Waar zijn dan toch alle ace rijders gebleven?

Boeiuh, Indian is failliet omdat ze te veel keuze-aanbod hadden in een tijd van economische krapte. Harley Davidson had één aanbod en alles wat rubber was, hadden ze voor plastic vervangen (inclusief de banden!)om te kunnen overleven.
Indian is er niet meer, Harley wel. Dus waarom zou je ze nog gaan vergelijken? :)
(Indians waren sowieso wel gave bikes hoor. Die paar die er nog rond rijden zijn nog steeds super.)

Daarbij vind ik deze jappen die hier getoond zijn ook heel mooi hoor.....maar om eerlijk te zijn vind ik Harley tóch gewoon wat extra hebben. :) Bij mooie japanse choppers blijf ik toch een beetje "immitatie"-gevoel houden. Dat neemt niet weg dat er wel akelig mooie modelletjes tussen zitten, en ZEKER bij de custom made bikes!
 
Laatst bewerkt:
Voor de ondersteuning van de ACE rijders: IK OOK. ben er ook erg tevreden over. Op de orginieele uitlaat na, die er vroeger opzat. Ben van plan hem lang te houden, zo af en toe wat extra spulletjes extra erop, zoals floarboards, sissybar uitlaat, koevanger. Deze lente ga ik voor de "spotlights". 8-)
Iets meer vermogen zou leuk zijn voor t stoplicht, maar t meest van de tijd maakt dat toch niet veel uit. Maaaaar als ik later eens veel geld zou krijgen zou een vtx1800 ook wel leuk zijn :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan