Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:Realer schreef op 23 mei 2012 @ 09:39:
Goeiemorgen!![]()
Nog 2 daagjes en dan richting Oostenrijk met de triple!
quote:DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 10:37:
Poeh eventjes voor werk naar t buitenland en kan gelijk 10 pagina's bijlezen
Voor zondag ga ik wsl mee met ritje, maarrr moet mijn achterband nog inrijden en heb geen tijd voor rijden in tussentijd... Dus ff kijken of ik ergens achteraan tokkel of toch eerder van paar dagen akantie terugkom om de banden in te rijden...
En zwaai
Goeiemorgen!![]()
quote:DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 10:37:
Poeh eventjes voor werk naar t buitenland en kan gelijk 10 pagina's bijlezen
Voor zondag ga ik wsl mee met ritje, maarrr moet mijn achterband nog inrijden en heb geen tijd voor rijden in tussentijd... Dus ff kijken of ik ergens achteraan tokkel of toch eerder van paar dagen akantie terugkom om de banden in te rijden...
En zwaai
quote:triple-t schreef op 22 mei 2012 @ 21:31:
mooie avatar redgi![]()
[...]
zal ik doen, later vandaag of morgen met foto's etc. heeft wat (lichte) schade, maar is nog functioneel.
quote:RedGiMO schreef op 23 mei 2012 @ 11:13:
[...]
![]()
Hoi...lekker werken zo...
Maar ik ga zondag ook en moet mijn motor /banden ook nog inrijden..![]()
We zullen nog wel un aanhaakpunt afspreken.
quote:
quote:
wat een aparte banden warmer heb jijquote:mr.X schreef op 23 mei 2012 @ 12:35:
goede middag,
gisteren de Milf dempert weer gemonteerd (kan nog steeds niet kiezen), wou even verschil horen wat naverbranden betreft.
nou, dat lukt aardig, BBQ time!
[afbeelding]
wil nu wel even met de Milf blijven rijden, maar dit knallen is too much, toch eens een gulden middenweg zoeken, dus luchtfilterhuis open, en kijken of ik een SAI opening kan vinden, die deels afsluiten.
iemand al mee bezig geweest?
ik wil nog wel wat gepruttel (anders zet ik SAI wel weer aan via tune ECU), maar iets minder als dit.
quote:mr.X schreef op 23 mei 2012 @ 12:35:
goede middag,
gisteren de Milf dempert weer gemonteerd (kan nog steeds niet kiezen), wou even verschil horen wat naverbranden betreft.
[afbeelding]
wil nu wel even met de Milf blijven rijden, maar dit knallen is too much, toch eens een gulden middenweg zoeken, dus luchtfilterhuis open, en kijken of ik een SAI opening kan vinden, die deels afsluiten.
ik wil nog wel wat gepruttel (anders zet ik SAI wel weer aan via tune ECU), maar iets minder als dit.
quote:tripleklus schreef op 22 mei 2012 @ 18:40:
Nog even en je mag weer naar huis!
In die Citadel ben ik als klein jongetje ook geweest, vooral de martelkamer maakte indruk op me
En ja, het was weer leuk!
quote:
quote:MDS schreef op 22 mei 2012 @ 19:27:
![]()
Moggel @ all
Groeten vanuit het heerlijke warme Duitsland, heerlijk gestuurd vandaag op naar morgen.
quote:The Hermenator schreef op 22 mei 2012 @ 20:06:
[...]
staat allang te trappelen om weer te![]()
![]()
en de navi kan er ook gewoon op
goede middag,
[afbeelding]
quote:Wout-46 schreef op 22 mei 2012 @ 22:32:
[...]
23 juni ga ik naar defqon in biddinghuizen
Dus dat word t m ook niet ik zeg juli
quote:Se Sua schreef op 23 mei 2012 @ 02:48:
[...]
Gelukkig is het er maar een die niet lekker is. Joys of family lifesucces ermee. Dat gaat u toch wel lukken.
Dat jullie daar maar een mooie vakantie van maken![]()
Goeiemorgen!![]()
goede middag,
[afbeelding]
quote:DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 12:44:
[...]
wist niet dat milf stond voor mother i'd like to fry.... epileren hoeft in ieder geval niet meer
quote:DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 12:52:
welke navi heb je gekocht? Zit zelf te denken aan de zumo660 ofzoiets? Wil em hebben voordat we naar de Eifel gaan en kan die ook direct de autonavi vervangen...
quote:DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 14:05:
eerste boete met de speed is een feit.. net de acceptgiro binnen voor 9km/u te hard :P in de domeinen bij soesterberg door de KMar. Ga toch militairen vangen jongs...
![]()
quote:Wout-46 schreef op 22 mei 2012 @ 22:59:
Ik weet t ben een beetje laat normaal doe je het in de winter maar ga volgende week mn olie alsnog vervangen ben beetje aan t neuzen motozoom geeft aan 10w40 handboek ook 10w40 of 15w50 maar op de site van castrol zegt ie 10w50 wat hebben jullie?
Ik wil castrol kopen
quote:DoubleUtB schreef op 23 mei 2012 @ 12:52:
welke navi heb je gekocht? Zit zelf te denken aan de zumo660 ofzoiets? Wil em hebben voordat we naar de Eifel gaan en kan die ook direct de autonavi vervangen...
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1