Dit onderwerp is gesloten.

quote:antimute schreef op 18 juni 2012 @ 11:00:
Voor de mensen in het noorden/omgeving Winschoten: gistermiddag lag er een vet oliespoor in de bocht naar links voor de rotonde bij de afrit Winschoten A7 vanuit ri. Groningen. Zal nu wel helemaal een kliederboel zijn met die stortbui. Dus ff oppassen!
quote:diekooi schreef op 18 juni 2012 @ 11:04:
aanwezig![]()
overal ligt olie en grind. je kan beter een middagje met me offroad gaan zodat je leert wat je motor doet zonder grip
quote:antimute schreef op 18 juni 2012 @ 11:00:
Voor de mensen in het noorden/omgeving Winschoten: gistermiddag lag er een vet oliespoor in de bocht naar links voor de rotonde bij de afrit Winschoten A7 vanuit ri. Groningen. Zal nu wel helemaal een kliederboel zijn met die stortbui. Dus ff oppassen!
quote:diekooi schreef op 18 juni 2012 @ 11:07:
Rijks Water Staat 0800-8002
quote:diekooi schreef op 18 juni 2012 @ 11:07:
Rijks Water Staat 0800-8002
en voor flinke sporen mag je zelfs 112 bellenomdat er direct gevaar is
![]()
maar 09008844 kan ook
quote:Freaky-Guy schreef op 18 juni 2012 @ 11:13:
Altijd fijn dat soort lui
Ook al eens zo'n lul voor me gehad met zand op zijn aanhangertje wat niet afgedekt wasKrijg je dan lekker zand in je bakkes
Snel gas erbij en er langs
quote:Freaky-Guy schreef op 18 juni 2012 @ 11:20:
Ik denk dat ik je wel kan helpenMoet alleen even kijken of wij dat 5 gaten patroon kunnen maken.
quote:Freaky-Guy schreef op 18 juni 2012 @ 11:24:
Tuurlijk, geen probleem. Heeft die ouwe op mijn stage ook weer wat te doen.
Moet dan alleen nog even de tekening compleet maken met die gaten erbij. Heb alleen nog geen SW of Inventor op mijn laptop staan, moet ik nog even installeren.
/edit: Prima, doen we het zo.
quote:Freaky-Guy schreef op 18 juni 2012 @ 11:24:
Tuurlijk, geen probleem. Heeft die ouwe op mijn stage ook weer wat te doen.
Moet dan alleen nog even de tekening compleet maken met die gaten erbij. Heb alleen nog geen SW of Inventor op mijn laptop staan, moet ik nog even installeren.
/edit: Prima, doen we het zo.
quote:dB-tje schreef op 18 juni 2012 @ 14:14:
[...]
Zou je nog even in bovenstaande topic willen reageren dat jij er mee bezig gaat?
Alvast bedankt

quote:Gixxer Bassie schreef op 18 juni 2012 @ 15:59:
Is dit geen bazen apparaat!??![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/569535469
ff mijn advertentie promoten![]()
Suzuki GS500
quote:Tankiej schreef op 18 juni 2012 @ 11:10:
[...]
Klopt, ik heb een tijdje geleden ook nog dat 0900 nummer gebeld. Kwam een vrachtwagen tegemoet die een flinke walm diesel over de weg verspreidde
quote:Lianne89 schreef op 18 juni 2012 @ 17:42:
[...]
Telt een vrachtwagen die overvol zit met melk ook? Ik reed daar namelijk laatst achter. Hij ging de bocht door en hij liet een behoorlijk spoor met melk achter whaha.. Stomme Campina... Vol = Vol en anders kiep het in de sloot, maar niet op de weg![]()
Zo dat was mijn eerste bericht in de topic:P
quote:Lianne89 schreef op 18 juni 2012 @ 17:42:
[...]
Telt een vrachtwagen die overvol zit met melk ook? Ik reed daar namelijk laatst achter. Hij ging de bocht door en hij liet een behoorlijk spoor met melk achter whaha.. Stomme Campina... Vol = Vol en anders kiep het in de sloot, maar niet op de weg![]()
Zo dat was mijn eerste bericht in de topic:P
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2