quote:Rambabbel schreef op 04 juli 2012 @ 19:30:
Wat versta je onder semi slick?? Een band zonder profiel die toch profiel heeft
moderator
Het motorseizoen is begonnen!
moderator
Het motorseizoen is begonnen!

quote:Martell schreef op 04 juli 2012 @ 19:48:
Een bijna-circuitband?
Een circuitband met profiel?
Een straatband, die goed geschikt is voor circuit?
En als de grote sites, van pakembeet 1280 bij 1024 het al niet hebben, dan zullen de kleintjes van 800 bij 600 pixels het al helemaal niet kunnen leveren...
quote:suzukidude91 schreef op 04 juli 2012 @ 20:08:
dit bedoelt ie denk ik,
dit zijn Metzeler racetec banden, en mag je gewoon mee de weg op
[afbeelding]
quote:Rambabbel schreef op 04 juli 2012 @ 20:31:
Das dus gewoon een circuitband, van Bridgestone kom je dan op de BT003 of de vervanger, de R10.
quote:MasterTommy schreef op 04 juli 2012 @ 22:56:
[...]
Onzin. Ik rij ook op de K3, prima straatband.
Bridgestone zou ik heel ver links laten liggen. Wat sportieve banden betreft zijn de Racetec en de Supercorsa momenteel koplopers, met bridgestone heel ver erachter.
quote:
Dan klopt het bovenstaande dus niet.quote:NickGSXR schreef op 04 juli 2012 @ 19:49:
een band met alleen centraal profiel
quote:

quote:
Oud spreekwoord maar zó 2012.quote:
quote:MasterTommy schreef op 04 juli 2012 @ 22:56:
[...]
Onzin. Ik rij ook op de K3, prima straatband.
Bridgestone zou ik heel ver links laten liggen. Wat sportieve banden betreft zijn de Racetec en de Supercorsa momenteel koplopers, met bridgestone heel ver erachter.
quote:Rambabbel schreef op 05 juli 2012 @ 08:07:
[...]
Dat je er op straat mee rijdt, maakt het geen onzin dat het een circuitband is, dat is het namelijk gewoon. En je geblaat over bridgestone...Waarom is de supercorsa de koploper? Omdat iedereen als schaapjes de ander volgt omdat ze overal de supercorsa zien op het circuit dus moeten ze die zelf ook maar hebben. De helft die op supercorsa rijdt zou nog prima af kunnen met een gewone band, zoals een pilot power bijvoorbeeld. Er zijn ONK jongens die op de R10 snellere tijden hebben gezet dan op de supercorsa...
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3