hier meer geluk,gezocht apehanger

edled

Rookie
12 dec 2004
27
0
berkel
hoi,

ik ben opzoek naar een apehanger 40 of 50cm hoog 1"dik.
en als iemand nog controls heeft liggen zonder handels er an denk an me.


gr edled
 
o,ja ik zit tot zondagavond in spanje dus v,a maandag worden al die aanbiedingen verwerkt.

thx
 
een apehanger 40 of 50cm hoog???????

Is dat zoiets als een kabouter die een kneedown maakt?????




















:+
 
Wat is een apehanger :?

Apehanger:
full
 
Same here. Althans misschien neem ik tezijnertijd een iets ander modelletje want deze is wel erg recht-toe-recht-aan, maar voorlopig ben ik er wel tevreden mee. :)

Laatst hadden ze bij Harleyworld nog wat stuurtjes liggen voor 35 euro. Ik weet niet zeker of er ook apehangers tussen lagen, maar ik dacht het wel.
 
ik zag bij o.i.t. in Breda een soort kruising hangen tussen een z-bar en een apehanger, een soort hele grote hoge z-ape-bar zeg maar, kostte maar liefst 406 euro !!!
 
hoi,

ik ben opzoek naar een apehanger 40 of 50cm hoog 1"dik.
en als iemand nog controls heeft liggen zonder handels er an denk an me.


gr edled
Is gratis afhalen in Utrecht goedkoop genoeg ? Zit wat roest op, jaren in de schuur gelegen ( zat op de Bitch )

bitchmul.jpg


Mail me maar op: max@nitromax.nl bij interesse

[edit]Oeps, lees net pas dat'ie 1" moet zijn ,geen idee meer wat de mijne is, zal straks thuis ff meten[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Is gratis afhalen in Utrecht goedkoop genoeg ? Zit wat roest op, jaren in de schuur gelegen ( zat op de Bitch )

Mail me maar op: max@nitromax.nl bij interesse

[edit]Oeps, lees net pas dat'ie 1" moet zijn ,geen idee meer wat de mijne is, zal straks thuis ff meten[/edit]
als ie gratis is wil ik hem ook wel :) :) :)

een "echte drent" hef een heek'l an betaal'n ;)
 
Ik hoor het wel, heb een hoop troep opgehaald uit een ouwe schuur waar ik van alles opgeslagen had.
zoals daar zijn, een Chevy K30, ee Jag trike(oh nee, die was al weg he) een Bitch, een Birdie.........

dus je hebt nu weer ruumte ?
laat ik nou nog een choppertje over hebben :X
 
zoals daar zijn, een Chevy K30, ee Jag trike(oh nee, die was al weg he) een Bitch, een Birdie.........

dus je hebt nu weer ruumte ?
laat ik nou nog een choppertje over hebben :X
Nee, had ooit een garage met een maatje samen en die moest'ie ( na het overlijden van de eigenaar van de garage ) snel leeghalen, heb ik van de week gehaald ( vorkpoten, velgen, remtrommel, Mustangtank van de Bitch etcetc )
 
Terug
Bovenaan Onderaan