GSXF-topic: Veluwe, Posbank en Vleesch

ooit toen ik jouw leeftijd was, kreeg ik altijd te horen dat dat beter eeen week van te voren kon ipv de avond ervoor :9
Open boek tentamen :p dus moet weten hoe ik alles toepas en waar ik welke theorieën kan vinden ;)
Maar zie net dat ik ook nog twee verslagen in moet leveren dus het wordt een beetje krap zo..

@luthalia: en eindtijd vd rit ongeveer?.. Zie bovenstaande, wil ik toch nog wel wat tijd op m'n huiswerk zondag voor hebben :p
 
Vandaag eindelijk mooi weer om de route te verkennen en waar nodig aan te passen. Zitten paar hele mooie stukken in en dan heb ik het niet over de Posbank. Zal hem vanavond uitwerken in Google Maps en de link hier plaatsen.

@MD: gelet op de vorige tour en tussenstops denk ik dat we tegen 17 uur weer in Arnhem zijn.
 
Voor mij OVB, kan namelijk niet zeggen hoe druk ik het dan heb, volop aan het klussen in het nieuwe huis. Wordt een gevalletje, als ik er om 11 uur niet sta hoef je niet op me te wachten.
 
Nog even een reminder voor degenen die meedoen met de BBQ.
Graag even een PB sturen dan krijg je mijn rekeninggegevens voor het overmaken van de bijdrage voor de boodschappen. ;)
Anders wordt het een karige BBQ en moeten we onderweg het vlees op de Veluwe gaan vangen :P
 
Nog even een reminder voor degenen die meedoen met de BBQ.
Graag even een PB sturen dan krijg je mijn rekeninggegevens voor het overmaken van de bijdrage voor de boodschappen. ;)
Anders wordt het een karige BBQ en moeten we onderweg het vlees op de Veluwe gaan vangen :P

wanneer was de uiterlijke deadline ook alweer?
ik werk met ing dus als jij dat ook ehbt is het binnen no-time overgesluist
 
Ik hou van bbq, maar kan mijn zoontje niet te laat ophalen. Dus als we weer in Arnhem zijn haak ik af... Heb er wel zin in! Hopen dat het weer mee gaat werken...
 
Als het weer het toelaat wil ik eventueel ook wel meerijden. Heb alleen een GSX-R mogen die ook meerijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan