quote:KleineLars1. schreef op 27 mei 2012 @ 22:34:
Wat een schitterende dag zeg. Al had ik de practice en Q1 last van een stotterende fiets;-(
@Jaap thanks voor de explosafe, kon hierdoor gelukkig terug naar de herkeuring want race-shop en v-racing hadden niks:-(
@Arnold, thanks voor de vering hulp;-)
Stond op 17de startplaats, verneukte mijn start gruwelijk (nog niet eerder gestart met de nieuwe kawa) waardoor ik als een na laatste de haarbocht in ging.
Gelukkig erg leuke race gehad waarbij ik uiteindelijk als 9de over de finish ging!!!
supercup1000 #3
quote:Zoeperman schreef op 27 mei 2012 @ 22:27:
[...]
ik had precies hetzelfde in Q2 maar besloten oude pak aan te doen... helaas duurde Q2 maar 1,5 ronde voor me
quote:Chrissifumi39 schreef op 28 mei 2012 @ 14:18:
Iemand enig idee waarom de tijden niet op mylaps terug te vinden zijn?
quote:Marcelvp schreef op 27 mei 2012 @ 12:01:
Video race SuperCup 1000 (rond de 20e plek).
http://www.carma-racing.nl/videos/20120526-1.php
(even dubbelklikken op video voor fullscreen)
Edit: heb dit filmpje naast mijn filmpjes van vorig jaar gelegd en zie dat ik bocht uit en het rechte stuk nu snelheid te kort kom tov vorig jaar (wat in theorie juist andersom zou moeten zijn). Rij dit jaar met een groter achtertandwiel, maar daardoor is de motor mij te fel en kan ik niet snel genoeg op het gas. Daarnaast krijg ik veel onbalans in de motor bocht uit.
15 juni maar even beide tandwielen testen en kijken of dat beter gaat. Hopelijk krijg ik de 16e dan de rondetijd wel naar beneden
quote:Marcelvp schreef op 27 mei 2012 @ 12:01:
Video race SuperCup 1000 (rond de 20e plek).
http://www.carma-racing.nl/videos/20120526-1.php
(even dubbelklikken op video voor fullscreen)
Edit: heb dit filmpje naast mijn filmpjes van vorig jaar gelegd en zie dat ik bocht uit en het rechte stuk nu snelheid te kort kom tov vorig jaar (wat in theorie juist andersom zou moeten zijn). Rij dit jaar met een groter achtertandwiel, maar daardoor is de motor mij te fel en kan ik niet snel genoeg op het gas. Daarnaast krijg ik veel onbalans in de motor bocht uit.
15 juni maar even beide tandwielen testen en kijken of dat beter gaat. Hopelijk krijg ik de 16e dan de rondetijd wel naar beneden
quote:Martino Azzurro schreef op 29 mei 2012 @ 11:36:
Zaterdag mijn eerste race ooit gereden in C-CUP 600. Ondanks een kwalificatie met een PR als hekkensluiter op de startgrid. Na een goeie start in Haarbocht en Ossenbroeken een paar plaatsen weten te pakken. Mijn race pace was helaas niet snel genoeg om dit vast te houden. Hopelijk de kop van het veld niet te veel in de weg gereden bij blauwe vlag
Geweldig genoten en zeker voor herhaling vatbaar!
Zaterdag mijn eerste race ooit gereden in C-CUP 600. Ondanks een kwalificatie met een PR als hekkensluiter op de startgrid. Na een goeie start in Haarbocht en Ossenbroeken een paar plaatsen weten te pakken. Mijn race pace was helaas niet snel genoeg om dit vast te houden. Hopelijk de kop van het veld niet te veel in de weg gereden bij blauwe vlag
quote:supersv650 schreef op 29 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Welke tijden worden er nou in deze klasse(n) gereden ?
quote:Dimi schreef op 29 mei 2012 @ 14:43:
[...]
Meters maken en genieten, tijden komen vanzelf wel...
Iemand trouwens nog filmpjes van de CRT C tot 600??? En waar kan ik allemaal foto's vinden behalve bij Ad en Circuitfotografie?
quote:hoffer schreef op 29 mei 2012 @ 17:33:
[...]
Filmpje van de race : http://youtu.be/Rs8uv8YBd5s
Na de start in 4 de haarbocht in -> geen succes![]()
Paar rondes later een keer in 2 geprobeerd -> ook geen succes![]()
3e versnelling is de juiste voor de haarbocht,nu de rest van de bochten nog ff uitzoeken
[...]
3e versnelling is de juiste voor de haarbocht,nu de rest van de bochten nog ff uitzoeken
[...]
quote:supersv650 schreef op 29 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Welke tijden worden er nou in deze klasse(n) gereden ?
quote:Jurgen81 schreef op 29 mei 2012 @ 18:24:
[...]
ik zou stekkenwal in 3 proberen, welke tandwiel verhouding rij je ?
quote:
quote:Martino Azzurro schreef op 29 mei 2012 @ 20:26:
[...]
Mooi filmpje!
Ik zie dat je de linkerbocht van Ruskenhoek niet langs de curbs rijdt, maar meer naar het midden van de baan. Doe je dat vanwege de hobbels?
quote:hoffer schreef op 29 mei 2012 @ 14:13:
C-cup is alles boven de 1,55.
Maar onder de 2.10 is toch wel een aanrader,anders wordt het snelheidsverschil wel erg groot.
Afgelopen zaterdag werd er erg hard gereden met snelste tijden in de c van 1,53 laag.
quote:supersv650 schreef op 29 mei 2012 @ 21:44:
[...]
Ik rijd op mijn sv'tje 2.15 op straatbanden (michelin PR3). Met een circuit motor met meer vermogen en sportbanden zou ik daar misschien wel dicht bij in de buurt kunnen komen.
Hobbels in de Ramshoek? Als ik duikerssloot uit het gas er op houd kom ik met 170km (teller) door de ramshoek en heb ik daar geen last van
quote:hoffer schreef op 29 mei 2012 @ 21:25:
[...]
Thanks voor de tip![]()
15-44
[...]
Ook jij bedankt voor de tips![]()
[...]
Dat komt meer omdat ik de apex elke keer mis![]()
![]()
Daar waar ik rij zijn ook hobbels
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2