Onderdelen voor CB 350/400/550

Maurice

MF'er
3 nov 2004
80
0
Oudenburg
Te koop voor Honda CB350/400:

Achterbrug in goede staat 20€
Kabelboom in goede staat, enkele kabels zijn bijgewerkt 30€
Compleet motorblok dat uit elkaar ligt, cilinders en krukas zijn in goede staat. Tandwiel van de 6e versnelling heeft slijtagesporen. Kan compleet of in onderdelen weg.
Remschijf vooraan, goede staat 35€

Voor CB550:
Luchtfilterkast met aansluitrubbers, niet alles is nog aanwezig 10€
Ontstekingsdeksel met koelribben, schuifschade. Kan nog opgeknapt worden 5€
Inlaatcollectoren zonder aansluitingen voor vacuümmeters (nieuw model) 5€

Nog heel wat losse onderdelen liggen, zeg wat je zoekt en misschien heb ik het wel liggen.
Prijzen zijn richtprijzen, doe maar een bod


cb 350 400 550
 
Laatst bewerkt:
Enkele fotos:
de luchtfilterkast, incl. aansluiting voor de carbs, 4 aansluitrubbers en 5 inlaatrubbers. Alles wat je op de foto ziet is er bij.
123436505_6-onderdelen-honda-cb-350-400-550.jpg


het ontstekingsdeksel. gaten passen, diameter is ongeveer een mm groter maar is geen probleem om op een 400 te plaatsen denk ik. koelribben zijn flink geschuurd, als je ze gelijk schuurt en herspuit/herverchroomt kan je er nog wel iets van maken denk ik. moet niet veel opbrengen eigenlijk :9
121945621_3-onderdelen-honda-cb-350-400-550.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alle rubbers wil ik wel overnemen, reserve luchtfilterhuis heb ik zelf net weggegooid die hoef ik niet.
Wat zijn de kosten inclusief verzending?
 
Laatst bewerkt:
Dus enkel de rubbers, het verbindingsstuk rechtsboven ook niet? Verzendkosten zijn 8,5€ naar NL, wat zeg je van 15€ totaal?
 
Toevallig nog een mooie originele koplamp te koop voor een CB400 F ? :) mag over PB
 
schijf heb ik iig nog liggen. klauw denk ik niet, of het zijn wat losse onderdelen. zoek je een volledige klauw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan