Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Ducati-Topic 97*DCR 2012 *the wet la(nd)(p)s*

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Ducati 748

Reg. datum:
02 mrt. 2008
quote:
Jeremayah schreef op 15 mei 2012 @ 22:42:

[...]

Keerl, jong;n ik ben ja een echte boer uut Ruune!

Klinkst aans nait as'n boer ;)

Ik normaal ook niet trouwens, tenzij ik te lang in het gezelschap van Groningers (of andere mensen die dialect praten) ben, dan begin ik enorm te knauw'n
Van Boven Racing
Het BIG injectie project

Ducati 1098S race

Reg. datum:
17 jan. 2007
quote:
Thoran schreef op 15 mei 2012 @ 22:44:

[...]

Klinkst aans nait as'n boer ;)

Ik normaal ook niet trouwens, tenzij ik te lang in het gezelschap van Groningers (of andere mensen die dialect praten) ben, dan begin ik enorm te knauw'n

Ik heb je wel zien kauwen, maar een woord kwam de'r amper niet ût mien jong!! _O- :P _O-
Ik zit tot m'n nek in de shit, daarom laat ik mijn hoofd nooit hangen...!!

www.racecracks.nl

Reg. datum:
30 jan. 2005
quote:
Go Foggy schreef op 15 mei 2012 @ 21:05:

[...]

Maggen nog niet eens mopperen ook met dcr-weer, hier regende/hagelde het bij vlagen flink vandaag en met 6C ook niet echt knmv-neprace-weer :X :o

eg wel ja, was om 14.00u in Ljouwert,tering wat een hagelslag :r
vervelende is dat er van die 'ouwe zakken'op de weg gelijk in de stress schieten, en prompt of op de rem staan of 60km/u op de wegen voortknorren.
kom je thuis zitten de dames in de zon op het terras(ut de wind ;) )
Ducati 848 tricolore 1/DOC #10/Racecracks.nl Trackdays & Racing School Vrijdag 19 April 2013 Mettet. Woensdag 15 Mei Assen.

Supercup 600 #15

Reg. datum:
04 mei. 2004
quote:
BREMIC schreef op 15 mei 2012 @ 21:13: