Dit onderwerp is gesloten.
quote:Mr Bullet schreef op 13 juni 2012 @ 16:30:
Kuch!! Ja even afstoffen...

quote:votivebram schreef op 13 juni 2012 @ 16:58:
iemand een idee waar ik deze kappen set in aftermarket kan krijgen?
[afbeelding]
En dan uiteraard zonder schade!
quote:
quote:votivebram schreef op 15 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Die had de vorige eigenaar al. geen idee waar dit model vandaan komt. is ook aan 2 kanten gescheurt kwam ik achter
quote:Simon4all schreef op 15 juni 2012 @ 12:59:
[...]
Vanmiddag kijken, en waarschijnlijk ook kopen, naar een CBR600FEnne, die man had ook zo'n kapje voor over de buddyseat... Alleen daar waren ook 2 'haakjes' van afgebroken..
quote:Simon4all schreef op 15 juni 2012 @ 13:29:
Die man waar ik die motor van ga kopen zei dat dat van hem kwam doordat er iemand op de buddyseat ging zitten met die kap erop...
quote:Simon4all schreef op 15 juni 2012 @ 13:35:
Ja, er zitten nog 2 van de 4 haakjes aan, dus zal wel ff kijken of ik dat ding er uberhaupt opzet, en of 'ie blijft zitten... Eerst maar hopen op beetje goed weer vanavond, zodat ik dat ding eerst maar is kan gaan kopen...
quote:votivebram schreef op 15 juni 2012 @ 13:33:
[...]
Dat is heel goed mogelijk. Nieuw kosten ze ongeveer 70 euro. Mocht je dat willen

quote:Simon4all schreef op 16 juni 2012 @ 21:07:
Zo, zoals beloofd.. Ik mag er de komende tijd helaas nog niet op rijden, maar ik heb hem dan maar alvast in de tuin staan... Als ik eind augustus 21 word, meteen examen doen en hopelijk nog wat ritjes maken dit seizoen.
Zal me nog ff kort voorstellen, ik ben Simon, 20 jaar op het moment. Studeer elektrotechniek en heb mijn eerst projectje voor de motor ook al bedacht en al wat experimentjes gedaan, namelijk een gear-indicator maken
[afbeelding]
Wat ik dus gekocht heb, een CBR600F uit '95, een F2 model. Ziet er nog erg goed uit voor deze leeftijd
Foto's zeggen meer als 1000 woorden...
[afbeelding]
MF sticker mist alleen nog
[afbeelding]
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2