HMV Races Mill 2012. PICCIES!!!!!!!!

In Mill, waar wij dus niet waren en geen camera's bij ons hadden, liep ik een oude vriend tegen het lijf.....Hans de Wit. Op zijn König. De enige originele König in NL. Door Hans in de seventies zelf nieuw gekocht voor 10.000 gulden....(voor de jongere lezers onder ons:dat was een munt die twee keer zoveel waard was als de euro, maar waar je maar de helft voor terug kreeg als euro)

Hans racet er nog steeds mee.......
full
 
Zo, jullie wilden meetrekfoto's. Dan krijgen jullie meetrekfoto's...

Deze is op verzoek omdat we eigenlijk deze man moeten eren om zijn verdiensten in de motorsport in Nederland. Cas Swart op een Ducati Desmo uit 1965. Cas draait nog steeds zijn rondjes op zijn breedcarter Ducati.....let wel, deze man is bijna 85 jaar.......daarom speciaal voor Cas......gisteren in actie in Mill.
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Theo en Anne Marie,

Ik meende in een oogflits Theo te zien fotograveren, maar toen dacht ik ze zijn er niet , (Want Theo moest werken.
Maar dus toch heeft mijn oogflist mij niet bedrogen.
Ik zie de fotos van mij solo en samen met Opahaha wel verschijnen.

Het word nu ook onder andere een sport om jullie te spotten.

Groeten Bert
 
Hallo Theo en Anne Marie,

Ik meende in een oogflits Theo te zien fotograveren, maar toen dacht ik ze zijn er niet , (Want Theo moest werken.
Maar dus toch heeft mijn oogflist mij niet bedrogen.
Ik zie de fotos van mij solo en samen met Opahaha wel verschijnen.

Het word nu ook onder andere een sport om jullie te spotten.

Groeten Bert


Hoi Bert, wij zagen jullie (jou, Geert en Marian, in een flits aan het eind van de prijsuitreiking en wilden jullie even begroeten, maar jullie waren ineens weg. Omdat ik een deel van de nacht van zaterdag op zondag had gewerkt en dus pas na 3 uur op bed lag en een paar uur later weer in de auto zat op weg naar Mill, hadden we even geen energie meer om jullie op te zoeken. Waarvoor excuses. Ik heb zaterdag zoveel stennis geschopt ivb met mijn vrije dagen, dat iemand er in is gedoken en er achter kwam dat eea. niet helemaal eerlijk was toegewezen, waardoor ik plotseling alsnog vrij kreeg. Ik moet er wel voor op de mat komen deze week bij het management. Maar dat doe ik met plezier.
 
Hallo Theo en Anne Marie,

Ik meende in een oogflits Theo te zien fotograveren, maar toen dacht ik ze zijn er niet , (Want Theo moest werken.
Maar dus toch heeft mijn oogflist mij niet bedrogen.
Ik zie de fotos van mij solo en samen met Opahaha wel verschijnen.

Het word nu ook onder andere een sport om jullie te spotten.

Groeten Bert


*O* *O* *grinnik* *O* *O*
 
Hallo Theo en Anne Marie,

Ik meende in een oogflits Theo te zien fotograveren, maar toen dacht ik ze zijn er niet , (Want Theo moest werken.
Maar dus toch heeft mijn oogflist mij niet bedrogen.
Ik zie de fotos van mij solo en samen met Opahaha wel verschijnen.

Het word nu ook onder andere een sport om jullie te spotten.

Groeten Bert


Hoe kan dat Bert? We hebben geen foto's toch? Zie de OP. (OpeningsPost) O-) O-) O-) O-)
 
Hallo Theo en Anne Marie,

Ik meende in een oogflits Theo te zien fotograveren, maar toen dacht ik ze zijn er niet , (Want Theo moest werken.
Maar dus toch heeft mijn oogflist mij niet bedrogen.
Ik zie de fotos van mij solo en samen met Opahaha wel verschijnen.

Het word nu ook onder andere een sport om jullie te spotten.

Groeten Bert


Moet toch beter mijn buik gaan inhouden op die dagen...
 
HMV races zonder vader en zoon Janssen bestaat niet. Dus Evert en Raymond, waren er gelukkig ook. Hier dus Evert. Uiteraard op zijn Velocette MAC.
full
 
Bert (en ook Geert en Cas) en vele,vele anderen. We hebben uiteraard nog meer foto's van jullie uit Mill. Ze komen op dvd naar jullie toe. Like before.
 
Het demoteam (zie ook de foto hierboven van Hans de Wit) van Jan Kostwinder was ook weer van de partij.......hier Theo Reijnen op een Gilera 500/4. Is dat mooi of is dat mooi?
full
 
Laatst bewerkt:
Haha, it seems there are now three of us who are grateful to Geert for his skilful services 'in the chair'. Who will win Geert's favour at Eext?? Will he increase his fee due to increased demand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan