Diverse GSX-R onderdelen k6-7,k8

FlyingFatMan

Rookie
6 nov 2007
24
0
Inmiddels rijd ik geen Suzuki meer maar heb nog wel het eea aan onderdelen en accesoires rondslingeren. Het betreft het volgende:

Kuipruit GSX-R k6-7
Nummerplaathouder GSX-R k6-7
Nummerplaathouder GSX-R k8-9
Originele demper GSX-R k8-9 zgan (2000km)
Carbonlook Tankpad met GSX-R logo

En last but not least een zo goed als nieuwe tassenset voor de GSX-R. Ook op marktplaats te bewonderen en foto's zijn beschikbaar via PM.

Alles teab. groet FFM
 
Sorry voor de late reacte, ahum. Niet echt netjes van me, maar het een en ander staat weer op marktplaats en vanwege de grote opruiming moeten er een aantal zaken de deur uit. De demper en de kuipruit evenals de tassenset staan weer op marktplaats. Van de tankpad kan ik op verzoek een foto plaatsen. Geen van de onderdelen zijn in de tussentijd gebruikt of anderzijds in minder goede staat beland. groeten FFM
 
Ik had een bod van 135 euro, maar dat is helaas niet door gegaan en inmiddels zijn we een aantal maanden verder dus wat dacht je van 120?
 
Ooit natuurlijk wel :) Maar helaas niet in de nabije toekomst. Overigens kost het verzenden iets van 6,75 meen ik, is dat een optie?
 
De tassenset is inmiddels verkocht. De tankpad beschouw ik momenteel als gereserveerd.
Iemand interesse in de kuipruit en/of uitlaat?

FFM
 
Je PB staat uit... :9

Kuipruit nog steeds niet verkocht? wat zou je ervoor willen hebben?
Gelieve reageren via pb, is makkelijker :P
 
Sorry, de tankpad en kuipruit zijn reeds verkocht. De uitlaat heb ik nog wel te koop.
Gr.

FFM
 
Terug
Bovenaan Onderaan