Wilhølms Span (eindelijk) on the road

maakt niet uit hoor, zie dat jij de veren in je voorvork hebt? Heb je achter ook luchtvering dan?

Nope
Achter zit de orginele slaberdewatskie veren en dempers van de kawa.

Hier gaan uit eindelijk Hagons in komen als ik tijd heb.

Ga ik wel zelf halen, probleem is dat je na 2 uur nog niet weg bent _O-
 
Nope
Achter zit de orginele slaberdewatskie veren en dempers van de kawa.

Hier gaan uit eindelijk Hagons in komen als ik tijd heb.

Ga ik wel zelf halen, probleem is dat je na 2 uur nog niet weg bent _O-



Rijd jij ook met een kawasaki dan ??

De originele luchtveren van de KZ1100 Spectre voldoen prima!!!
 
Vind hem zo ook al wat hebben hoor!!

Alleen die chesterfield-zetel kan er idd wel uut!!

Zo zie je maar weer dat die ouwe kawa's overal goed voor zijn!!
 
He Wilholm,

Jij ook hier, leuk bakkie man.
Thanx erik!! inmiddels heb je er in het echt ook even bij mogen kwijlen , dan is ie nog leuker he??

Net terug van vakantie ,direct de banden opgepompt en ff gaan biere bij broer Oel in
Heiloo, heerlijk met dat warme weer , in sweater over de afsluitdijk , pot oppe kop en gaaaaan, heerlijk gereden!!
 
Oel lust geen bier, hij proeft het niet. Als hij bier drinkt accepteerd hij de smaak en slikt het door!! :-)
 
Ja, maar dat was na een feestje. Hij was met de Franse Ferrarri(ook zijn eigen woorden).
 
ja haha zijn franse ferrari, zo een heb ik ook, maar dan het type "gezinsbakspecial" met "vliegtuigzwaaioptie" ........ook een grijze
 
Tis al weer even geleden dat ik wat gepost heb hier. Heb in de tussentijd aardig wat km gemaakt en kan de conclusie wel trekken dat zijspanrijden echt verslavend is.

Helaas nu geveld door een liesbreuk , hetgeen niet zo lekker aanvoelt tijdens het rijden.
Jammer genoeg kon ik daarom niet naar de MA-run. Daarnaast zit er ook nog een scheur in de cilinderkop, welke dan toch maar vervangen moet worden.

verdere ideeen:

moet nog een brace in voorvork
spatbord zijspanbak strak over wiel bouwen+ andere verlichting
nieuwe (andere) stuurdemper

iemand suggesties?

Word weer druk wintertje......zal binnenkort nog eens wat foto's posten 8-)
 
bedankt jan!!

Vind zo'n brace nog behoorlijk prijzig hoor......wij hebben op ut werk een lazersnijert, dus wil eigelijk wel eigen ontwerp make.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan