Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Triumph Speed Triple topic deel 29

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

mucho pito!

Reg. datum:
24 jun. 2007
quote:
Robertd8 schreef op 23 mei 2012 @ 08:42:
Morning ziet er weer als een niet werk dag uit buiten :+

Dat heb joe heul goe mejongen :+
Mogguh gents :W
Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op!

Het antwoord op alles : oh..

Reg. datum:
18 jul. 2006
Goeiemorgen! :W

Nog 2 daagjes en dan richting Oostenrijk met de triple! :]
Almelose grammatica, Hoofdstuk 3: Meervoudsvorms, Les 1: [STAM] + [S] ~ 1 boom, 2 booms

(Say 'thank you'.) NIPPLE SALADS!! (...Close enough.)

Triplelicious

Reg. datum:
30 nov. 2007
quote:
Realer schreef op 23 mei 2012 @ 09:39:

:9~ veel plezier.
1100S & GSX-R600 k1 circuit http://www.scarpamoto.nl

metaphorically

Reg. datum:
18 dec. 2008
Poeh eventjes voor werk naar t buitenland en kan gelijk 10 pagina's bijlezen _O-

Voor zondag ga ik wsl mee met ritje, maarrr moet mijn achterband nog inrijden en heb geen tijd voor rijden in tussentijd... Dus ff kijken of ik ergens achteraan tokkel of toch eerder van paar dagen akantie terugkom om de banden in te rijden...

En zwaai :W
Triumph Speed Triple
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.” (Pratchett)
Single, Double, Triple... met een 1050 krijgt hij een harde nipple

DARKSP33DB3AST

Reg. datum:
28 mrt. 2011
quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 10:37:
Poeh eventjes voor werk naar t buitenland en kan gelijk 10 pagina's bijlezen _O-

Voor zondag ga ik wsl mee met ritje, maarrr moet mijn achterband nog inrijden en heb geen tijd voor rijden in tussentijd... Dus ff kijken of ik ergens achteraan tokkel of toch eerder van paar dagen akantie terugkom om de banden in te rijden...

:W

Hoi...lekker werken zo...
Maar ik ga zondag ook en moet mijn motor /banden ook nog inrijden.. :]

We zullen nog wel un aanhaakpunt afspreken. 8-)
PHANTOM BLACK SPEED TRIPLE 2013

DARKSP33DB3AST

Reg. datum:
28 mrt. 2011
quote:

Daar kan je ook lekker sturen :]
Veul fun!!!
PHANTOM BLACK SPEED TRIPLE 2013

mucho pito!

Reg. datum:
24 jun. 2007
quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 10:37:

Die zijn met dit weer wel ingereden na een km of 30/40.
Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op!

Reg. datum:
22 okt. 2004
quote:
triple-t schreef op 22 mei 2012 @ 21:31:
mooie avatar redgi :)

[...]

zal ik doen, later vandaag of morgen met foto's etc. heeft wat (lichte) schade, maar is nog functioneel.

Ben benieuwd :)
When a bike is doing 150, but feels like 220, it's more fun than doing 220 feeling like 150

Riding faster than everyone else only guarantees you'll ride alone...

Fortuna Favet Fatuis

metaphorically

Reg. datum:
18 dec. 2008
quote:
RedGiMO schreef op 23 mei 2012 @ 11:13:

[...]

Hoi...lekker werken zo...
Maar ik ga zondag ook en moet mijn motor /banden ook nog inrijden.. :]

We zullen nog wel un aanhaakpunt afspreken. 8-)

Ja is ook waar natuurlijk. Maar zag t tempo van de vorige keer niet echt zitten met bandjes waar 40km op staat :P

Wel zin in t ritje, kom nooit in een deel van de rit dus laat me verrassen :Y
Triumph Speed Triple
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.” (Pratchett)

Reg. datum:
18 jul. 2006
Vorige week nog ff schrikken toen het check engine lampje bleef branden na het starten.

Bleek gelukkig niks bijzonders te zijn. Ik had de bougies vervangen en gelijk de radiatorkappen vervangen door carbon exemplaren.
Bij het weer aansluiten van de knippers heb ik de triple op contact gezet om ze te testen en daarbij had de ECU opgemerkt dat de temperatuursensor van de luchtinlaat niet aangesloten was (Wat wel kon kloppen aangezien het hele luchtfilterhuis 2 meter verderop lag).

Jammer genoeg kan het systeem daarna niet zien dat de sensor weer aangesloten is, dus het check engine lampje blijft dan gewoon branden. Via TuneEcu gezien om welke melding het ging, gereset en alles was weer ok. *O*
Almelose grammatica, Hoofdstuk 3: Meervoudsvorms, Les 1: [STAM] + [S] ~ 1 boom, 2 booms

Reg. datum:
18 jul. 2006
quote:

quote:
RedGiMO schreef op 23 mei 2012 @ 11:14:
Daar kan je ook lekker sturen :]
Veul fun!!!

Thanx, gaat helemaal goedkomen! :Y

The Dip-meister

Reg. datum:
26 apr. 2003
goede middag,

gisteren de Milf dempert weer gemonteerd (kan nog steeds niet kiezen), wou even verschil horen wat naverbranden betreft.

nou, dat lukt aardig, BBQ time!

VL1.jpg

wil nu wel even met de Milf blijven rijden, maar dit knallen is too much, toch eens een gulden middenweg zoeken, dus luchtfilterhuis open, en kijken of ik een SAI opening kan vinden, die deels afsluiten.

iemand al mee bezig geweest?
ik wil nog wel wat gepruttel (anders zet ik SAI wel weer aan via tune ECU), maar iets minder als dit.
plastidip addicted > Speed blazing orange & S4R

een rood/witte

Reg. datum:
27 nov. 2007
quote:
mr.X schreef op 23 mei 2012 @ 12:35:
goede middag,

gisteren de Milf dempert weer gemonteerd (kan nog steeds niet kiezen), wou even verschil horen wat naverbranden betreft.

[afbeelding]

wil nu wel even met de Milf blijven rijden, maar dit knallen is too much, toch eens een gulden middenweg zoeken, dus luchtfilterhuis open, en kijken of ik een SAI opening kan vinden, die deels afsluiten.

ik wil nog wel wat gepruttel (anders zet ik SAI wel weer aan via tune ECU), maar iets minder als dit.
wat een aparte banden warmer heb jij :+
XJ550 '85; YZF 600R thundercat '00; Speed Triple SE '10

metaphorically

Reg. datum:
18 dec. 2008
quote:
goede middag,

[afbeelding]

:o

wist niet dat milf stond voor mother i'd like to fry.... epileren hoeft in ieder geval niet meer :N
Triumph Speed Triple

Triumph Daytona 955i

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:
tripleklus schreef op 22 mei 2012 @ 18:40:

Nog even en je mag weer naar huis!

In die Citadel ben ik als klein jongetje ook geweest, vooral de martelkamer maakte indruk op me

En ja, het was weer leuk!

Ja die citadel ben ik al een paar keer geweest, maar hij blijft indrukwekkend.

Jee naar huis *O* *O* *O*

quote:
tripleklus schreef op 22 mei 2012 @ 18:46:

Lukt het een beetje met je cadeautje?

Ja het ding werkt en ik wet ook hoe ik een route kan inladen. Moet hem alleen nog op de motor zien te krijgen. Ik heb BLOM even gemaild voor de balhoofdmoer. Hopelijk kan ik daar zaterdag een ander balhoofdmoer op laten zetten, dan een RAM mount plus houder voor de Nuvi en dan zijn we eindelijk klaar :z

quote:
MDS schreef op 22 mei 2012 @ 19:27:
Moggel @ all

Groeten vanuit het heerlijke warme Duitsland, heerlijk gestuurd vandaag op naar morgen.

:W :W Ook aan het afkicken van internet ;)

quote:
The Hermenator schreef op 22 mei 2012 @ 20:06:

[...]

staat allang te trappelen om weer te :] :+
en de navi kan er ook gewoon op :Y

*O* *O* *O*
Arie het zwarte schaap

metaphorically

Reg. datum:
18 dec. 2008
welke navi heb je gekocht? Zit zelf te denken aan de zumo660 ofzoiets? Wil em hebben voordat we naar de Eifel gaan en kan die ook direct de autonavi vervangen...
Triumph Speed Triple

Speed Triple

Reg. datum:
02 jun. 2007
quote:
goede middag,

[afbeelding]

Vééét! :9~ :}
Si vita dolor fit, decedere commodo est

Triumph Daytona 955i

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:
Wout-46 schreef op 22 mei 2012 @ 22:32:

[...]

23 juni ga ik naar defqon in biddinghuizen
Dus dat word t m ook niet ik zeg juli :)

Lekker stampen :Y :Y

quote:
Se Sua schreef op 23 mei 2012 @ 02:48:

[...]

Gelukkig is het er maar een die niet lekker is. Joys of family life _O- succes ermee. Dat gaat u toch wel lukken.

Dat jullie daar maar een mooie vakantie van maken :W

Precies en gelukkig ook geen diarree :) Ben je al weer gewend aan voor jou normale temperaturen?

Ook leuk de jongste van bijna 2 heeft het woordje NEE ontdekt. Dat horen we nu de hele dag :')

quote:

Gelukzak ;) geniet er van :W

quote:
goede middag,

[afbeelding]

Sow dat is weer wat anders dan de blauwe vlammen. Wat tank jij? Kerosine _O-
Vanuit scheikundig oogpunt zou ik zeggen dat je andere uitlaat het beter doet, want die geeft een blauwe vlam en dus een beter verbranding :P

quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 12:44:

[...]

:o

wist niet dat milf stond voor mother i'd like to fry.... epileren hoeft in ieder geval niet meer :N

:N :N

Motorcycle I Like To Fry _O- _O- _O-
Arie het zwarte schaap

Triumph Daytona 955i

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 12:52:
welke navi heb je gekocht? Zit zelf te denken aan de zumo660 ofzoiets? Wil em hebben voordat we naar de Eifel gaan en kan die ook direct de autonavi vervangen...

Ik heb een Nuvi 510 gekregen. Is niet meer in de handel en is te vergelijken met de Zumo 220.

Hij doet het volgens mij redelijk. Maar heb hem nog niet op de motor getest. Tripleklus heeft hem ook. Hij is qua prijs in ieder geval een stuk vriendelijker dan de Zumo. Mijn vrouw heeft hem ergens besteld voor 180,- Qua gebruikersgemak zijn er volgens de reviews wat aandachtspunten: Valt niet te bedienen met motorhandschoenen aan en bij felle zon i het scherm minder goed zichtbaar. Er zit wel BlueTooth op.
Arie het zwarte schaap

metaphorically

Reg. datum:
18 dec. 2008
Kee thanks voor de feedback!
Triumph Speed Triple

Triumph Daytona 955i

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 13:24:
Kee thanks voor de feedback!

GG :W
Arie het zwarte schaap

metaphorically

Reg. datum:
18 dec. 2008
B| eerste boete met de speed is een feit.. net de acceptgiro binnen voor 9km/u te hard :P in de domeinen bij soesterberg door de KMar. Ga toch militairen vangen jongs... B| :P
Triumph Speed Triple

Reg. datum:
24 aug. 2006
quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 14:05:
B| eerste boete met de speed is een feit.. net de acceptgiro binnen voor 9km/u te hard :P in de domeinen bij soesterberg door de KMar. Ga toch militairen vangen jongs... B| :P

|(

zal voor die arme stakkers ook weer een hele klus worden om dat fatsoenlijk te administreren

-O-
BrumBy wijzigde dit bericht op woensdag 23 mei 2012 16:49 (16%)
De gepoetste kaant heurt boven

Speed Triple 15th Anniversary

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
Wout-46 schreef op 22 mei 2012 @ 22:59:
Ik weet t ben een beetje laat normaal doe je het in de winter maar ga volgende week mn olie alsnog vervangen ben beetje aan t neuzen motozoom geeft aan 10w40 handboek ook 10w40 of 15w50 maar op de site van castrol zegt ie 10w50 wat hebben jullie?
Ik wil castrol kopen

discussie is eerder hier voorbij gekomen. Mijn triumph dealer gooit er (zoals voorgeschreven door Triumph) Castrol RS 10w50 in.
Sorry officer but I wasn`t speeding, I was flying low!

Speed Triple 15th Anniversary

Reg. datum:
18 aug. 2005
quote:
DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 12:52:

weet er nog 1 te koop ... ;)
Sorry officer but I wasn`t speeding, I was flying low!

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.