Abba superbike stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flinkie

Die hard MF'er
8 apr 2008
715
2
's-Hertogenbosch
Ik heb nog een Abba stand over incl de optionele frontlift zodat je je hele bike kunt liften ipv enkel achter. De adapters die meegeleverd worden zijn voor een Triumph Daytona 675. Geen idee welke motoren hier nog meer mee gelift kunnen worden. De adapters zijn gewoon los verkrijgbaar.

Paar foto's:

Stand zelf:
hftF2l5c


Frontlift:
622ieoAG


Voorbeeld (enkel achter):
R34ntstx


Voorbeeld (incl frontlift):
ZQw3Nstw


Instructiefilmpje youtube:

Instructiefilmpje frontlift:

Doe een leuk bod en hij is van jou.
 
Zitten er verschillende pasbussen bij?
Zo ja bied ik 60 euro.
(ik werk vlak bij den bosch, dus geen gezeur met versturen?
 
Ik ben wel geinteresseerd, maar dan alleen in de frontlift (steun heb ik al, werkt fantastisch trouwens). Dus moet je geneigd zijn de frontlift apart te verkopen...
 
Wat is hier handiger aan dan normale paddock stands ? Ik zie alleen een hoop werk en minder snel ??

Het is met name handig als je in je eentje de hele bike ineens wilt liften en tegelijkertijd je wielen vrij wilt hebben. Kijk even naar het filmpje, daarin word het uitgelegd.
 
Ik ben wel geinteresseerd, maar dan alleen in de frontlift (steun heb ik al, werkt fantastisch trouwens). Dus moet je geneigd zijn de frontlift apart te verkopen...

I'll keep it in mind. Als ik 't andere deel los kan verkopen neem ik contact met je op. Pb me even wat je er voor over hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan