op welkemotorrijdt rossi volgend jaar?

op welke motor rijdt Rossi volgend jaar?

  • Ducati?

    Stemmen: 35 42,2%
  • Honda?

    Stemmen: 7 8,4%
  • Yamaha?

    Stemmen: 41 49,4%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vale heeft zijn kansen ook gehad. ;)

Yamaha zoekt geen tweede man die voor het kampioenschap vecht, Yamaha zoekt een goede wingman voor Lorenzo. Een goede tweede man die voor tweede vecht, dus. Dovi heeft laten zien dat-ie dat best kan, en hij laat zien dat hij buiten de aliens toch een maatje groter is dan veel andere coureurs.

Helaas voor hem heeft Valentino negen titels op zijn naam staan. :+

Precies, dan wordt je als een Barrichello of Edwards: Altijd in het belang van je teammaat rijden. En waarschijnlijk ook niet met het zelfde materiaal als Lorenzo. Daarom dacht ik dat Rossi hier nooit voor zou tekenen.
 
Hot news!! Op welke fiets rijdt Rossi volgend jaar? :+

full


Pff die media en fans, dat wordt voor sommigen echt nagelbijten de komende uren, dagen, weken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan heeft hij zeker de sleutel van het pand , want Yamaha is van half Juli tot eind Augustus gesloten _O- _O- :W

Ik denk dat de baas van Yamaha wel een sleutel van het pand heeft. En dat die de deur wel voor Rossi open maakt.

Overigens hoor ik van meer kanten dat Rossi net in Schiphol-Rijk geweest is.
 
Ik denk dat de baas van Yamaha wel een sleutel van het pand heeft. En dat die de deur wel voor Rossi open maakt.

Overigens hoor ik van meer kanten dat Rossi net in Schiphol-Rijk geweest is.


YES YES.ik hoop dat het waar word wat men zegt.
 
dit is de ontkennings fase voor gerrit, die ziet rossi liever niet komen :+
 
Er gaan nu ook weer geruchten rond dat de Twitter pagina van Niall Mackenzie gehackt was _O-

GTST is er niks bij :+
 
Laten we het zo stellen .......de wens is de vader van de gedachte .
Al geven ze me volgend jaar 100 paddockkaarten maar als die VR in het Yamahakamp zou komen (denk nml eerder Bradl ) is de lol er voor mij af.


Gerrit was is het probleem als ik vragen mag tussen U rossi en yamaha?
 
Laten we het zo stellen .......de wens is de vader van de gedachte .
Al geven ze me volgend jaar 100 paddockkaarten maar als die VR in het Yamahakamp zou komen (denk nml eerder Bradl ) is de lol er voor mij af.
dan neem ik ze graag van je over :+
 
Ik ga hier niet op in ....sorrie blader maar heel ver terug dan kom je het wel tegen .
Als ik hier op reageer noemen ze me straks Yonny1957 _O- _O- :W


Das een naald in een hooiberg,.. is niet te vinden....

Ben wel benieuwd wat er gebeurt is, dat je de lol er niet van in ziet om met de coureur waar je fan van bent (lorenzo) in een paddock te zitten, puur omdat er iemand anders bij is die je niet mag.... Ik zou er persoonlijk gewoon schijt aan hebben....

Maaruh, ben wel heel nieuwsgierig,.. je mag het ook naar PM sturen :9, ik hou het echt niet tegen je,....
 
Das een naald in een hooiberg,.. is niet te vinden....

Ben wel benieuwd wat er gebeurt is, dat je de lol er niet van in ziet om met de coureur waar je fan van bent (lorenzo) in een paddock te zitten, puur omdat er iemand anders bij is die je niet mag.... Ik zou er persoonlijk gewoon schijt aan hebben....

Maaruh, ben wel heel nieuwsgierig,.. je mag het ook naar PM sturen :9, ik hou het echt niet tegen je,....

:^
Vertel vertel! We zullen je echt geen Yonny noemen. Echt niet. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan