Dit onderwerp is gesloten.
quote:Kokkie schreef op 25 juni 2012 @ 19:35:
Ik heb n smc-r maar wil van mn grote standaard spiegels af. Kunnen ff wat foto's posten van kleine spiegels als jullie deze toevallig erop hebbenIk weet echt niet welke ik moet nemen. Gtz Kokkie
quote:Kokkie schreef op 25 juni 2012 @ 19:40:
[...]
Ik wil niet zeuren, maar in de advertentie staat nu " acrapovic " met n c vermeld. Voor t nette zou ik het ff aanpassen. Sorry maar het viel gelijk op. Gr Kokkie
Haha ik weet t , maar hij is nog niet klaar. Mn akra systeem is net binnen en er moet nog wat spullen geanodiseerd wordenquote:Boer.nl schreef op 25 juni 2012 @ 19:41:
Je moet zo en zo nog een foto posten van je motor!!!!
quote:Kokkie schreef op 25 juni 2012 @ 20:30:
[...]
Haha ik weet t , maar hij is nog niet klaar. Mn akra systeem is net binnen en er moeten nog wat spullen geanodiseerd worden
quote:
quote:BanditMax schreef op 24 juni 2012 @ 23:55:
[...]
het originele onderste deel van het spatbord eraf. (inc. kentekenplaatverlichting)
Vervolgens het bovenste deel van het overgebleven spatbord met een verfbrander langzaam verwarmen vanaf de binnenkant.
Het wordt dan slapper, dan kun je het spatbord wat naar beneden buigen, zodat het wat rechter komt te staan.
Kleinere knippers kopen en die op de zijkanten van het spatbord monteren, en klaar.
Klinkt misschien als een beunoplossing, maar het ziet er erg 'clean' uitklik
quote:bathory schreef op 25 juni 2012 @ 22:20:
[...]
Thx...ziet er idd goed uit...
Ga het binnenkort is proberen...

quote:Kokkie schreef op 25 juni 2012 @ 19:35:
Ik heb n smc-r maar wil van mn grote standaard spiegels af. Kunnen ff wat foto's posten van kleine spiegels als jullie deze toevallig erop hebbenIk weet echt niet welke ik moet nemen. Gtz Kokkie

quote:B.A.R.T schreef op 25 juni 2012 @ 23:07:
Akrapovic hitteschilden,
KTM 690 SMC SMC-R carbon hitteschild
.
quote:TLGA schreef op 25 juni 2012 @ 19:57:
Iets is mij opgevallen:
In mijn witte tankje waar coolant opstaat bij mijn stuur zit roze KVS.
Aan de rechterkant van de radiateur waar het onderste slangetje van het witte tankje naartoe loopt, zit fluor gele vloeistof in.
Hoe kan dit? er gaat toch constant roze kvs erin?
quote:S.O.T schreef op 26 juni 2012 @ 16:44:
Het is toch de 2011 versie geworden, motorhuis Venlo belde me op, all in prijs 8 K
Van de -R staan er nog 3 in den lande (volgens KTM) Dipi, Venlo en Goedhart.
Maar ik kies toch voor een wat gematigde kleurstelling en het 'oude" blok, dat is iig bewezen goed .![]()
Vrijdag ophalen.![]()
Spielerij kan beginnen
quote:Mar1tin schreef op 26 juni 2012 @ 17:44:
Poserspul voor de SMC-R
[afbeelding]
Extra achtervelg/reservevelg ook pas en tubeless gemaakt, 180 (regen)bandje past perfect, velg 9 mm naar buiten gesteld.
Ga ik niks van merken waarschijnlijk.
True Power, Aprilia SXV450
quote:S.O.T schreef op 26 juni 2012 @ 16:44:
Het is toch de 2011 versie geworden, motorhuis Venlo belde me op, all in prijs 8 K
Van de -R staan er nog 3 in den lande (volgens KTM) Dipi, Venlo en Goedhart.
Maar ik kies toch voor een wat gematigde kleurstelling en het 'oude" blok, dat is iig bewezen goed .![]()
Vrijdag ophalen.![]()
Spielerij kan beginnen
quote:
quote:bathory schreef op 26 juni 2012 @ 22:29:
Kom net thuis van een rondje rijden, en is de kentekenplaat met
houder en al dr afgebroken...die houder met dealernaam
quote:Mar1tin schreef op 26 juni 2012 @ 20:18:
[...]
[afbeelding]
Bandje doet het prima iig, raakt niks (1cm vrij van ketting) en stuurt niks zwaarder dan de Conti, waarschijnlijk omdat hij door de 5" velg wat ronder staat. Uit het midden is niks van te merken iig, staat wél iets hoger nu. Nietemin voor het eerst steuntje aan de grond gereden.
[afbeelding]
Ook ff in het "zand" gespeeld, qua grip achter stukken beter nu.
quote:BanditMax schreef op 27 juni 2012 @ 10:25:
[...]
Ziet er gaaf uit zo'n dikke band eronder!
Alleen die knippers.. daar moet nog iets aan gebeuren?
quote:BanditMax schreef op 27 juni 2012 @ 10:25:
[...]
Alleen die knippers.. daar moet nog iets aan gebeuren?
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1