kwaliteit Highway Hawk?

stefvulcan

MF'er
29 apr 2004
135
0
in de zon
Onlangs kocht ik mij een paar nieuwe spiegels van Highway Hawk uit de catalogus.
Mooi exemplaartjes en 50 euro per stuk. Gemonteerd en alvast leuk om naar te kijken. Maar wat blijkt nu, die spiegels zijn enorm gevoelig voor trillingen en in die mate zelfs dat ze gewoon lostrillen en de scharnierpunten gewoon bewegen tijdens het rijden, ik moet voortdurend de spiegels op hun plaats zetten tijden het rijden :?

Afgelopen weekend gewoon terug andere spiegels aangeschaft van zelfde merk, maar dan zonder de gevreesde scharnierpunten en kogelgewrichten.
Zaten toch wel compleet de verkeerde bouten in het pakket van de ene spiegel en in het andere pakket ontbrak gewoon een bout ;(
Tot overmaat van ramp zijn de spiegels zeer slecht af te regelen waardoor ik weer niet veel zie van het achteropkomend verkeer.
Ben ik de enige met zo een ervaringen of zijn er nog lotgenoten?

Gelukkig ben ik WEL tevreden van mijn stuur, een flyer ook van H.W.
 
Ben ik de enige met zo een ervaringen of zijn er nog lotgenoten?
nee hoor, ik koop er ook nooit meer iets, het is allemaal kutzooi, een stuur zal wel goed gaan maar zodra er chroom of bewegende delen aan zitten is het bagger maar daar is de prijs dan ook naar.

ik geef liever iets meer uit aan goed spul.......maar dat geldt niet alleen voor motorspullen........
 
Nee hoor je bent niet de enige, maar het bedrijf Motolux, wat die highwayhawk zooi verkoopt, heeft ook een catalogus van Risoma en dat is heel mooi en kwalitatief goed spul. Kijk daar maar eens in, maar schrik niet van de prijzen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan