Donateur van MF worden?

Geen probleem. Als je niet doneert blijft de site gewoon 100% zoals het was. Het wordt dus nooit een verplichting dat je moet dokken ofzo.
 
Ik hoor hier mijn buurjongen zijn brommert starten klinkt ook wel lekker!
Hij heeft een ktm 950 sm met akra's
 
:W oma....
Kreeg vandaag de mail... Wat gaat de tijd hard, jaarabbo maar weer verlengd.

Edit: kreeg eergisteren al de mail maar ben al een paar daagjes niet achter de laptop geweest.. :$
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wanneer ik weer betalen moet(mag)maar ik blijf lid(ok donateur).
Alleen al om het idee dat je al bijna 10 jaar voor € 15,- donateur kunt zijn,hoezo inflatie,geeft me gewoon een lekker gevoel *D


[me=moet hier niet eens naar gekeken worden?][/me]
 
Dank voor je donatie! En de €15 is idd nooit gecorrigeerd als je het zo bekijkt. Maar het bedrag moet ok niet te hoog worden. €15 is een mooi bedrag waarmee je MF helpt te blijven draaien en als extraatje kan je de banners uitschakelen. Win-win situatie lijkt me, dat veranderen we niet :)
 
Ik heb het herinneringsemailtje over het donateurschap over het hoofd gezien. :$
Dit werd vorige week ineens pijnlijk zichtbaar door allerlei reclame's in beeld. :+


Ondanks dat ik de laatste tijd minder actief ben draag ik MF een warm hart toe, en is de aanvraag de (virtuele) deur uit... ik zie de rekening wel verschijnen. :Y
 
'k Ben blij dat ik als Belg zijnde donateur kan zijn :9 ... En hopelijk komen de stickers binnenkort ook in de bus!! *D
Top-forum :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan