Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:Thoran schreef op 15 mei 2012 @ 22:44:
[...]
Klinkst aans nait as'n boer
Ik normaal ook niet trouwens, tenzij ik te lang in het gezelschap van Groningers (of andere mensen die dialect praten) ben, dan begin ik enorm te knauw'n
quote:Go Foggy schreef op 15 mei 2012 @ 21:05:
[...]
Maggen nog niet eens mopperen ook met dcr-weer, hier regende/hagelde het bij vlagen flink vandaag en met 6C ook niet echt knmv-neprace-weer![]()
quote:BREMIC schreef op 15 mei 2012 @ 21:13:
Die mannen van de KNMV hebben trouwens ook niet echt humor. Sta ik met mijn brommer bij de technische keuring begint die oude baas met mijn zwevende remschijven te rammelen waarop ik dus zeg dat dat de bedoeling bij die dingen is. Komt hij oog in oog met mij staan om op strenge toon te verkondigen,"je kunt ook teveel praten". GEZELLIG.
quote:BREMIC schreef op 15 mei 2012 @ 22:24:
@Foggy, in het echt kun je met jou meer dan twee woorden normaal praten, sterker nog, ik had ook zo voor jou op mijn knieën gegaan. Lekkere Fries dat je er ben!!!
quote:Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 07:55:
Filmke van Ritsma gezien(?), haalt toch best aardig door met 1.47/48. Highsider voor z'n neus ook............ Wel een kudt geluid trouwes zo'n S1000R Paul Jernonivogel pufjes geval
quote:Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 07:55:
Filmke van Ritsma gezien(?), haalt toch best aardig door met 1.47/48. Highsider voor z'n neus ook............ Wel een kudt geluid trouwes zo'n S1000R Paul Jernonivogel pufjes geval
quote:Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:06:
[...]
Ja, heb hem gekeken. Die highsider is inderdaad een lullige manier van afstappen.
Jammer dat ze de beer uit Lemmer voor de gelegenheid niet even op een Duc hebben gezet...of heeft hij in de afgelopen 3 jaar al 2 keer eerder meegedaan waardoor hij met zijn beemer dit jaar ook nog mee mocht doen...
quote:Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:06:
[...]
Ja, heb hem gekeken. Die highsider is inderdaad een lullige manier van afstappen.
Jammer dat ze de beer uit Lemmer voor de gelegenheid niet even op een Duc hebben gezet...of heeft hij in de afgelopen 3 jaar al 2 keer eerder meegedaan waardoor hij met zijn beemer dit jaar ook nog mee mocht doen...
quote:Muerte schreef op 16 mei 2012 @ 08:11:
[...]
k vindt het maar een bagger camera
maar hij rijdt wel netjes
die gozer die voor hem rijdt met die mintgroene 996![]()
![]()
vette uitrem aktie rechte stuk
![]()
knap tussen al dat pk geweld!
quote:
quote:Muerte schreef op 16 mei 2012 @ 08:12:
[...]
hij schijnt gevraagd te zijn, iets met media aandacht etc
quote:Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:12:
[...]
Hij rijdt dit jaar op zo'n ding, 'gewoon' een van de gastrijders bedoeld om publiek te trekken (alsof die naar een ducaticlubrace komen om beamers te horen janken)
quote:Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:35:
[...]
[...]
Dat hij meedoet is ook alleen maar leuk. Zeker omdat hij ook gewoon echt wel een potje kan sturen. Mooi om naar te kijken. Alleen jammer van het 4-in-lijn gejank.
Het zou alleen leuker zijn geweest als hij op een 1198/pani zou rijden. Maar dat zal wel te maken hebben met contractverplichtingen e.d.
quote:Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:35:
[...]
[...]
Dat hij meedoet is ook alleen maar leuk. Zeker omdat hij ook gewoon echt wel een potje kan sturen. Mooi om naar te kijken. Alleen jammer van het 4-in-lijn gejank.
Het zou alleen leuker zijn geweest als hij op een 1198/pani zou rijden. Maar dat zal wel te maken hebben met contractverplichtingen e.d.
quote:Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:40:
Ik heb nixs tegen 'm hoor, gewoon een nuchtere aardige gast, maar heb meer moeite met de merken die ze toelaten en het feit dat anderen die jarenlang meededen het veld daarvoor moe(s)ten ruimen.....
[...]
quote:Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:40:
Ik heb nixs tegen 'm hoor, gewoon een nuchtere aardige gast, maar heb meer moeite met de merken die ze toelaten en het feit dat anderen die jarenlang meededen het veld daarvoor moe(s)ten ruimen.....
[...]
quote:GSCORSE schreef op 16 mei 2012 @ 08:22:
[...]
Wou het ook al posten hier...die mintgroene 996 met rode overall.....tering wat gaat die gast plat en hard met dat ding om die pk pakhuizen voor te blijven...echt bruut!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wie is dat eigenlijk, zondag pikte ik hem er ook al uit! die gast kan wel rijden....amen!
En Ritsma...over zn kwaliteiten kun je zeggen wat je wil...voor een schaatser kan die op de beemer ook aardig pootje over in de bochten...vind het wel knap wat ie laat zien! Tig keer meer ballen dat bijv die kneus als mental thea in de clio cup en zichzelf coureur noemen...![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je aan Ducootje vragen, die kent hem welquote:GSCORSE schreef op 16 mei 2012 @ 08:22:
[...]
Wou het ook al posten hier...die mintgroene 996 met rode overall.....tering wat gaat die gast plat en hard met dat ding om die pk pakhuizen voor te blijven...echt bruut!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wie is dat eigenlijk, zondag pikte ik hem er ook al uit! die gast kan wel rijden....amen!
En Ritsma...over zn kwaliteiten kun je zeggen wat je wil...voor een schaatser kan die op de beemer ook aardig pootje over in de bochten...vind het wel knap wat ie laat zien! Tig keer meer ballen dat bijv die kneus als mental thea in de clio cup en zichzelf coureur noemen...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:DME3 schreef op 16 mei 2012 @ 11:32:
Zo te horen was het ook een leuk weertje op de DCR...
Gisteren dagje Mettet gehad. Ook regen, onweer en hagel. De namiddag maar uitgezeten. Moest nog op de motor naar huis.
Had op de natte baan wel wat "last" van de achterkant. Bij het terugschakelen voelde ik de achterkant telkens glijden. En dat was zelfs met vrij rustig afschakelen. Bandendruk te hoog?
Moet ook meer gewicht op de voorkant zien te krijgen bij het insturen. Nog wat aan de zithouding werken dus!
Al bij al... een echte kutdag
Ducati 996 race Mts 1000s road
quote:DME3 schreef op 16 mei 2012 @ 11:32:
Zo te horen was het ook een leuk weertje op de DCR...
Gisteren dagje Mettet gehad. Ook regen, onweer en hagel. De namiddag maar uitgezeten. Moest nog op de motor naar huis.
Had op de natte baan wel wat "last" van de achterkant. Bij het terugschakelen voelde ik de achterkant telkens glijden. En dat was zelfs met vrij rustig afschakelen. Bandendruk te hoog?
Moet ook meer gewicht op de voorkant zien te krijgen bij het insturen. Nog wat aan de zithouding werken dus!
Al bij al... een echte kutdag
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3