a.k.a. Piet de Slaaf
dus...
EU? Nederland is er klaar mee!

quote:Piet Piraat schreef op 15 juli 2012 @ 16:40:
alhoewel er sommige mannen zweren bij een string onder de motorbroek![]()
quote:sven311 schreef op 15 juli 2012 @ 16:21:
Beste
Vorige week heb ik voor mijn vriendin een nieuwe motor jas gekocht => http://www.richa.eu/products/textile-jackets/hannah/
Echter had ze hiervoor deze jas : http://www.richa.eu/products/textile-jackets/rix-2/
Deze jas ziet er vrij neutraal uit vind ikzelf, enkel is ze wat getailleerd en zit de rits andersom maar.. de jas is nog in perfecte staat en ik had er nog eentje nodig..
Ze past mij als gegoten (heb alles kunnen verstellen, mouwen etc dus pasvorm is geen punt. Het enige lastige is de rits.. Ik ben van plan deze toch wel te dragen! Want ik heb nog geen textiel vest, enkel leer. Als het regend of koud of juist extra warm is komt een textiel vest altijd van pas he!
Ik veronderstel dat jullie wel allemaal hetzelfde als mij zouden doen, of niet ? :p
Mvg
Beterder bekent als Mijk Sgenk
quote:repulse schreef op 15 juli 2012 @ 17:54:
De taillering is iets te overdreven naar mijn smaak. Maar als je een smalle middel hebt kan het wel, bij de mannenjas zal je zien dat de lijnen rechter lopen.
quote:Bolski schreef op 15 juli 2012 @ 19:16:
Ik zou die jas zo graag willen swaffelen!
quote:Bolski schreef op 15 juli 2012 @ 19:16:
Ik zou die jas zo graag willen swaffelen!
quote:Mike Schenk schreef op 15 juli 2012 @ 17:57:
[...]
Met een simpel korset is dat wel weer op te lossen.
quote:sven311 schreef op 15 juli 2012 @ 16:21:
Deze jas ziet er vrij neutraal uit vind ikzelf, enkel is ze wat getailleerd en zit de rits
a.k.a. Piet de Slaaf
dus...
quote:hc460 schreef op 16 juli 2012 @ 15:57:
Maak eens wat foto's en een filmpje.
Laat jezelf van je beste kant zien en plaats 't op motormeuk.
Merk je vanzelf of t kan of niet...

quote:
En zo wel, is daar ook een "passende" oplossing voor:quote:Lady_Di schreef op 15 juli 2012 @ 17:10:Meestal heeft ook een damesjas niet overdreven veel ruimte voor tieten, dus daar zal je geen last van hebben.
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3