Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

tips gevraagd om mijn fazer te pimpen

Pagina's:
«
»

Fazer600

Reg. datum:
06 mei. 2012
Ik rij op een grijze Fazer 600, bouwjaar 2005 en heb schade omdat ik omgevallen ben. Nu wil ik hem niet alleen laten repareren, maar ook een beetje op laten pimpen. Heeft iemand suggeties? Ik kan hem over laten spuiten in een andere kleur (wit??), ik ben eigenlijk ook op zoek naar een beter windscherm zodat ik op de snelweg wat lekkerder kan rijden, mooie spiegels?? zadel?? Andere handvatten of voetsteunen?? Ander stuur?? Ik ben benieuwd naar wat ideeen van anderen.

Reg. datum:
04 feb. 2011
-je kan andere dempers voor je stuur uiteinden kopen ( moeten ongeveer net zo zwaar of zwaarder zijn anders trilt je stuur meer)
-zadel kan je vervangen met zo'n gel gevulde zadel
-val blokjes op de zijkant indien je nogeens valt:P
-verder kan je andere uitlaat steppies laten powdercoaten
-je kan pazzo koppeling en rem hendels erop zetten.
-ze hebben ook van die metalen remvloeistof houders.

zelf ben ik meer van de praktische speeltjes dus heb ik een RAM mount in me balhoofd gezet voor me telefoon. lekker filmen + navigatie

spiegels die iets meer naar buiten staan zodat je niet je eleboog steeds ziet maar meer van de weg.
kunnen ook met ingebouwde knipperlicht als je dit wilt.

anders moet je eens kijken op de site van motozoom staat genoeg styling spullen op

Reg. datum:
14 jan. 2008
Zou een bellypan doen en meer hoef je er niet aan te doen. Leuke fiets om te zien.

Reg. datum:
26 sep. 2010
http://www.doobybrain.com/wp-content/uploads/2009/03/xzibit-yo-i-heard.jpg

http://chzgifs.files.wordpress.com/2011/04/6a7b7b1b-bd0f-4394-9e46-242b2b7bcc4b.gif
Ga nooit de discussie aan met idioten. Ze slepen je mee naar hun niveau en verslaan je op ervaring.

Kawa zx9r

Reg. datum:
30 jun. 2010
kan wel allemaal stuk als je valt heur.
Ken je wel een gek stemmetje opzette, maar daar trap ik mooi nie in!

Winnaar Landmark BE-HE 2012

Reg. datum:
29 mrt. 2008
als je hem net zo wil pimpen als de gemiddelde gepimpte auto. vraag dan gewoon aan een trucker of hij zijn vrachtwagen er 10x overheen rijd :Y
Honda XRV750 Africa Twin. hoe beroerder het moment, hoe beter het verhaal

wil de zon!!

Reg. datum:
11 mei. 2003
quote:
Murdock28 schreef op 25 juni 2012 @ 18:54:
Ik rij op een grijze Fazer 600, bouwjaar 2005 en heb schade omdat ik omgevallen ben. Nu wil ik hem niet alleen laten repareren, maar ook een beetje op laten pimpen. Heeft iemand suggeties? Ik kan hem over laten spuiten in een andere kleur (wit??), ik ben eigenlijk ook op zoek naar een beter windscherm zodat ik op de snelweg wat lekkerder kan rijden, mooie spiegels?? zadel?? Andere handvatten of voetsteunen?? Ander stuur?? Ik ben benieuwd naar wat ideeen van anderen.

in kleur meegespoten velgen.
mooi ruitje.
knappe dempers.
zadel kan je zelf ontwerpen,er zitten ook op MF wel mensen die handig zijn met zadels.
hugger meespuiten
knappe knipperlichten
zolder opruiming

Reg. datum:
04 feb. 2011
handvatten kan je ook leuke alternatieven voor vinden.

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
ik zou er zoveel mogelijk vanaf halen..
saw the light...............and it was .....................Orange

Gr8 Shag Baby

Reg. datum:
01 mei. 2006
Zoveel mogelijkheden :Y

Geblindeerde ramen
Bodykit
Spoiler
Subwoofer onder je buddy

Noem maar op *O*
Kawasaki ZXR400 Kawasaki zx6r Aprilia RSV Mille Honda CBR 900 RR Fireblade

Reg. datum:
17 okt. 2007
Ik zou er helemaal niet aan beginnen.....

Weet je niet

Reg. datum:
20 mei. 2006
Je moet cbfrider hier op het forum even een pm/mail sturen. Hij heeft erg veel ervaring het pimpen van motoren.

DL650 V-strom

Reg. datum:
27 nov. 2003
Gewoon even langs de Halfords rijden en en 'Tuning' sticker kopen en deze op je tank plakken..

Of je motor even bij een garage in de bijlmer droppen en de achterbrug laten verlengen. Dat in combi met de tuning sticker is de bom!
Suzuki GS500 > Suzuki SV650S > Aprilia RSV1000R & Suzuki GSX1100G > Suzuki DRZ400SM & BMW F650GS > Suzuki DL650 V-Strom

Fazer600

Reg. datum:
06 mei. 2012
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang. ;) ;)

Reg. datum:
29 mrt. 2008
quote:
Murdock28 schreef op 25 juni 2012 @ 21:58:
Volgens mijn vriend had ik het woord "pimpen" niet moeten gebruiken in dit topic , maar ja, ik ben ook maar een onervaren motorrijdster. Leuk hoor alle reacties, ik denk dat ik hem maar roze laat spuiten, dan zullen jullie me allemaal herkennen als jullie me ergens zien rijden, maar dank voor de reacties, met de serieuze ga ik wel aan de gang. ;) ;)

fel roze met bloemetjes _O-

één is genoeg

Reg. datum:
04 apr. 2007
Achterspatbord vervangen voor alleen een kentekenplaathouder, dan ben je dat grote plastic ding kwijt!
Yamaha XT660Z Ténéré '10 - Yamaha XJ900S Diversion '95 - Yamaha FZ6 Fazer '04 - Honda CB500 '94

Reg. datum:
29 mrt. 2008
maar dit vraagt om foto's :Y :Y

zap....trrrrrrrrr

Reg. datum:
07 nov. 2003
Matzwart spuiten zonder e.e.a. af te plakken. Verder niks aan doen. Vooral niet meer poetsen.....
Wie de schoen past, valt niet ver van de boom
CB500 banaan, CBR600 brik, K100 EML CT2001

ho-ho-tuut-tuut

Reg. datum:
24 jan. 2008
quote:
zeepok schreef op 25 juni 2012 @ 22:31:
Matzwart spuiten zonder e.e.a. af te plakken. Verder niks aan doen. Vooral niet meer poetsen.....

zoiets dus? :P

http://www.ratbike.org/photos2/y760yam1.jpg
Life's a bitch. Why? Because she can suck like hell!
Honda CBR600FS bj. '01
Suzuki GS750 bj.'77 Project

Reg. datum:
14 feb. 2008
Gewoon compleet laten wrappen in 'my little pony' wrap, dat is pas stoer! :Y

Tja....

Reg. datum:
27 feb. 2006
quote:

Verrekt, het is nog een Fazer ook (denk ik?) _O-

Geniaal windschermpje trouwens :}
BMW R1100S - RX5

Terra incognita

Reg. datum:
29 mei. 2010
Ik zou t zelf niet te opzichtig maken. Bellypan, rearhugger, pazzo hendeltjes, stuureindjes en dat werk kan nog wel. Als je te opzichtig spul gaat nemen dan komt dat een eventuele verkoop niet ten goede.

Er zijn trouwens ook van die mooie unitjes waar je knippers en je achterlicht in zitten. Is wel mooi, heb je geen losse lichtjes meer achter.

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
en niet te vergeten een mooi stuur (tomasseli, fatbar, renthal )
saw the light...............and it was .....................Orange

Reg. datum:
15 apr. 2004
quote:
zeepok schreef op 25 juni 2012 @ 22:31:

Spuiten? Gewoon met kachelpoets doen.

Reg. datum:
08 apr. 2012
quote:
Murdock28 schreef op 25 juni 2012 @ 21:58:

Ook ik rij een grijze Fazer, leuke fiets om mee te starten, succes ;)

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.