Het grote allesomvattende BMW Boxer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf heb ik een R100RT en een R60/6

De R100RT is nu iets veranderd, ik as het beu om die kuip elke keer vast te moeten zetten en te moeten repareren. Hij staat er nu zo bij.

full





Alleen met monteren had ik een |( |( |( |( |( moment. Te vlug willen gaan en er als alleen het scherm erop moet er achter komen dat je 2 draadjes vergeten bent. 2 hele belangrijke draadjes, die van de knippers. En mouse vertikt het om ze er op een andere manier in te zetten dan de originele manier, en dus kon alles er weer af :( :( :( :( :+
 
Laatst bewerkt:
|(

Lol, wist niet dat jij hier ook zat Marcel. *D

anyway, wat me trouwens wel opviel aan deze kleine fiets is dat niemand je ziet, ik reed voorheen altijd grote rode gevaartes, met deze brommer gaan mensen je echt over het hoofd zien, gisteren al twee keer meegemaakt. :+
 
Kon de verleiding weer niet weerstaan

heb gisterenBMW gekocht

Effe nalopen
Wat ik al zo gezien heb

Verstelbare koni's, dubbele schijfrem, cockpit +tellers in kuip, goed zadel, zgan banden etc etc
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto die ik zojuist gemaakt heb.
Hier zat krauser rek en ik had niet het originele beugeltje voor de knipperlichten.
Dankzij de vrijgevigheid van sunaj-janus ziet mijn achterkant van de BMW er uit zoals ie moet zijn

Thanks M8 :]
enne proficiat met je nieuwe baan *O*

sunaj-11.jpg
 
Hier een foto die ik zojuist gemaakt heb.
Hier zat krauser rek en ik had niet het originele beugeltje voor de knipperlichten.
Dankzij de vrijgevigheid van sunaj-janus ziet mijn achterkant van de BMW er uit zoals ie moet zijn

Thanks M8 :]
enne proficiat met je nieuwe baan *O*

[afbeelding]

Proficiat met je nieuwe aankoop.
Sigaar-uitlaten op deze motor?
Je hebt het virus wel erg te pakken, weet nu al dat dit niet de laatste aankoop in de rij is.
Succes!
 
|(

Lol, wist niet dat jij hier ook zat Marcel. *D

anyway, wat me trouwens wel opviel aan deze kleine fiets is dat niemand je ziet, ik reed voorheen altijd grote rode gevaartes, met deze brommer gaan mensen je echt over het hoofd zien, gisteren al twee keer meegemaakt. :+


Weet niet of Marcel hier zit maar ik wel. Ben veel bij Marcel om aan mijn motoren te sleutelen hehehehe
 
Proficiat met je nieuwe aankoop.
Sigaar-uitlaten op deze motor?
Je hebt het virus wel erg te pakken, weet nu al dat dit niet de laatste aankoop in de rij is.
Succes!


Foto is van mijn /5,
hier zat geen knipperlicht beugeltje op

Nee nieuwe aan koop is een R100T van mei 1980

Heb zojuist wat door mijn bieb gebladert en kwam erachter dat die RT, de eerste was in de maand mei.
Dus waarschijnlijk is RT donderdag 1 mei als eerste die dag van de band gerold
Kleinigheidje, maar ook dit vind ik leuk om uit te zoeken

NL kenteken is van 23-5, dus binnen 3 weken na productie, reed BMW op de NL wegen

Ben er nog niet uit wie de motor van 80-85 heeft gehad, maar vanaf 85 t/m 2005 is ie van dezelfde eigenaar geweest en van 2005 t/m 2012 dus van degene waarvan ik hem gekocht heb.
Kan dus zomaar zijn dat ik de 4de eigenaar ben in 32 jaar.................
 
Hier een foto die ik zojuist gemaakt heb.
Hier zat krauser rek en ik had niet het originele beugeltje voor de knipperlichten.
Dankzij de vrijgevigheid van sunaj-janus ziet mijn achterkant van de BMW er uit zoals ie moet zijn

Thanks M8 :]
enne proficiat met je nieuwe baan *O*

Thanks en ziet er goed uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan