Met spoed gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

v8scaniav8

MF'er
15 nov 2010
62
0
Alphen aan den rijn
Goeie avond allemaal

Mijn maat is met spoed op zoek naar een korte kentekenhouder met kentekenverlichting voor een suzuki gsxr 750 K9.
Heeft iemand deze over en kan deze vrijdag of zaterdag ochtend opgehaald worden?
Mag gebruikt zijn maar wel in goede staat!

Dank voor de medewerking
 
'Met SPOED gezocht!' > 'Met spoed gezocht!'


Als ik t zo lees is de vraag niet echt de moeite waard op SPOED in de topictitel te schreeuwen nl :P

Als z'n wel of niet op reis kunnen er nu vanaf gehangen had, maar nu klinkt t meer als een verwend kereltje :X
 
Laatst bewerkt:
:^


spoed omdat hij het achterkantje nu minder mooi vind... alsof iemand dat gaat zien tijdens de rit

zo zijken om dat soort dingen, kan ie vast ook niet rijden :P
 
:^


spoed omdat hij het achterkantje nu minder mooi vind... alsof iemand dat gaat zien tijdens de rit

zo zijken om dat soort dingen, kan ie vast ook niet rijden :P

Kan ie vast ook niet rijden? wtf heeft dat er mee te maken pff soms kan je dan beter niks zeggen als er toch niks zinnigs uit kan komen!
En inderdaad met spoed gezocht ja maar hij heeft er 1 nu dus topic mag sluiten mij betreft voordat er weer kinderachtige opmerkingen gemaakt gaan worden!
 
Kan ie vast ook niet rijden? wtf heeft dat er mee te maken pff soms kan je dan beter niks zeggen als er toch niks zinnigs uit kan komen!
En inderdaad met spoed gezocht ja maar hij heeft er 1 nu dus topic mag sluiten mij betreft voordat er weer kinderachtige opmerkingen gemaakt gaan worden!

Tándjes, ik hoop dat je vriendje zich wat minder puberaal opstelt dan jij. :X
 
Kan ie vast ook niet rijden? wtf heeft dat er mee te maken pff soms kan je dan beter niks zeggen als er toch niks zinnigs uit kan komen!
En inderdaad met spoed gezocht ja maar hij heeft er 1 nu dus topic mag sluiten mij betreft voordat er weer kinderachtige opmerkingen gemaakt gaan worden!

Wie doet er hier nou kinderachtig.. :')
 
Kan ie vast ook niet rijden? wtf heeft dat er mee te maken pff soms kan je dan beter niks zeggen als er toch niks zinnigs uit kan komen!
En inderdaad met spoed gezocht ja maar hij heeft er 1 nu dus topic mag sluiten mij betreft voordat er weer kinderachtige opmerkingen gemaakt gaan worden!


_O- _O-
ik had gedacht dat het zo duidelijk was...

lange tenen?
 
Kan ie vast ook niet rijden? wtf heeft dat er mee te maken pff soms kan je dan beter niks zeggen als er toch niks zinnigs uit kan komen!En inderdaad met spoed gezocht ja maar hij heeft er 1 nu dus topic mag sluiten mij betreft voordat er weer kinderachtige opmerkingen gemaakt gaan worden!

Geen idee of hij kan rijden, dat staat er ook los van, denk ik ?


Daar ben ik het mee eens, maar waarom doe je het dan toch ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan