2 acrapovic dempers

ninja-san

Die hard MF'er
31 jan 2003
775
0
belgië
2 x acrapovic demper te koop. titanium exemplaar.

geen deuken, hier en daar krasjes, normale gebruikssporen.

aansluitdiameter 52 mm

120euro/stuk
greenzx9rr@yahoo.co.uk

of PB

2z6tedv.jpg
 
zijn ook 2 verschillende dempers, zie de verschillende schorpioenen op de stickers

verder wel mooi hor :)
 
bevat de onderste demper wel popnagels?


idd die zijn er blijkbaar uit omdat de sierringen ooit gebruikt geweest zijn om een andere demper terug te herstellen. Was ik helemaal vergeten, sorry.

Maar een handige harry heeft deze demper zo weer als nieuw gemaakt.
Mijn vraagprijs is dan ook om te lachen voor een akrapovic demper.
Op ebay gaan deze dempers gemakkelijk 250euro/stuk.
;-)
 
Laatst bewerkt:
heb je ook nog foto's van de uitlaatzijde waar de logo is ingeslagen/gestans.
Een sticker zegt mij niet zoveel, kun je zo op het internet kopen en op elke willekeurige demper
plakken.

als de bovenste demper een orginele akrapovic is heb ik er wel eventueel belangstelling voor.
zit er ook een db killer in? heeft de demper een E keuring?
 
heb je ook nog foto's van de uitlaatzijde waar de logo is ingeslagen/gestans.
Een sticker zegt mij niet zoveel, kun je zo op het internet kopen en op elke willekeurige demper
plakken.

als de bovenste demper een orginele akrapovic is heb ik er wel eventueel belangstelling voor.
zit er ook een db killer in? heeft de demper een E keuring?


gegarandeert dat het beide akrapovic dempers zijn!!! Zeker zomaar geen akra stickers op geplakt, daar hou ik mij echt niet mee bezig! :?
Nee geen E-keur aanwezig. -O- sorry
 
Laatst bewerkt:
zijn ook 2 verschillende dempers, zie de verschillende schorpioenen op de stickers

verder wel mooi hor :)


ik heb dan ook nooit beweerd dat het idendiek twee dezelfde zijn. Ze horen in alle geval niet samen. Bedoel daarmee dat ze niet van een moto komen met twee dempers zoals bv een suzuki gsxr 1000.

Heb ze ooit allemaal apart gekocht. ;)
 
kun je mij wat meer foto's sturen per pm of per mail.
fonzie93 apedingetje hotmail punt com
Het gaat mij om de bovenste demper.
Heb je de beugel er ook nog bij?
 
kun je mij wat meer foto's sturen per pm of per mail.
fonzie93 apedingetje hotmail punt com
Het gaat mij om de bovenste demper.
Heb je de beugel er ook nog bij?


wat is er dan mis met de bovenste foto? Nee beugel is niet aanwezig. :$

120euro voor een intakte akrapovic demper is dan ook geen geld. Ik heb ze zelf indertijd gekocht voor gemiddeld 250euro/stuk en heb ze nooit gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
wat is er dan mis met de bovenste foto? Nee beugel is niet aanwezig. :$

120euro voor een intakte akrapovic demper is dan ook geen geld. Ik heb ze zelf indertijd gekocht voor gemiddeld 250euro/stuk en heb ze nooit gebruikt.

Er is niets mis mee met de bovenste foto, maar had graag meer foto van de demper willen zien. Met o.a. typenr, logo
Maar als dat te veel moeite is, dan laat je dat maar. :r
Kijk wel verder :W
succes met de verkoop :N

misschien dat een belg er intrap _O-
 
Er is niets mis mee met de bovenste foto, maar had graag meer foto van de demper willen zien. Met o.a. typenr, logo
Maar als dat te veel moeite is, dan laat je dat maar. :r
Kijk wel verder :W
succes met de verkoop :N

misschien dat een belg er intrap _O-

het gaat hier om een 2de hands akrapovic demper niet om een Mercedes AMG die je koopt voor 120euro.
Ik zie echt geen graten in de ware die ik hier aanbied met een duidelijke foto genomen met een toestel met 10.000 maga pixels.
Het logo niet duidelijk genoeg voor jou? Typenr..nee idd hier niet leesbaar maar het gaat em om een audentieke acrapovic demper. Zal ik hem anders voor mijnheer ook eens op de weegschaal leggen en daar een foto van trekken?

Waar zou een belg intrappen? Waar valt er in te trappen? :? Jongens, sommigen van jullie Hollanders zijn echt niet te schatten hoor.

Demper is trouwens niet meer te koop voor 120euro. Vanaf nu is het 250euro. Het is tenslotte een echte akrapovic dus zijn geld meer dan waard. Waar zat ik met mijn verstand om hem zo laag te prijzen!? |( |( *O*
 
idd die zijn er blijkbaar uit omdat de sierringen ooit gebruikt geweest zijn om een andere demper terug te herstellen. Was ik helemaal vergeten, sorry.

Maar een handige harry heeft deze demper zo weer als nieuw gemaakt.
Mijn vraagprijs is dan ook om te lachen voor een akrapovic demper.
Op ebay gaan deze dempers gemakkelijk 250euro/stuk.
;-)


begrijp me niet verkeerd , maar waarom hier voor 120 aanbieden terwijl ze op E-bay het dubbele opbrengen , zoals je zegt :? :? :?
 
ninja-san laat je niet zo op de kast jagen man... en andere leden laat iemand in zijn waarde en ook zijn spullen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan