Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Ducati-Topic 97*DCR 2012 *the wet la(nd)(p)s*

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Ducati 748

Reg. datum:
02 mrt. 2008
quote:
Jeremayah schreef op 15 mei 2012 @ 22:42:

[...]

Keerl, jong;n ik ben ja een echte boer uut Ruune!

Klinkst aans nait as'n boer ;)

Ik normaal ook niet trouwens, tenzij ik te lang in het gezelschap van Groningers (of andere mensen die dialect praten) ben, dan begin ik enorm te knauw'n
Van Boven Racing
Het BIG injectie project

Ducati 1098S race

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
Thoran schreef op 15 mei 2012 @ 22:44:

[...]

Klinkst aans nait as'n boer ;)

Ik normaal ook niet trouwens, tenzij ik te lang in het gezelschap van Groningers (of andere mensen die dialect praten) ben, dan begin ik enorm te knauw'n

Ik heb je wel zien kauwen, maar een woord kwam de'r amper niet ût mien jong!! _O- :P _O-
Ik zit tot m'n nek in de shit, daarom laat ik mijn hoofd nooit hangen...!!

www.racecracks.nl

Reg. datum:
30 jan. 2005
quote:
Go Foggy schreef op 15 mei 2012 @ 21:05:

[...]

Maggen nog niet eens mopperen ook met dcr-weer, hier regende/hagelde het bij vlagen flink vandaag en met 6C ook niet echt knmv-neprace-weer :X :o

eg wel ja, was om 14.00u in Ljouwert,tering wat een hagelslag :r
vervelende is dat er van die 'ouwe zakken'op de weg gelijk in de stress schieten, en prompt of op de rem staan of 60km/u op de wegen voortknorren.
kom je thuis zitten de dames in de zon op het terras(ut de wind ;) )
Ducati 848 tricolore 1/DOC #10/Racecracks.nl Trackdays & Racing School Vrijdag 19 April 2013 Mettet. Woensdag 15 Mei Assen.

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
quote:
BREMIC schreef op 15 mei 2012 @ 21:13:
Die mannen van de KNMV hebben trouwens ook niet echt humor. Sta ik met mijn brommer bij de technische keuring begint die oude baas met mijn zwevende remschijven te rammelen waarop ik dus zeg dat dat de bedoeling bij die dingen is. Komt hij oog in oog met mij staan om op strenge toon te verkondigen,"je kunt ook teveel praten". GEZELLIG.

_O-

quote:
BREMIC schreef op 15 mei 2012 @ 22:24:
@Foggy, in het echt kun je met jou meer dan twee woorden normaal praten, sterker nog, ik had ook zo voor jou op mijn knieën gegaan. Lekkere Fries dat je er ben!!!

_O- _O-
Verkooijracing<-- VERNIEUWD!!
van Pizzaracer naar Rijstracer

2012: Ducati Club Race winnaar Open B

Ducati 1098S race

Reg. datum:
17 jan. 2007
Filmke van Ritsma gezien(?), haalt toch best aardig door met 1.47/48. Highsider voor z'n neus ook............ Wel een kudt geluid trouwes zo'n S1000R Paul Jernonivogel pufjes geval :r

louter nonsens...

Reg. datum:
13 mrt. 2003
quote:
Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 07:55:
Filmke van Ritsma gezien(?), haalt toch best aardig door met 1.47/48. Highsider voor z'n neus ook............ Wel een kudt geluid trouwes zo'n S1000R Paul Jernonivogel pufjes geval :r

Ja, heb hem gekeken. Die highsider is inderdaad een lullige manier van afstappen.

Jammer dat ze de beer uit Lemmer voor de gelegenheid niet even op een Duc hebben gezet...of heeft hij in de afgelopen 3 jaar al 2 keer eerder meegedaan waardoor hij met zijn beemer dit jaar ook nog mee mocht doen...
Ducati 916 ('98), Ducati 748E ('00), Ducati Rolly 50 ('69)

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
quote:
Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 07:55:

k vindt het maar een bagger camera :r
maar hij rijdt wel netjes :Y
die gozer die voor hem rijdt met die mintgroene 996 :} :} :} vette uitrem aktie rechte stuk :} :} knap tussen al dat pk geweld!

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
quote:
Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:06:

[...]

Ja, heb hem gekeken. Die highsider is inderdaad een lullige manier van afstappen.

Jammer dat ze de beer uit Lemmer voor de gelegenheid niet even op een Duc hebben gezet...of heeft hij in de afgelopen 3 jaar al 2 keer eerder meegedaan waardoor hij met zijn beemer dit jaar ook nog mee mocht doen...

hij schijnt gevraagd te zijn, iets met media aandacht etc

Ducati 1098S race

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:06:

[...]

Hij rijdt dit jaar op zo'n ding, 'gewoon' een van de gastrijders bedoeld om publiek te trekken (alsof die naar een ducaticlubrace komen om beamers te horen janken :N )

Ducati 1098S race

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
Muerte schreef op 16 mei 2012 @ 08:11:

[...]

k vindt het maar een bagger camera :r
maar hij rijdt wel netjes :Y
die gozer die voor hem rijdt met die mintgroene 996 :} :} :} vette uitrem aktie rechte stuk :} :} knap tussen al dat pk geweld!

denk niet dat die heel erg standaard is...

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:
Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:17:

[...]

denk niet dat die heel erg standaard is...

Wou het ook al posten hier...die mintgroene 996 met rode overall.....tering wat gaat die gast plat en hard met dat ding om die pk pakhuizen voor te blijven...echt bruut!!! :} :} :} :} :} wie is dat eigenlijk, zondag pikte ik hem er ook al uit! die gast kan wel rijden....amen!

En Ritsma...over zn kwaliteiten kun je zeggen wat je wil...voor een schaatser kan die op de beemer ook aardig pootje over in de bochten...vind het wel knap wat ie laat zien! Tig keer meer ballen dat bijv die kneus als mental thea in de clio cup en zichzelf coureur noemen... :r :r :r :r :r
GSCORSE wijzigde dit bericht op woensdag 16 mei 2012 08:24 (25%)
My dream becomes reality....a full spec Ducati 996RS WSB racer en veur d`r bi-j een saaie 4 pitter, moar wel een Cagiva @ MV.....ok mooi wark!

louter nonsens...

Reg. datum:
13 mrt. 2003
quote:
Muerte schreef op 16 mei 2012 @ 08:12:

[...]

hij schijnt gevraagd te zijn, iets met media aandacht etc

quote:
Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:12:

[...]

Hij rijdt dit jaar op zo'n ding, 'gewoon' een van de gastrijders bedoeld om publiek te trekken (alsof die naar een ducaticlubrace komen om beamers te horen janken :N )

Dat hij meedoet is ook alleen maar leuk. Zeker omdat hij ook gewoon echt wel een potje kan sturen. Mooi om naar te kijken. Alleen jammer van het 4-in-lijn gejank.
Het zou alleen leuker zijn geweest als hij op een 1198/pani zou rijden. Maar dat zal wel te maken hebben met contractverplichtingen e.d.
Ducati 916 ('98), Ducati 748E ('00), Ducati Rolly 50 ('69)

Ducati 1098S race

Reg. datum:
17 jan. 2007
Ik heb nixs tegen 'm hoor, gewoon een nuchtere aardige gast, maar heb meer moeite met de merken die ze toelaten en het feit dat anderen die jarenlang meededen het veld daarvoor moe(s)ten ruimen.....

quote:
Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:35:

[...]

[...]

Dat hij meedoet is ook alleen maar leuk. Zeker omdat hij ook gewoon echt wel een potje kan sturen. Mooi om naar te kijken. Alleen jammer van het 4-in-lijn gejank.
Het zou alleen leuker zijn geweest als hij op een 1198/pani zou rijden. Maar dat zal wel te maken hebben met contractverplichtingen e.d.

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:
Rules schreef op 16 mei 2012 @ 08:35:

[...]

[...]

Dat Ritsma meedoet heb ik geen problemen mee, wel de manier waarop van de DCN! En dat er BMW`s mee doen, tja als er een klassen is waar ze binnen vallen qua reglementen zie ik het probleem niet zozeer. Zie liever een gecombineerde klasse waar ook diverse beemers inzitten en ander spul dan bijv de 848 cup uit de UK!
My dream becomes reality....a full spec Ducati 996RS WSB racer en veur d`r bi-j een saaie 4 pitter, moar wel een Cagiva @ MV.....ok mooi wark!

alias Ducati-RS-idioot!

Reg. datum:
10 jul. 2007
quote:
Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:40:
Ik heb nixs tegen 'm hoor, gewoon een nuchtere aardige gast, maar heb meer moeite met de merken die ze toelaten en het feit dat anderen die jarenlang meededen het veld daarvoor moe(s)ten ruimen.....

[...]

Helemaal mee eens!

Italian Job done by Japanese

Reg. datum:
15 jan. 2002
quote:
Go Foggy schreef op 16 mei 2012 @ 08:40:

[...]

Tja, andere organiserende team.....andere gedachten....ergens heb je een trade-off tussen commercie en kosten en publiek en deelnemers.

Maar toch knap dat ze met een nieuwe team de races hebben geregeld... :]

(niet dat ik iets van meegekregen heb)
Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise - God only knows, We wonder and Allah doesn't give a Shit - Ducati 888 Strada

Reg. datum:
08 sep. 2004
quote:
GSCORSE schreef op 16 mei 2012 @ 08:22:

[...]

Wou het ook al posten hier...die mintgroene 996 met rode overall.....tering wat gaat die gast plat en hard met dat ding om die pk pakhuizen voor te blijven...echt bruut!!! :} :} :} :} :} wie is dat eigenlijk, zondag pikte ik hem er ook al uit! die gast kan wel rijden....amen!

En Ritsma...over zn kwaliteiten kun je zeggen wat je wil...voor een schaatser kan die op de beemer ook aardig pootje over in de bochten...vind het wel knap wat ie laat zien! Tig keer meer ballen dat bijv die kneus als mental thea in de clio cup en zichzelf coureur noemen... :r :r :r :r :r

Erik Plucker. Reed 1.48, :} :} Motor is volgens mij een 996 sps, Co weet dit wel. stond naast Co op de paddick. Ik zou die jongen wel 'ns op een 1198/1199 willen zien rijden.

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
quote:
GSCORSE schreef op 16 mei 2012 @ 08:22:

[...]

Moet je aan Ducootje vragen, die kent hem wel :)

ducati999.nl/motor-banden.html

Reg. datum:
07 jun. 2005
quote:
Muerte schreef op 16 mei 2012 @ 09:48:

[...]
Moet je aan Ducootje vragen, die kent hem wel :)

Is dit niet die bekende waar Ducootje het al eens over had?
ducati olanda club, van en voor ducatisten,
online motorbanden
NOSTUNE the one stop NOS shop

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
dat ken zei de hen :+

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
k heb trouwens nog wat verdwaalde vlaggen en een mega spandoek in de berging liggen...

Dimitri

Reg. datum:
06 aug. 2007
Zo te horen was het ook een leuk weertje op de DCR...
Gisteren dagje Mettet gehad. Ook regen, onweer en hagel. De namiddag maar uitgezeten. Moest nog op de motor naar huis.

Had op de natte baan wel wat "last" van de achterkant. Bij het terugschakelen voelde ik de achterkant telkens glijden. En dat was zelfs met vrij rustig afschakelen. Bandendruk te hoog?
Moet ook meer gewicht op de voorkant zien te krijgen bij het insturen. Nog wat aan de zithouding werken dus!

Al bij al... een echte kutdag :+
Ducati 900SL MK I n° 92 | Ducati 900SS '94 track only

FastFoodRacing.nl OWCup1000#44

quote:
DME3 schreef op 16 mei 2012 @ 11:32:
Gisteren dagje Mettet gehad. Ook regen, onweer en hagel. De namiddag maar uitgezeten. Moest nog op de motor naar huis.

Had op de natte baan wel wat "last" van de achterkant. Bij het terugschakelen voelde ik de achterkant telkens glijden. En dat was zelfs met vrij rustig afschakelen. Bandendruk te hoog?
Moet ook meer gewicht op de voorkant zien te krijgen bij het insturen. Nog wat aan de zithouding werken dus!

Bij een natte baan de fiets wat soepeler zetten, demping en rebound paar klikjes zachter

Husky 51OSMR - ducati II98S- '13 RSV4 APRC Factory
Nu Fastfoodracing online! Nu ook op Twitter!

Ducati 996 race Mts 1000s road

Reg. datum:
26 nov. 2008
quote:
DME3 schreef op 16 mei 2012 @ 11:32:

mettet in de regen is no fun...
bad things happen to good people
Ducati Olanda Club

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
quote:
metung schreef op 16 mei 2012 @ 11:51:

[...]

mettet in de regen is no fun...

:^
dan neem je die corkscrew echt niet relaxt :X

maar balen van de regen man!

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.