Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:S.O.T schreef op 30 juni 2012 @ 13:51:
Nee, de complete set kost me 1100 euri, als tenminste de dealer je niet het vel over de oren wil halen
quote:S.O.T schreef op 30 juni 2012 @ 15:26:
PS: ik was niet je koper![]()
Vandaag eerst maar een de smc 15 minuten laten leren ivm de Leo uitlaat en open luchtfilter.
Daarna de borgingvan het remhendel losgemaakt, ik heb behoorlijke klauwen, maar het remhendel stond echt tever weg voor mij, met de 4 standen knop haalde ik het ook niet.
Nu lekker met 1 vinger remmen, tering, wat remt het hard.
Daarna wat aan het spelen geweest, lekker raggen inrijden tussen de boeren, veel haakse bochten met korte stukken er tussen, ideaal om in te rijden, uitlaat en open luchtfilter doen idd Baaarp![]()
En nu decals samen stellen, Zwart plastic komt er al aan, samen met de korte kentenplaathouder.
quote:Kokkie schreef op 30 juni 2012 @ 20:53:
Kan iemand die n smc-r heeft even voor mij willen kijken bij zijn uitlaatbocht. Ik wil weten of waar je bocht op de cylinder gaat 2 busjes horen te zitten aan de bouten waar je de bocht mee vastzet. Ik heb net mn bocht eraf gehaald. Wilde mn akrabocht erop zetten en zie dat ik maar 1 busje heb. Waarschijnlijk hoort dat om de bocht goed vast te kunnen zetten, maar ik wil het toch zeker weten of ik er niet een kwijt benThanks Kokkie
quote:BanditMax schreef op 30 juni 2012 @ 21:24:
[...]
Ik heb mn akra voorbocht eraf gehad voor de keuring en daar zat ook maar 1 busje op.
Ik heb zelf een 2e busje gemaakt want hij trok die ring die om de bocht zit krom..
Het lijkt me dat er 2 op horen, maar zeker weten doe ik het niet.
De mijne is uit 2008, geen smc-R dus. Dit zal geen verschil maken.
quote:Eral schreef op 30 juni 2012 @ 22:12:
Toevallig bij mijn eigen Duke en de Duke van een maatje van mij gezien dat er ook maar 1 bus is.

quote:Kokkie schreef op 30 juni 2012 @ 23:57:
[...]
Oke kennelijk is er maar een bus dus. Maar smc-r rijdersHebben jullie er ook maar eentje

quote:BanditMax schreef op 01 juli 2012 @ 00:51:
[...]
niet zo paranoide doenbij de smc-r zal dit hetzelfde zijn
quote:look schreef op 02 juli 2012 @ 22:35:
Zo, na een weekje Assen en zonder SMC van avond de schade weer een beetje ingehaald.
Nu heb ik gelijk een vraag,
bij mij gaat het slangetje wat op de radiateurdop zit vrij gemakkelijk en snel los. Het is een soort klik systeem maar dan nog. Als ik er wat aan beweeg komt die er te gemakkelijk af naar m'n zin. De vraag is nu; hebben er meer last van dit euvel.
gr, Look.
quote:look schreef op 02 juli 2012 @ 22:35:
Zo, na een weekje Assen en zonder SMC van avond de schade weer een beetje ingehaald.
Nu heb ik gelijk een vraag,
bij mij gaat het slangetje wat op de radiateurdop zit vrij gemakkelijk en snel los. Het is een soort klik systeem maar dan nog. Als ik er wat aan beweeg komt die er te gemakkelijk af naar m'n zin. De vraag is nu; hebben er meer last van dit euvel.
gr, Look.

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3