hm quichshifter ducati 848/1098/1198

ramontjesrad

MF veteraan
22 sep 2006
6.809
0
Nijmegen
Tekoop,

Hm quickshifter,het is een push&pull dus onderbreking bij zowel op als terugschakelen.

De quickshifter is in goede staat met natuurlijk wel de normale gebruikssporen.
Hij wordt geleverd compleet met schakelstang (deze moet normaal apart besteld worden) en je blijft het normale schakelen behouden dus niet gp stijl.

Hij heeft bij mij op mijn 1198 gezeten en past ook op de 1098 en de 848 en wellicht ook op andere types.

hij wordt geleverd met nederlandse beschrijving hoe je hem moet installeren en instellen.

Groeten Ramon.

Prijs? ---> doe een goed bod en misschien komen we der wel uit.





full
 
Tekoop,

Hm quickshifter,het is een push&pull dus onderbreking bij zowel op als terugschakelen.

De quickshifter is in goede staat met natuurlijk wel de normale gebruikssporen.
Hij wordt geleverd compleet met schakelstang (deze moet normaal apart besteld worden) en je blijft het normale schakelen behouden dus niet gp stijl.

Hij heeft bij mij op mijn 1198 gezeten en past ook op de 1098 en de 848 en wellicht ook op andere types.

hij wordt geleverd met nederlandse beschrijving hoe je hem moet installeren en instellen.

Groeten Ramon.

Prijs? ---> doe een goed bod en misschien komen we der wel uit.





[afbeelding]

Hallo Ramon,

Ik ben op zoek naar zo'n ding, maar niemand kan me vertellen of deze op mijn motor past (moto morini corsaro 1200).
Heb je hiervoor geen Power commander nodig?

Groetjes René
Ik ben
 
Hallo Ramon,

Ik ben op zoek naar zo'n ding, maar niemand kan me vertellen of deze op mijn motor past (moto morini corsaro 1200).
Heb je hiervoor geen Power commander nodig?

Groetjes René
Ik ben

hey,

ik zou ook niet durven zeggen of deze zo op je motor past,het zal in theorie wel gaan want hij pakt de geschakelde spanning vanaf de bedrading tussen de bobine's bij de ducati en verder de massa die rechtstreeks op de accu zit.

Het is een ''stand alone'' dus ook zonder power commander is deze te gebruiken en via het lcd scherm makkelijk in testellen.

Groeten Ramon als je wilt en je bent in de buurt mag je wel een kijkje komen nemen of die wel of niet past?
 
hey,

ik zou ook niet durven zeggen of deze zo op je motor past,het zal in theorie wel gaan want hij pakt de geschakelde spanning vanaf de bedrading tussen de bobine's bij de ducati en verder de massa die rechtstreeks op de accu zit.

Het is een ''stand alone'' dus ook zonder power commander is deze te gebruiken en via het lcd scherm makkelijk in testellen.

Groeten Ramon als je wilt en je bent in de buurt mag je wel een kijkje komen nemen of die wel of niet past?


Misschien wel een goed idee. In welke stad/dorp woon je?

Groeten René
 
ik kom zelf uit nijmegen.

Groeten Ramon.

Da's gunstig. Ik kom regelmatig in die buurt.
Als ik op de website van HM kijk zie ik dat het systeem 'Plus Ducati' dezelfde connectoren heeft als mijn motor.
Ik wat foto's genomen van de connectoren van de bobines. Komen deze overeen met jouw systeem?
full
 
Da's gunstig. Ik kom regelmatig in die buurt.
Als ik op de website van HM kijk zie ik dat het systeem 'Plus Ducati' dezelfde connectoren heeft als mijn motor.
Ik wat foto's genomen van de connectoren van de bobines. Komen deze overeen met jouw systeem?[afbeelding]


heb ze even vergeleken en ze komen idd overeen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan