Dit onderwerp is gesloten.
quote:motor-nooby schreef op 16 juli 2012 @ 14:40:
hoe gaat het met die bandjes als je 120 rijdt? Roken ze dan?
quote:Realer schreef op 16 juli 2012 @ 14:37:
Het is een Motolug. Is compleet uit elkaar te halen en in de kofferbak van de auto te vervoeren. (niet in de kofferbak van m'n 118D, maar in mijn vorige auto zou ie hebben gepast).
[afbeelding]
Ze zijn niet goedkoop, maar aangezien we geen ruimte bij het huis hebben om een normale aanhanger te stallen, toch maar voor deze gekozen.
Met ritjes naar de Eifel en Oostenrijk toch al weer de helft van de aanschafprijs in brandstof bespaart!
quote:Realer schreef op 16 juli 2012 @ 13:37:
Werkt super, vind ze alleen nogal prijzig.
Daarbij, op onze aanhanger kan ik gewoon een spanbandje door de velg en om de goot wikkelen.
[afbeelding]
Het is een Motolug. Is compleet uit elkaar te halen en in de kofferbak van de auto te vervoeren. (niet in de kofferbak van m'n 118D, maar in mijn vorige auto zou ie hebben gepast).
[afbeelding]
Ze zijn niet goedkoop, maar aangezien we geen ruimte bij het huis hebben om een normale aanhanger te stallen, toch maar voor deze gekozen.
Met ritjes naar de Eifel en Oostenrijk toch al weer de helft van de aanschafprijs in brandstof bespaart!
quote:motor-nooby schreef op 16 juli 2012 @ 14:40:
quote:MDS schreef op 16 juli 2012 @ 15:05:
[...]
Is een mooi ding, heb er op de motorbeurs nog bij staan kijken. Is het wel een stabiele kar als je wat harder rijdt?!!?!?!?
quote:florisj schreef op 16 juli 2012 @ 15:23:
Zo'n aanhangertje kost 2000 euro ofzo?
quote:
quote:Se Sua schreef op 16 juli 2012 @ 00:00:
[...]
kijk kijk daar komt de uitlaat uit de mouwToevallig van een Gixxer
![]()
Maakt niet uit, staat er niet op en ziet er ongelofeloos bruut uit. Snel pasmaken en foto time.
quote:mr.X schreef op 16 juli 2012 @ 08:56:
[...]
very nice!!
blijft een hele mooie combi zo met de hele fiets
[afbeelding]
quote:florisj schreef op 16 juli 2012 @ 10:25:
[...]
Nice![]()
Wat heb jij eigenlijk voor passagiersstepjes erop zitten?![]()
En wat voor ktp-houder / tail tidy ?
quote:Realer schreef op 16 juli 2012 @ 15:35:
[...]
Heb voor deze, inclusief de extra 10" wielen, reservewiel+houder + spanbanden 1185 euro betaald. Maar dan heb ik hem wel rechtstreeks van Motolug uit Engeland gekocht, inclusief verzendkosten. De Nederlandse importeur kwam op zo'n 1400 euro en dan moest ik hem zelf ophalen...
Tweedehands gaan ze tussen de 900 en 1000 euro, en meestal zijn ze vrij snel verkocht.
quote:rudeness schreef op 16 juli 2012 @ 15:59:
[...]
Maak me gek ik ben nog niet van de Z af en zie dathebbe hebbe hebbe
quote:Realer schreef op 16 juli 2012 @ 13:37:
[...]
Kennissen van mij gebruiken een zelfde soort systeem bij hun circuitfiets. Voorwiel in een rijwielklem en het achterwiel in deze "Tyre down"
[afbeelding]
Werkt super, vind ze alleen nogal prijzig.
Daarbij, op onze aanhanger kan ik gewoon een spanbandje door de velg en om de goot wikkelen.
[afbeelding]
quote:quote:
motor-nooby schreef op 16 juli 2012 @ 14:40:

quote:triple-t schreef op 16 juli 2012 @ 18:05:
wat een bagger weer![]()
hoogste tijd voor een beetje zon en gezellig meeten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Ridge schreef op 16 juli 2012 @ 10:33:
Iemand bekend met onderstaand systeem, ben benieuwd of het onder hugger' past. Die op foto zit een heel stuk verder van het wiel af dan de mijne
[afbeelding]
quote:motor-nooby schreef op 16 juli 2012 @ 12:04:
[...]
Het lijkt me wel ideaal, maar altijd als ik zoiets zie vraag ik me toch af of dit een veilige manier van vastsjorren is. Je haalt namelijk de beweging niet uit de fiets. (aanhanger)
quote:Realer schreef op 16 juli 2012 @ 14:48:
[...]
Geen idee, kijk nooit achterom![]()
Bandjes zijn idd wat klein en smal. En dit zijn de 10" terwijl hij standaard met 8" wordt geleverd!
Op zich gaat het goed, ze hebben een max laadgewicht van 350 kg, de aanhanger weegt 90 kilo in duo-opstelling en de motoren komen geen van beide boven de 250 kg uit. Heb er naar Oostenrijk zo tussen de 90 en 100 km/h mee gereden.
Maar voor mijn eigen gevoel ben ik toch op zoek naar banden met wat meer draagvlak.
quote:Werthers Original schreef op 16 juli 2012 @ 17:30:
[...]
Is nl mag je maar max 90 met een aanhangerik weet niet hoe dat in het buitenland is maar toch zou ik er niet veel harder mee gaan rije denk
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3