[(ex)-Student / Sexy] Motorrijders Rotterdam en omgeving 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geile foto :9~
Denk dat ik ook maar eens zo een zwart vizier ga halen. Ziet er wel dik uit.
:+
28222410150826362152820.jpg
 
Je weet met wie ik regelmatig (nouja, met dit weer...) rijd / wie ik vaak spreek. Je was er immers zelf ook bij met de KiKa-run *O*

Maareh max, wie was die mooie dame die je bij je had op de Kika-run??


Ok, nou laat maar weten wanneer *jullie* van plan zijn om te gaan. Misschien dat ik tegen die tijd wel me motor op en top heb en zin heb in een leuke relaxed ritje.

De dame in kwestie is een goede vriendin van me.
Beschikt over een goed oog m.b.t fotografie.
Is actief in een studenten vereniging en zodoende heb ik dus ook via haar andere personen leren kennen.
( helaas ben ik geen student meer :P )

Haar nicht deed die dag ook mee aan de KikaRun en was dus een gelegenheid om weer even te meeten op t Lange Pad.
( vandaar dat ik vroeg of ik me spiegelreflex moest meenemen :Y )
 
Ok, nou laat maar weten wanneer *jullie* van plan zijn om te gaan. Misschien dat ik tegen die tijd wel me motor op en top heb en zin heb in een leuke relaxed ritje.

De dame in kwestie is een goede vriendin van me.
Beschikt over een goed oog m.b.t fotografie.
Is actief in een studenten vereniging en zodoende heb ik dus ook via haar andere personen leren kennen.
( helaas ben ik geen student meer :P )

Haar nicht deed die dag ook mee aan de KikaRun en was dus een gelegenheid om weer even te meeten op t Lange Pad.
( vandaar dat ik vroeg of ik me spiegelreflex moest meenemen :Y )

Als er genoeg gedronken is, valt dat die gasten echt niet op hoor!
Voorheen wel lid geweest van een vereniging trouwens?

En Ferry had zn camera bij zich, dus 1 cameraman was wel genoeg. Hulde trouwens voor de foto's die 'ie heeft weten te schieten ondanks dat 'ie geen flauw idee had waar ik zou lopen en op welke tijd!
 
Als er genoeg gedronken is, valt dat die gasten echt niet op hoor!
Voorheen wel lid geweest van een vereniging trouwens?

En Ferry had zn camera bij zich, dus 1 cameraman was wel genoeg. Hulde trouwens voor de foto's die 'ie heeft weten te schieten ondanks dat 'ie geen flauw idee had waar ik zou lopen en op welke tijd!


nee nooit lid geweest van een vereniging :)

Ach ja...
Misschien maar lid worden van een bridge club :P
 
Je weet met wie ik regelmatig (nouja, met dit weer...) rijd / wie ik vaak spreek. Je was er immers zelf ook bij met de KiKa-run *O*

Maareh max, wie was die mooie dame die je bij je had op de Kika-run??

Foto's Max! We willen FOTOS!!!

Avond mensen! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan