Tegoedbon van €536 voor maar €425 !!! Kalsbeekmotoren Zwolle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt wel k*t als je een bon terugkrijgt ipv je geld :')
Maar probeer 't eens in het Zwolle-topic, misschien dat daar nog iemand binnenkort die kant op gaat? Succes met de verkoop iig.
 
als ie voor altijd geldig is en je bent een echte rijder waarom bewaar je het niet ff voor als je weer wat spullen nodig hebt

oke ik heb zelf ook liever paar 100 in de protomonee dan een waarde bon
mja weet niet of je daar vaker komt anders is het zonde om zo veel korting te geven

btw kalsbeek heeft een hoop leuks liggen

suc6 met de verkoop en voor iemand die hier intresse in heeft is het wel een goede deal lijkt me

Waar bemoei je je mee wijsneus, interesse of niet?
 
Je kan met die bon €536,- uitgeven en je biedt €300,- om een verschil van €100,- op te vangen :?

Dat is toch niet zo raar? 436 euro kan je overal ten alle tijde aan van alles besteden, daarentegen ben je met een waardebon (met een 'gecorrigeerde' waarde van 436 euro) enorm beperkt, je kan enkel iets kan kopen binnen een specifieke markt in een specifieke winkel en dat dan voor specifiek bedrag van 436 euro. En iedere dag waarop je dat niet doet kost dat je geld (renteverlies).

Zelfs de TS geeft dit toe en heeft daar de prijs daar op aangepast en geeft dit aan als reden van verkoop.

Even geheel los van het feit of het een reeël bod is en of alles daadwerkelijk 100 euro duurder is in de betreffende winkel (ken ik zelf niet).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan