Dit onderwerp is gesloten.

quote:joeyverveer schreef op 10 juni 2012 @ 21:42:
Zooo, flinke rit met Andre erop zitten:).
Dik 350km gemaakt.
Dwars door't boerenland :p
[afbeelding]

quote:look schreef op 10 juni 2012 @ 23:18:
[...]
Ha ha, schitterend. Zelf ben ik ook net terug. Maar het zijn er geen 350 geworden.
Ongelofelijk mooie dag vandaag. Het perfeckte weer om lekker met de motor op pad te zijn.
Gisteren ook 2 keer 3 kwartier wezen rijden. Wat een feest, Heel de weg leeg een geen gezijk van blauwe petten.
Woensdag kunnen we weer 2 keer 3 kwartier aan de gang. Ik ben bang dat het dan is afgelopen. Maar wat mij betreft komen ze in de finale![]()
gr, Look.
quote:
quote:joeyverveer schreef op 10 juni 2012 @ 21:42:
Zooo, flinke rit met Andre erop zitten:).
Dik 350km gemaakt.
Dwars door't boerenland :p
[afbeelding]
quote:RR-Neliz schreef op 13 juni 2012 @ 11:10:
2daagse Eifel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:look schreef op 13 juni 2012 @ 23:17:
[...]
dat ziet er goed uit!!!
zelf ook net terug van 2 keer 3 kwartier ongelimiteerd supermotorijden op de openbare weg. Natuurlijk baal ook ik er van dat ze verloren hebben. Niet voor die kut voetbal maar voor me zelf. Nu kan ik waarschijnlijk nog maar 1 keer helemaal los. En je zal zien dat het dan al weer veel drukker op de weg is omdat er dan waarschijnlijk een stuk minder mensen gaan kijken. Maar deze avond nemen ze me niet meer af. Voor de "die hard" motor rijder is nederland duitsland het mooiste wat je kan overkomen.
gr, Look.
quote:look schreef op 13 juni 2012 @ 23:17:
[...]
dat ziet er goed uit!!!
zelf ook net terug van 2 keer 3 kwartier ongelimiteerd supermotorijden op de openbare weg. Natuurlijk baal ook ik er van dat ze verloren hebben. Niet voor die kut voetbal maar voor me zelf. Nu kan ik waarschijnlijk nog maar 1 keer helemaal los. En je zal zien dat het dan al weer veel drukker op de weg is omdat er dan waarschijnlijk een stuk minder mensen gaan kijken. Maar deze avond nemen ze me niet meer af. Voor de "die hard" motor rijder is nederland duitsland het mooiste wat je kan overkomen.
gr, Look.
quote:
quote:B.A.R.T schreef op 14 juni 2012 @ 19:06:
[...]
Dat is een leuke dijk om te rijden!
Je kan hem vanaf Kesteren helemaal tot aan Vianen rijden.
Als jullie nog een keer in de buurt komen,haak ik graag aan.
Groetjes Bart.
quote:else schreef op 15 juni 2012 @ 22:58:
[...]
Van Kinderdijk tot Arnhem kan je de dijk nagenoeg helemaal volgen!
Tis voor ons een mooi rondje, aanhaken kan natuurlijk altijd.

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3