2x bagster tanktas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Voor de bagster tankhoezen heb ik twee maal een bagster tanktas omdat ik 1 middelmaatje heb gekocht.

Eerste is de bagster tweety (zwart), handige om kleine dingen mee te nemen zoals portemonnee, telefoon, papieren enz. Is nog zo goed als nieuw en heeft een regenhoesje er standaard in zitten.

Vaste prijs: €30 (excl. eventueel verzenden)

En dan de bagster alpha (rood). Grote tanktas welke middels een rits nog te vergroten is. Is gebruikt maar nog wel in perfecte staat. Kan een behoorlijke lading in! Zit ook een regenhoes is verwerkt dus altijd handig.

Vaste prijs: €50 (excl. eventueel verzenden)


full
 
Laatst bewerkt:
Op zich heb ik wel belang bij de Tweety, maar 40 euro incl. verzenden wordt me een beetje te gortig. Kom je wel eens in Groningen?
 
Op zich heb ik wel belang bij de Tweety, maar 40 euro incl. verzenden wordt me een beetje te gortig. Kom je wel eens in Groningen?

Groningen is aan de andere kant van het land voor mij en kom ik helaas nooit. Incl. opsturen kan ik er €35 van maken.
 
Groningen is aan de andere kant van het land voor mij en kom ik helaas nooit. Incl. opsturen kan ik er €35 van maken.
Sorry voor de late reactie (was deze al weer vergeten), maar laten we dat maar doen dan.
PM me maar voor de verdere afhandeling :)
 
Heb je beide tassen nog?
Ben wel geïnteresseerd.
alvast dank voor je reactie.
mcvdberg "at" chello "punt" nl


De tweety is helaas al verkocht en ik heb besloten om de alpha toch nog te bewaren, handig voor vakantie aangezien mijn nieuwe tas net iets kleiner is.

Op MP staat volgens mij ook nog wel een zwarte alpha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan