Fazer600

quote:Murdock28 schreef op 25 juni 2012 @ 18:54:
Ik rij op een grijze Fazer 600, bouwjaar 2005 en heb schade omdat ik omgevallen ben. Nu wil ik hem niet alleen laten repareren, maar ook een beetje op laten pimpen. Heeft iemand suggeties? Ik kan hem over laten spuiten in een andere kleur (wit??), ik ben eigenlijk ook op zoek naar een beter windscherm zodat ik op de snelweg wat lekkerder kan rijden, mooie spiegels?? zadel?? Andere handvatten of voetsteunen?? Ander stuur?? Ik ben benieuwd naar wat ideeen van anderen.

Fazer600
quote:Murdock28 schreef op 25 juni 2012 @ 21:58:
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang.![]()
quote:zeepok schreef op 25 juni 2012 @ 22:31:
Matzwart spuiten zonder e.e.a. af te plakken. Verder niks aan doen. Vooral niet meer poetsen.....

quote:
quote:zeepok schreef op 25 juni 2012 @ 22:31:
Matzwart spuiten zonder e.e.a. af te plakken. Verder niks aan doen. Vooral niet meer poetsen.....
quote:Murdock28 schreef op 25 juni 2012 @ 21:58:
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang.![]()
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1