Nieuwe staalomvlochten remslangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NOSfearatu

Befkip
3 apr 2004
17.476
4.169
In een groen groen knolleland
Heb een nieuw setje staal omvlochten remslangen te koop.
Kleur is zwart en de banjofittingen zijn ook zwart.

lengte (dus inc banjo ogen) = 75 cm, 71 cm en 65 cm.
De 66 is voor de achterzijde.
de andere 2 zijn voor de voorzijde (logisch :+) en hebben 45 graden koppelingen erop zitten zodat een radiale rempompmontage ook mogelijk is. (heb het zelf namelijk ook).
Daarnaast is het een zogenaamde raceopstelling...dus elke klauw zijn eigen leiding.
Zijn nieuw/over omdat ik toch graag slangen met blanco kleur fittingen wou hebben.
Inc banjobouten en dichtringen voor de voorzijde.

Doe een bod....hoef niet de hoofdprijs er voor te hebben :)

200520121014.jpg


200520121015.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaat helaas niet passen......jammer,is een mooie set. :(
 
Laatst bewerkt:
Wat is het merk en of kwaliteit?
en wat is je vraagprijs?

Jouw "niet de hoofdprijs" en die van mij kunnen nog aardig verschillen :P
 
Ik ben geinteresseerd, als ze op mijn zx6r 2000 passen.

En in welke richting is de ' niet hoofdprijs'? zoals Bartezzz zegt.
 
Ik heb vorig jaar nog voor gebruikte (lees versleutelde) leidingen (3 stuks) 60 euro betaald. Die heb ik voor 50 verkocht. Deze zijn nieuw en slangen/leidingen komen bij Hel leverancier vandaan. (staat niet erop echter en hel is een a -merk). Rijdt zelf ook rond met deze slangen en afgezien van het logo kan je ze niet onderscheiden van welk merk dan ook. heb een Bod van 60 euro staan. Voor ff wat meer mogen ze weg.

:)
 
weet je een site waar ik de lengtes van de leidingen kan vinden motor specifiek?
dan kan ik na zoeken of deze op mijn gsxr gaan passen.

en / of voor welke motor heb jij ze aangeschaft?


Gr Pieter
 
Geen id :?
Opmeten met meetlint is hoe ik het ook gedaan heb. De ene fabrikant zal misschien net ff een langere cm opgave qua lengte hebben dan de ander denk ik...
Ik heb een custom voorkant. Heb je dus niks aan. (andere remmen, voorvork etc etc ;))
 
Wat is te lang ?
ietsje langer mag altijd. Je kan ze tenslotte in diverse bochten leggen. Ik heb mijnes a la gp gedaan. Dus van binnen uit de kroonplaat om de poten heen naar de tangen. Dan heb je automatisch al wat langere nodig ;)

22042012973.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan