pinkers kapot op reis...hulp ?

rebel1982

Die hard MF'er
3 jun 2012
851
7
temse
hallo beste forummers ik zit aan de zee met mijn yamaha sr250 en de pinkers hebben opgegeven... ze doen het alle 4 niet meer en op het dashboard brandt het lichtje ook niet, ligt dit aan de schakelaar met slecht contact? of waar kan ik het best kijken
 
jaren gedaan, hoezo?

linkerarm onder rechterarm door steken.
koppeling in en rechterarm uit steken.
gewoon je rechterarm uit steken.
rechterbeen uitsteken.
gewoon gaan, kan ook nog. : P

ik dacht dat jij oldskool reed?
vroeger zaten er nog geen knippers op de fietsen, net als bij mijn 63'er Rap.
 
Laatst bewerkt:
jaren gedaan, hoezo?

linkerarm onder rechterarm door steken.
koppeling in en rechterarm uit steken.
gewoon je rechterarm uit steken.
rechterbeen uitsteken.
gewoon gaan, kan ook nog. : P

ik dacht dat jij oldskool reed?
vroeger zaten er nog geen knippers op de fietsen, net als bij mijn 63'er Rap.


lekker handig hahaha,


ja ik rijd oldskool en heb goedwerkende knippers idd,
veel veiliger en makkelijker :9 :]


laatst waren ze een keer defect [schakelaar] links.
nou... invoegen op de snelweg of een baantje opschuiven met 130 zonder knippers,
ik vind/vond het niks en heb ze snel weer gerepareerd :]
 
lekker handig hahaha,


ja ik rijd oldskool en heb goedwerkende knippers idd,
veel veiliger en makkelijker :9 :]


laatst waren ze een keer defect [schakelaar] links.
nou... invoegen op de snelweg of een baantje opschuiven met 130 zonder knippers,
ik vind/vond het niks en heb ze snel weer gerepareerd :]

Valt me van je tegen SD! je went er vrij snel aan hoor en de rechter knippers mis je niet echt, baantje naar links vind ik juist wel prettig: je zit met een slaapverwekkende snelheid op de rechterbaan (want harder mag je niet in dit land...), linker hand in je zij, je kijkt over je linker schouder om te zien of je ruimte hebt en steekt gelijk je hand uit. 130 is nog heel goed te doen met 1 hand aan het stuur, dus ik zie het probleem niet zo. (baantje naar rechts is gewoon kijken en gaan :X en ff geen baantje wisselen als de blauwe petten in de buurt rijden werkt ook O-) )

Ontopic: hand uitsteken, wanneer dit niet kan dan maar zonder richting aan te geven :]
 
Laatst bewerkt:
Valt me van je tegen SD! je went er vrij snel aan hoor en de rechter knippers mis je niet echt, baantje naar links vind ik juist wel prettig: je zit met een slaapverwekkende snelheid op de rechterbaan (want harder mag je niet in dit land...), linker hand in je zij, je kijkt over je linker schouder om te zien of je ruimte hebt en steekt gelijk je hand uit. 130 is nog heel goed te doen met 1 hand aan het stuur, dus ik zie het probleem niet zo. (baantje naar rechts is gewoon kijken en gaan :X en ff geen baantje wisselen als de blauwe petten in de buurt rijden werkt ook O-) )

Ontopic: hand uitsteken, wanneer dit niet kan dan maar zonder richting aan te geven :]



_O- :W O-)






;)
 
schakelaar aan handvat heb ik opengevezen, alles in orde, fichedoos heeft dit ouwe model niet... dus zal de pinkerdoos kapot zijn, ik ga s kijken bij cmsnl. als iemand goedkopere website weet mag je altijd laten weten
dank voor de reacties, ben er veilig mee thuisgeraakt
 
schakelaar aan handvat heb ik opengevezen, alles in orde, fichedoos heeft dit ouwe model niet... dus zal de pinkerdoos kapot zijn, ik ga s kijken bij cmsnl. als iemand goedkopere website weet mag je altijd laten weten
dank voor de reacties, ben er veilig mee thuisgeraakt

Volgens mij hebben ze die dingen ook bij Louis, ik denk dat je daar goedkoper uit bent. (je zou gelijk een elektronische kunnen nemen, dan kun je er in de toekomst LED's aan hangen zonder dat ze snel gaan knipperen).

Als het echt een oude motor is hoeven er gegeens knippers op te zitten, als je dat uitzoekt (vast wel ergens te vinden hier op MF) kun je ze er wellicht ook gewoon afhalen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan