Wilhølms Span (eindelijk) on the road

update; de spectre-veren doen ut prima! heb er 3 BAR in zitten en ze blijven mooi op spanning.....
Kan nergens een specifiek manual van een Spectre 1100 vinden, waarin staat hoeveel er in de veren mag, dus hou mijn `slappe Hagons` maar effe in de bak voor het geval ik ergens onderweg met een geplofte schokbreker kom te staan -O- :9
 
full


Heb nu ook een bakkenist!!! eerst wilde hij niet , maar nu vindt hij het prachtig (hij kijkt op de foto zo omdat moeders er te lang over deed om de foto te maken ;) )
 
Jawel maar Hevu is niet zo'n familieman ;) Ga dan naar de NVZ, kunnen we samen bier drinken met Sidebike. @ Wilhelm, alledonders mooi die smile van jullie beiden!
 
he Jan jij ook hier?,

Bedankt voor de link, zal us ff kijke of er ook spectre's in staan......

gr Willem
 
Vind t een mooi span :} ,af & toe ff mee kijken :Y ,
rustiger :N aandoen en die andere lamp der weer op _O-
 
Vind t een mooi span :} ,af & toe ff mee kijken :Y ,
rustiger :N aandoen en die andere lamp der weer op _O-

thanx man, heb ik in ieder geval 1 Fan! :) (zal voor de volgende foto het gasmasker weer eens om de koplamp trekke......)

In het manual stond niets over de achterveren van een Spectre helaas, toch bedankt voor de moeite. Ben inmiddels een manual op het spoor, dus met een beetje geluk weet ik binnenkort hoeveel Bar erin de veren mag. voorals nog heb ik er 3 bar in en zijn ze lekker hard, wat nodig is in dit geval, moet zo rond de 2 weken er weer eens wat bij pompen.
 
Laatst bewerkt:
|( |(
Valt er hier waarschijnlijk niet een kwartje maar een hele gulden

Staat het voor zooitje ver door gezakt en bij het op tillen komt de veer wel 6-8 cm uit de veren.
Moet dus het zaakje gewoon op pompen.

morgen is proberen

full
 
Als ze goed zijn is het prima. Anders kan je er altijd nog andere veertjes op zetten.
Van je camper bijvoorbeeld :)
 
Aha Wilholm ,das mooi anders had ik ff bij www.woesthof.nl (slopert) hier in de buurt gekeken voor je, kom ik nogal vaak, heeft ook een hele stapel wph boeken liggen,

grt Jan
 
Yep
En al uitgevonden dat er gewoon 3 bar in moet :+

Moet bij mij dus uiteindelijk 11-12 bar in.
En kompressor gaat maat tot 8-10 bar :(

Toen ging het licht aan
in een zuurstoffles zit 200bar en middels het reduceer ventiel kun je tot ca 13 bqr gaan

Staan nu dus op 12 bar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan