Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
S20 rijdt heerlijk. Ook in de regen. Is wel even wennen als je (zoals ik) van Michelin afkomt. Gaan alleen niet zolang mee
Bij mij liggen er al MPR3 op. Heb ze er zelf opgelegd. Kwam op 276€.
Ik bestel mijn banden via novarota.be maar wat betreft de S20, die hebben ze niet in 150/70/17 maat :?
Niet dat het zo erg is, want ik ben tot hier toe erg tevreden over mijn MPR3'tjes, maar wilde de prijs vergelijken.
 
BT023 NT / GT, 2ct dual compound technologie (SPORT TOUR)

voor en achter maand geleden
voor 350 met op en balans


en op weg naar deel 9
 
Laatst bewerkt:
ik laat ze hier altijd vervangen:
http://link.marktplaats.nl/578196264

Wel een stukje vanaf Belgie :X
Valt mee - ongeveer 175km, en niet ver van Scheveningen, een plaats waar ik vroeger al eens regelmatig kwam. Zou er een daguitstapje van kunnen maken.

Maar verder, buiten het uitbalanceren kan ik alles zelf, en tot hiertoe lijkt het mij niet nodig om ze te laten balanceren. Ben intussen al tot 150km/u geweest, en niets ongewoon gevoeld.

Bij de S20 ontbreekt idd maat 150/70/17. Welke heb jij er dan laten opzetten? Anderzijds ontbreekt diezelfde maat ook in het lijstje van de MPR3, maar die bestaat wel degelijk. Die heb ik op de mijne staan.
Laatste pagina weer. en dan is er weer een deeltje vol.

Wie voelt zich geroepen straks deel 9 te openen?
Voel mij niet meteen geroepen, heb nog wat te weinig ervaring op het MF. Maar zal zeker wel weer aanwezig zijn in deel 9 :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er 65 voor betaald
er zijn er veel zag zelf prijzen va 125 a 150 euro in eindhoven
In dat geval nogmaals dank voor die link!!! :Y

Nog iets, het dringt nu pas tot mij door - de weergave stopt bij 99.999km, maar als ik het goed begrepen hebt blijft het computertje eigenlijk wel doortellen? Ook goed om te weten. Als ik aan de 100.000km zit weet ik nu meteen dat het niet noodzakelijk is om onmiddellijk tot aktie over te gaan. Als hij bijvoorbeeld 103.548km blijkt te hebben, kan hij dus die teller resetten, en er 3.548km van maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mail en win

overal waar je wat kan winnen doe ik mee
hennie doet allelei puzzel
en ik vul alles in

staat er in motor altijd mail en win
je weet nooit dus invullen

stond er in maand juni iets over over knipper

dus invullen

vandaag krijg ik een pakketje binnen

dacht ik heb niks besteld was vancyccom sport

maak ik hem open zat er 2 set steath aero/led knipperlichten in met een brief mail en win 2012 motor


Foto-8CXIJNWO.jpg
 
Grmbl.
Zojuist op de a16 lekker doorrijden.
Rem af voor de afrit naar waalwijk, lijkt het ineens alsof er een dwerg tegen mijn voetsteunen aan zit te rammen, en daarna ook weer moeite om naar de 160/170 te komen.
Dacht dat ze de problemen hadden opgelost, iemand enig idee?
 
Zwak punt bij de GSXF! De verbinding van de uitlaatcollector met de buis van de einddemper. Als je veel door de regen rijdt, gaan die klemplaatjes (waar de beugel rond zit), gewoon volledig wegroesten.
[afbeelding]
Ik wist dit eigenlijk al van mijn vorige GSXF, maar heb het toch weer te lang laten wachten om te behandelen, gevolg, de beugel is kapotgeroest, op twee andere plaatsen ook al zeer dun.
[afbeelding]
Dus alles met een koperen borstel proper gemaakt, behandeld met hittebestendige lak (800°C, maar achteraf gezien had ik liever zwart genomen), en twee spanbanden rondgetrokken. Niettegenstaande deze van inox zijn heb ik de schroeven meer naar boven geplaatst zodat ze minder water (en zout) te verduren krijgen.
[afbeelding]
Maar heeft het zin dat ik dit probleem meld? De meesten hier rijden toch niet in de regen :+
Naar aanleiding van jouw post dit vanmiddag even gecontroleerd bij de mijne en hij was inderdaad ook door :') even een nieuwe slangenklem erop en klaar.
 
Laatst bewerkt:
weet iemand toevallig de lengte van de achterschokbreker van het oude model?

ik zou er erg mee geholpen zijn :}

bvd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan