Dit onderwerp is gesloten.
quote:The myth schreef op 15 juni 2012 @ 18:29:
Nou hier hoef ik ook niet meer mee te lezen als jullie overgaan op het Fries
quote:DBR schreef op 15 juni 2012 @ 23:31:
Węrom dat dan ?
Drachten leit toch yn'e Fryske Wâlden en de mearderhyd fan de minsken út dy omkriten prate Frysk, Ik fyn't net slim om Nederlânsk te typen mar wol al in goeie reden ha węrom ik it net mear Frysk type mat.
quote:Anil schreef op 16 juni 2012 @ 18:10:
[...]
Nou ik niet hoor
[...]
Een reden lijkt mij is dat niet iedereen het kan lezen, en zelf vind ik dit dan niet zo netjes, zoals mensen die in "echte" gesprekken stug Fries blijven praten desondanks er Nederlands terug gesproken wordt.
Maar je eigen keuze. Het is denk ik even afwachten wie er reageert op Fries getypte berichten.
quote:Mr Bullet schreef op 18 juni 2012 @ 14:30:
Frysk lezen is geen probleem spreken ook niet maar typen kost wat meer energie. Doe maar mij maar lekker de NL'se taal.
Anders kenne we krekt su goed een Liwwadder topic oprichten en daar liwwadders gaan lullen... Weest wel! Genot...
quote:
quote:Mr Bullet schreef op 18 juni 2012 @ 14:30:
Frysk lezen is geen probleem spreken ook niet maar typen kost wat meer energie. Doe maar mij maar lekker de NL'se taal.
Anders kenne we krekt su goed een Liwwadder topic oprichten en daar liwwadders gaan lullen... Weest wel! Genot...

quote:almostout89 schreef op 19 juni 2012 @ 10:27:
Liwwadders lijkt mij dan het beste dan kan tenminsten niemand buiten friesland nog mee lezen :-p
quote:
quote:hdegroot schreef op 19 juni 2012 @ 22:01:
ktm690 en Gsxr1000
quote:
quote:

quote:Rasco schreef op 28 juni 2012 @ 21:33:
Nog mensen richting Assen komend weekend?

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1