Cardo Scala Rider Q2 Multiset PRO

Micha1976

Die hard MF'er
5 jul 2007
401
0
Harderwijk (Gelderland)
Goedemiddag allen,

Nu mijn vrouw is gestopt met motorrijden is de Scala set overbodig geworden. De set is een jaar oud en dus zo goed als nieuw. Ligt al uitgebouwd klaar te wachten op een nieuwe eigenaar. Uiteraard is deze uitgebreid te testen.

De beschrijving voor wie de set nog niet kent:

"Cardo Scala Rider Q2 PRO XL De Cardo Scala Rider Q2 Multiset PRO XL is een zeer uitgebreide headsetoplossing voor op de motor. Met deze headsets luister je naar de radio of je eigen muziek, ontvang je instructies van je navigatiesysteem, bel je handsfree via Bluetooth, en communiceer je met andere motorrijders. Dankzij de multiple device connection (MDC)-technologie zijn al deze functies nagenoeg tegelijkertijd te gebruiken. Klik de Scala Rider op uw helm, hang de microfoon voor uw mond, plaats de oorstukken bij uw oren en u bent klaar voor vertrek.

Met Cardo Scala Rider Q2 Multiset PRO XL communiceer je zowel met je passagier als met andere motorrijders die zich in een straal van maximal 700 meter bevinden. Handig als u met meerdere motoren aan het toeren bent.

Geniet ook van muziek van je MP3-speler die je door middel van een kabel of Bluetooth aansluit op je headset. De ingebouwde FM-tuner stelt je bovendien in staat om radio te luisteren.

De Cardo Scala Rider Q2 Multiset PRO XLis in 5 minuten aan uw helm te bevestigen, en wordt geleverd inclusief montagegereedschap. De headset bestaat uit een bevestigingsbeugel met geïntegreerde microfoon, en een afneembare Bluetooth-module. Dankzij een flexibele zwanenhals kunt u de windbestendige microfoon optimaal positioneren voor de beste gesprekskwaliteit. De oortelefoon is voorzien van een klittenbandstrip voor bevestiging aan de helmvoering.

Onderweg het volume opdraaien is niet nodig: de automatische volumeregeling past het geluidsniveau vanzelf aan aan het omgevingsgeluid. De Cardo Scala Rider Q2 Multiset PRO XL biedt 8 uur spreektijd en 1 week standby-tijd op één lading, ruim genoeg voor de langste toertocht"

De sets staan nu (nieuw) voor circa 289 euro op internet.

De bon is aanwezig. Voor vragen mail mij gerust.

Gr Micha

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo micha,
Ik ben geïnteresseerd in het setje en wil een bod uitbrengen van 150€.
Ik hoop snel van je te horen.

Gr,
Kevin
 
Hallo micha,
Ik ben geïnteresseerd in het setje en wil een bod uitbrengen van 150€.
Ik hoop snel van je te horen.

Gr,
Kevin

Kevin kun jij mij een pm sturen? Wil jouw bod even bespreken. Anders mss even via MP, daar kunnen we makkelijker mailen. Staat bij de navigatiesystemen als dagtopper in Harderwijk, onder mijn naam.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan