Rizoma kentekenplaat houder, Universeel

Ralf1977

MF veteraan
25 jun 2007
5.834
0
Breda
Mooie verstelbare kentekenplaat houder te koop..
Het is een echte Rizoma.. Dus geen Chinese rotzooi

De ophangpunten zitten ongeveer 120 mm van elkaar vandaan.

Foto-KPKULH3H.jpg

Foto-U7YLQXOM.jpg

Foto-KTISQU4W.jpg


De kentekenplaathouder met led kentekenplaat verlichting koste nieuw 160 euro.
Hij mag weg voor ongeveer de helft.

Biedingen en of vragen kunnen via PM.
 
160????

Dat is volgens mij de oude ER6N houder van FL die ik voor 50,- aan je verkocht hebt???

Was een mats prijsje voor je en nu zet jij hem weer te koop op mf???

:N
 
Bod op basis van de bovenstaande info, 31,25% van de nieuwprijs oftewel 50,- incl verzendkosten.
Ik heb dan nog wel de exacte bevestigingsmaten nodig en het artikelnummer. Dan kan ik kijken en/of meten of het gaat passen.
 
Wat een gedoe/gemopper. Het komt niet netjes over om iets goedkoop in te kopen van een MFer om hem (kort) daarna met winst te verkopen op hetzelfde medium.

Maar aan de andere kant, laat Ralf gewoon verkopen wat hij wil. Als hij met de staatsloterij een fiets van 400euro wint, is hij toch ook niet verplicht hem gratis te 'verkopen'?

@ ralf: ik zou hem gewoon op marktplaats zetten, dat zou ik initieel ook al doen als ik wist dat de vorige eigenaar er over zou kunnen zeuren.
 
Laat ik nu gewoon eens eerlijk zijn dan.
Ten eerste mag ik Thug heel erg graag.

Ten 2e heb ik m van hem overgenomen voor meer dan 50 euro maar weet hij dit waarschijnlijk niet eens meer omdat het al een jaar geleden is.

Ten 3e meneer DerLange : Als je denkt mij een klootzak te kunnen noemen moet je dat recht in mijn gezicht doen ipv via een forum waar je 30 berichtjes op heb geplaatst.

Heb m ook op Marktplaats staan en heb daar een bod van 70 euro gehad.
Dus 50 euro incl verzendkosten is te weinig.
 
Haha dikke flameware hier, best prijzig voor een stukje metaal met verf maarja merkspul dus iedereen betaald wel ( heb zelf een houder uit engeland voor 25 euro zit nog strakker ook)
 
Laat ik nu gewoon eens eerlijk zijn dan.
Ten eerste mag ik Thug heel erg graag.

Ten 2e heb ik m van hem overgenomen voor meer dan 50 euro maar weet hij dit waarschijnlijk niet eens meer omdat het al een jaar geleden is.

Ten 3e meneer DerLange : Als je denkt mij een klootzak te kunnen noemen moet je dat recht in mijn gezicht doen ipv via een forum waar je 30 berichtjes op heb geplaatst.

Heb m ook op Marktplaats staan en heb daar een bod van 70 euro gehad.
Dus 50 euro incl verzendkosten is te weinig
.
Hoi Ralf, ik laat het dan aan mij voorbij gaan. Wil best nog switchen met verzendkosten maar 70,- wordt mij teveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan