Motrax Magic Mushrooms

Yakko

MF veteraan
27 jan 2005
1.995
0
Breda
Voor de liefhebber onbeschadigd 10 euri op halen te Breda of Utrecht

Boutmaat is m4 .....

2tee_260_u9im2.jpg


2tee_882_u9im2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Precies lekker voor bij de shoarma of euh .. tja .. door de nasi ... vroeger waren ze nog legaal, mocht je er ook thee van trekken en daarna een avondje spacen maar tegenwoordig op de lijst van verboden middelen dus sla je slaggg *O*
 
Dat als je op je plaat gaat de schade aan je motor beperkt word.

Op de openbare weg discutabel, op circuit handig. (mijn mening tenminste)
Overigens is M4 wel erg dunnetjes denk ik op een klap op te vangen?

het circuit zijn ze juist niet handig
komt er elke dag dat ik op de baan ben wel 1 langs met valdoppen die onderuit is gegaan
dan breekt het frame gewoon, niet heel fijn, liever beetje kapschade dan
 
het circuit zijn ze juist niet handig
komt er elke dag dat ik op de baan ben wel 1 langs met valdoppen die onderuit is gegaan
dan breekt het frame gewoon, niet heel fijn, liever beetje kapschade dan

met rommelvalblokken wel ja....

9 jaar geraced, aantal crashes navenant... en steeds met zelfde merk valblokken, nooit een frame of wat dan ook gescheurd.

en (oa) een highsider aan 210, een lowsider aan pakweg 260 en in mekaar gehaakt aan dik 280 door een franse koekwaus die het principe van slipstreamen niet echt snapte, noem ik nou toch niet bepaald kleine schuivertjes hoor... :+ :+
 
Laatst bewerkt:
met rommelvalblokken wel ja....

9 jaar geraced, aantal crashes navenant... en steeds met zelfde merk valblokken, nooit een frame of wat dan ook gescheurd.

en (oa) een highsider aan 210, een lowsider aan pakweg 260 en in mekaar gehaakt aan dik 280 door een franse koekwaus die het principe van slipstreamen niet echt snapte, noem ik nou toch niet bepaald kleine schuivertjes hoor... :+ :+


Zozo zou jij niet stoppen met motor rijden? Jij hebt al je engeltjes al verbruikt denk ik! Ongelukken met dergelijke snelheden zijn al gauw dodelijk :/
 
Laatst bewerkt:
Zozo zou jij niet stoppen met motor rijden? Jij hebt al je engeltjes al verbruikt denk ik! Ongelukken met dergelijke snelheden zijn al gauw dodelijk :/


gezien ik nou enkel nog bouten, pinnen en platen aan mekaar hang, ben ik al heel wat jaartjes gestopt met racen jah....... :+ sporten is gezond zeggen ze toch? :+
 
Hups weg oma's! Iemand nog magic mushrooms nodig? Ze liggen hier ook maar te verstoffen ..... *:)
 
het circuit zijn ze juist niet handig
komt er elke dag dat ik op de baan ben wel 1 langs met valdoppen die onderuit is gegaan
dan breekt het frame gewoon, niet heel fijn, liever beetje kapschade dan
Circuit juist wel, daar kom je niks tegen, als je op de weg onderuit gaat, en je valdop blijft achter een stoeprand hangen, dan gaat ie schade maken ja.
 
Circuit juist wel, daar kom je niks tegen, als je op de weg onderuit gaat, en je valdop blijft achter een stoeprand hangen, dan gaat ie schade maken ja.

Ik zou ze in beide situaties niet gebruiken voor hetgeen ze bedoelt zijn, niet op straat en niet op circuit! Mss kan ik er iemand blij mee maken die, wanneer het wit wordt, een sneeuwpop kan voorzien van blauwe ogen ...... :?

Prijs valt in dat geval te bespreken *:)
 
hmzz zou ik moeten kijken maar vast wel want blauw houdt van jou wh0h000 :P
 
kick hmzz ik begin te twijfelen of ik ze nog heb ... mss kick ik wel voor niets ... :X
 
hahaha m4! wie verzint dat nou weer?? dat houdt niet eens als ie stilstaand omvalt..

MAAR.. je kan ze natuurlijk wel eenvoudig opboren naar m8 of m10, als er genoeg "vlees "voor is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan