Cal Crutchlow #35

Smith......ben niet onder de indruk van hem. Denk dat Herve Poncheral zichzelf een probleem heeft gedaan door Smith al vorig seizoen vast te leggen voor 2013/2014. Nu Dovi & Crutch het zo goed doen wil hij misschien onder deze deal uitkomen. Sleutelrol bij Yamaha ligt bij Spies denk ik. Als hij moet vertrekken en dat gaat gebeuren als hij zo slecht blijft presteren is het probleem voor Poncheral opgelost. Maar Crutchlow bij Ducati lijkt me ook wel wat. Uiteindelijk was Stoner in 2007 ook de tweede of derde keus voor Ducati.....en dat pakte uiteindelijk toch heel goed uit.
 
Smith......ben niet onder de indruk van hem. Denk dat Herve Poncheral zichzelf een probleem heeft gedaan door Smith al vorig seizoen vast te leggen voor 2013/2014. Nu Dovi & Crutch het zo goed doen wil hij misschien onder deze deal uitkomen. Sleutelrol bij Yamaha ligt bij Spies denk ik. Als hij moet vertrekken en dat gaat gebeuren als hij zo slecht blijft presteren is het probleem voor Poncheral opgelost. Maar Crutchlow bij Ducati lijkt me ook wel wat. Uiteindelijk was Stoner in 2007 ook de tweede of derde keus voor Ducati.....en dat pakte uiteindelijk toch heel goed uit.

Ik denk wel dat er een beetje spijt is of dovi of crutchlow moet weggaan voor een coureur die eigenlijk nog niet gek veel bereikt heeft dat zegt echter niet alles
 
Was dan denk ik beter geweest om hem op een CRT te laten beginnen, dan heb je voldoende vergelijkingsmateriaal.

:^

Tech3 kan ook een eigen CRT bike bouwen, de moto2 machine van Tech3 is ook een eigen creatie. (Mistral)
Dan zal er wel een Yamaha R1 blok in moeten waarschijnlijk willen ze Yamaha tevreden houden.
Vind alleen Bradley waarschijlijk niet zo'n goed plan. :P
 
zie net dit topic en lees de OP door en daar staat niets over zijn jaar 2009 in??? hij was toch zeer oppermachtig dat jaar in de WSS, en werd kampioen!
http://www.worldsbk.com/en/season/champions.html?p_S_Campionato=SSP&p_Anno=2012

mag denk ik toch niet ontbreken?

maar wat een top gozer, heerlijk nuchter blijft die. en hij doet het heel goed op de yamaha m1

Niet helemaal goed gelezen en gekeken denk ik!
''het Wereldkampioenschap Supersport in 2009 voor het Yamaha World Supersport-team.'' + 2foto's
 
Smith.. Denk dat Herve Poncheral zichzelf een probleem heeft gedaan door Smith al vorig seizoen vast te leggen voor 2013/2014.

hoezo probleem :?

Ik denk toch echt dat Poncheral professioneel genoeg is en een nooddeurtje in zijn contract heeft opgenomen voor het geval Smith niet presteert .... en zoniet: met geld is alles op te lossen.
 
:^

Volgens mij heb ik Bradley wel een paar keer horen zeggen dat hij op constante basis top vijf moest finishen. :?
 
Laatst bewerkt:
W'rum? Bradl doet het toch ook helegaar niet verkeerd?

Ik vind Bradl toch wel van een iets andere klasse dan Smith... Stempeltje talent staat toch al iets te lang achter zn naam, hij moet gaan presteren..

Wat hierboven ergens al is gezegd.. Herve zal echt wel een of andere clausule hebben om onder het contract met Bradley uit te komen, Tech 3 heeft nog nooit zo constant tegen de top gezeten met beide! coureurs :Y

Hij zou zichzelf voor zn kop slaan om te zien dat Dovi of Cal met de top meedraait en Bradley zit te knokken met bv. een Abraham.

Ik ben trouwens ook van mening dat als je Dovi en Cal uit elkaar haalt dat ze allebei ook minder gaan presteren, die 2 trekken elkaar echt naar een hoger niveau!
Lang geleden dat 2 teamgenoten een team ook echt naar een hoger niveau tillen, verschillen onderling in teams zijn over het algemeen toch iets te groot.. (Rossi-Edwards bij Yamaha factory, Rossi-Ukawa Repsol Honda, Edwards-Toseland bij Tech-3, Stoner-Melandri Ducati enz.. enz.. )

Ik vind het een prachtig gezicht hoor.. iedere race 2 monster Yamaha's van begin tot eind alles eruit persend knokken met elkaar :Y :Y
 
Smith......ben niet onder de indruk van hem. Denk dat Herve Poncheral zichzelf een probleem heeft gedaan door Smith al vorig seizoen vast te leggen voor 2013/2014. Nu Dovi & Crutch het zo goed doen wil hij misschien onder deze deal uitkomen. Sleutelrol bij Yamaha ligt bij Spies denk ik. Als hij moet vertrekken en dat gaat gebeuren als hij zo slecht blijft presteren is het probleem voor Poncheral opgelost. Maar Crutchlow bij Ducati lijkt me ook wel wat. Uiteindelijk was Stoner in 2007 ook de tweede of derde keus voor Ducati.....en dat pakte uiteindelijk toch heel goed uit.

Stoner is wel een heel ander pak koekjes dan Crutchlow. Stoner is, hoe je het went of keert, gewoon een megatalent. Crutsj doet het goed, erg goed zelfs, maar hij staat niet op eenzame hoogte zoals Stoner. En bij Ducati zal hij het echt niet beter gaan doen dan Rossi of Hayden, laat staan Stoner.
Zal Poncheral niet een tikje aangestuurd zijn door Yamaha, om Smith vast te leggen?
 
Stoner is wel een heel ander pak koekjes dan Crutchlow. Stoner is, hoe je het went of keert, gewoon een megatalent. Crutsj doet het goed, erg goed zelfs, maar hij staat niet op eenzame hoogte zoals Stoner. En bij Ducati zal hij het echt niet beter gaan doen dan Rossi of Hayden, laat staan Stoner.
Zal Poncheral niet een tikje aangestuurd zijn door Yamaha, om Smith vast te leggen?

:Y Absoluut. Honda heeft Marquez al "binnen". Yamaha probeerde op deze wijze ook hun talent voor de toekomst vast te houden. Honda heeft Marquez laten vastleggen dmv de sponsor.... Erg slim! Yamaha dmv een handtekening waar ze nu waarschijnlijk aan vast zitten. Ik weet zeker dat Poncheral bezig is om onder het contract met B.Smith uit te komen :Y

Ik heb nog wel vertrouwen in het talent van Smith :Y De machine waar hij op rijdt is superslecht :Y Ook Torres bevestigde dit, in in het spaanse kapioenschap op een Suter rijdt..... De machine is bij remmen en ingaan bocht prima, alleen bij uitkomen en op snelheid een drama -O-
 
Laatst bewerkt:
Zal Poncheral niet een tikje aangestuurd zijn door Yamaha, om Smith vast te leggen?

Aangestuurd misschien wel maar de eindbeslissing wordt mede door Monster genomen.
En die hebben nog nooit zoveel TV-coverage gehad als dit jaar... Smith gaat pech hebben, denk ik. Dat ie op een slechte motor rijdt doet er niet toe. Het enige wat nog kan gebeuren is dat hij nog heel goed gaat presteren voor de rest van het seizoen.
 
Crutchlow op twitter.

So Yamaha signing Lorenzo is the big news of the day,that's great for both.Very special rider.Wonder who will be the other rider.

Dat laatste _O- _O-

Als Ben daar uberhaupt op reageert, dan heeft-ie z'n zitje voor 2013 wel weer verdiend, al finisht hij de rest van het seizoen nog dead last achter de CRT fietsen. Heerlijk van Cal! _O-
 
.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan