Het Moto Guzzi topic, The Italian job

voorgaande twee plaatjes m.i. niet zo bijzonder, wat denken we hier van? :9~ :9
full
 
voorgaande twee plaatjes m.i. niet zo bijzonder, wat denken we hier van? :9~ :9 [afbeelding]
:} :} :}

Ik zou er zelf niet een willen hebben maar hoewel 13 in een dozijn vind die klassieke caferacers toch wel leuk om te zien. En vooral hun grijze dikbuikige berijders, die vaak (terecht) trots zijn op hun zelfgefabriceerde machien :)

Toch vond ik op de caferacerdag de gaafste motor niet een die in een maand gebouwd was maar in jaren gegroeid (geleend van www):
DSC_0102.jpg
 
een guzzi..
ik heb een v35 monza,gloednieuw v50 blok eronder,wielen gecoat,maar geen ruimte/tijd/geld om er verder aan te gaan

mijn dagelijkse brommer(die ik wil gaan verkopen):
Foto-TJQIF6YK.jpg


toch vond ik zoiets als dit wel interresant:
010210top.jpg
 
Laatst bewerkt:
tof! een guzzi topic:) jammer dat de oprichter denkt dat de enige vrouwelijke guzzi (rijdsters kan ik het niet noemen,,) berijdsters (?) ho's en sloeries zijn,,,, :p

Op wat voor type rijden jullie?
 
tof! een guzzi topic:) jammer dat de oprichter denkt dat de enige vrouwelijke guzzi (rijdsters kan ik het niet noemen,,) berijdsters (?) ho's en sloeries zijn,,,, :p

Op wat voor type rijden jullie?


Euh...het is vroeg? maar de oprichter? van moto guzzi? de topic starter...vertel?

Ik rij niets...ik sleutel :+
 
Ik ken de goede man verder niet maar blijven hangen in de jaren 30 blijkt dus niet goed te zijn :X sprak hij die in de jaren 80 bleef hangen :+


Ik sleutel dus aan het rijtje wat onder mijn profiel staat en waar je wat foto's van zie in dit topic en nu dus voornamelijk aan mijn laatste aanwinst:
full


Enne.....leuk dat er weer jong bloed zich aan het rijden op een fossiel waagt...en vrouw of man...lekker belangrijk...geniet er maar van!
 
Laatst bewerkt:
Dit:
full


Gebroken enkelzijdige achterbrug, gekniekt achterwiel en een verfrommelde topkuip....oa.

En dan werk ik ook nog aan mijn eigenbouw guzzi die van 1000 naar 1375 cc zou moeten en een oldtimer bmw die een muurtje gekust heeft.....werk zat dus '(
 
Laatst bewerkt:
Ja Guzzi's daar blijf je leuke dingen mee maken .
Ben ook weer bezig en begonnen met een blok

motormover.jpg


Frame had ik al weer jaren op zolder liggen en als het klaar is moet het een V7 sport type S zijn of op lijken daar is in iedergeval het frame van .
 
Laatst bewerkt:
Dit: [afbeelding]

Gebroken enkelzijdige achterbrug, gekniekt achterwiel en een verfrommelde topkuip....oa.

En dan werk ik ook nog aan mijn eigenbouw guzzi die van 1000 naar 1375 cc zou moeten en een oldtimer bmw die een muurtje gekust heeft.....werk zat dus '(

Is het een 850? te zien aan de alu-kleurige cilinderkoppen?

Heb zelf een rode Breva1100 :} en ben er heel blij mee.
 
trouwens, guzzirijders, hebben jullie tijdens het rijden ook wel eens ruzie met de versnellingsbak? (denk aan een vrij tussen 3 en 4, niet goed in de versnelling vallen)
 
trouwens, guzzirijders, hebben jullie tijdens het rijden ook wel eens ruzie met de versnellingsbak? (denk aan een vrij tussen 3 en 4, niet goed in de versnelling vallen)


Ik kan niet echt goed zien wat je nu rijdt maar de 5 bakken van Guzzi hebben die kwaal bij mijn weten wel...evenals een slecht te vinden neutraal stand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan