen (inclusief nieuwe remblokken)
Wellicht dat mensen met een 2011+ model hier meer van kunnen vertellen
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2