Schuuropruiming!

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Vond nog het e.e.a. in de schuur. In de aanbieding;

Verstelbare clip-ons voor op een motor met 43mm voorvork. Kwamen bij mij van m'n NC24 VFR 400, maar geloof dat 43mm een redelijk gangbare maat is. Heb ze voor vijf tientjes op Marktplaats gemikt, MF'korting van 20% doen? :9 VERKOCHT! *D

oy0ChTAz3mhebqAvkKtatA==.jpg


w+cJ8Z7kWHeJRHTINajRjw==.jpg


EWV5yWbhFw==.jpg


Verder een reut RS 125 onderdelen. Als het u belieft.

Ook leuk, mooi, aardig en goed voor een strakkere gasreactie; een origineel Adige Aprilia membraan met koolstofvezel klepjes.

Ecy0GIpeim2BQ==.jpg


Op Marktplaats gaat 'ie voor 30 euro, maar hier voor een Geeltje, hoppa!

Een ontgrensde CDI, helpt je van die zure milieudip af. Van 60 voor 50 eurootjes, lieve mensen!

p0dsA==.jpg


Kbe0u3jamuJsOYBuuQH7zA==.jpg


En nog even de methodiek erbij, voor de liefhebbers. Voor meer info zie het RS 125 topic alhier ;) VERKOCHT! *D

NwO5j5m1KamZ6CagXg1OYA==.jpg


Ook in uit de garage gevist een complete contactslotset, eveneens voor een RS 125.

LbY1gOQUiNVfjfDVUzftuA==.jpg


Ik ben zo'n prutser die altijd zijn sleutels kwijt is en dan maar een nieuw setje besteld om vervolgens de sleutel terug te vinden. Deze is dus over! Take it or leave it, MF'prijs à 35 euro. VERKOCHT! *D

Volgende op het lijstje is een mooi vergassertje, een carburateur. Maatje 34mm van Dell'Orto. Komt uit het bouwjaar dat 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis nog de hitlijsten aanvoerde, 1995 dus.

aO11xSgw==.jpg


iuYU+1OyUXbjisuKk6WTPg==.jpg


Ondanks z'n leeftijd doet 'ie het nog prima. Van binnen en buiten schoongemaakt. Vooral een must als je een racepijp gemonteerd hebt, maar ook op een standaardfiets maakt je powerband effe wat smeuïger. Wie roept er 40 euro? Dan is 'ie van jou! VERKOCHT! *D

Helemaal uit Engeland, een schakelpedaaltje met scharnierend uiteinde. Geen geknakte of verbogenpookje meer als je rijkunsten je in de steek laten. Nee, deze klapt gewoon weg en breekt dus niet.

U9MbGkemb2dd0gaEt3nS6A==.jpg


vJW8v0RQNVXNIjmWJ0Y2dQ==.jpg


Amper gebruikt door de komst van een complete remschakelset, dus eigenlijk gewoon nieuw. PJME vraagt er 28 euro voor, op MP kost 'ie je 25 euro, maar hier doe ik 'm voor 30 euro nog op de post ook! Je zegt het maar. VERKOCHT! *D

Dat was de inhoud van mijn schuur weer. PB staat aan, mail ook, postduiven schiet ik af en onverwachts langskomen apprecieer ik evenmin. Ik hoor het mensen! Goedemiddag en een fijne woensdag verder! :9 :W
 
Laatst bewerkt:
Wat is de maat van het asje waar het schakelpedaal op komt.
En de lengte asgat en heveltje waar je voet op komt.
 
Laatst bewerkt:
Mensen, mensen! :}

Als warme broodjes... de carburateur is weg en ook de contactslotset heeft al een nieuw adres toegewezen gekregen, wat zeg ik; zelfs de clip ons lijken al een nieuw baasje te hebbe! :o

RS 125 eigenaars, laten jullie die CDI, het schakelpedaaltje en het membraan die nog over zijn nou eenzaam en alleen achter? Nee toch zeker?! :N :9

Alles in één keer kopen kan natuurlijk ook. Maken we er gewoon een mooi prijsje van! :Y Doen we zonder morren. :9

Waar wacht je nog op? *O*
 
Zo dan, munten zijn binnen van de eerste artikelen. De andere onderdelen mogen ook een nieuw tehuis. Doe eens een poging me te overtuigen! O-)

Kickje ook weer! :9
 
Zo dan, munten zijn binnen van de eerste artikelen. De andere onderdelen mogen ook een nieuw tehuis. Doe eens een poging me te overtuigen! O-)

Kickje ook weer! :9

Ik kick je voor dat schakelpedaaltje...15 euro, pak aan !

Voor meer = langer wachten ! Schuif in een enveloppe en haal binnen die centen !

ik dacht...als het voor hem werkt, werkt het voor mij misschien ook ;)
 
Sorry man! Mijn oprechte excuses, medeleven en op mijn knieën gaan en alles. :$

Heb nou een potentiële koper voor het schakelpookje, maar mijn randomreader kon niet tegen een glas fris. Nou moet ik een nieuwe B| Morgen nieuwe halen, kan ik kijken of die gozer de centjes naar mij overgemaakt heeft. Zo niet, dan laat ik het weten en komen we wel tot een deal. Of niet. Of natuurlijk gewoon wel. *D

Laat het je weten en tot die tijd; een spannend muziekje!
 
Nou triaatje... geluk voor mij, minder voor jou! :o Hij is verkocht! :$

Spijt me enorm, zoals je kunt begrijpen. Dus om het goed te maken stuur ik je deze prachtig onderhouden luchtgitaar! *D

guitarstand.jpg


Zonder standaard overigens, want die kan ik zelf te goed gebruiken :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan